بازدید 2075

«رافائل نادال» سفیر تنیس سعودی شد

نادال پس از منصوب شدن به عنوان سفیر تنیس سعودی گفت، هیجان‌زده هستم که بخشی از پروژه رشد و گسترش تنیس این کشور باشم.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 16 January 2024

 به گزارش تابناک، انتخاب به نقل از العربیه نوشت: طبق این توافق، ابراسطوره تنیس اسپانیایی هر ساله مدت زمانی را در سعودی سپری می‌کند تا به رشد و نبوغ جوانان و افزایش آگاهی از تنیس در پادشاهی عربی سعودی کمک کند.

این همکاری شامل تاسیس یک آکادمی تنیس به نام «رافا نادال آکادمی» است؛ این آکادمی پیشرفته‌ترین و جدیدترین روش‌های آموزشی را برای پرورش استعداد‌ها فراهم می‌کند و به عنوان مرکز برتری برای کمک به بازیکنان جاه‌طلب برای رسیدن به رویا‌های خود در تنیس جهان عمل خواهد کرد.

نادال در مورد سمت جدید خود به عنوان سفیر در فدراسیون تنیس سعودى گفت: «به هر کجای سعودی نگاه کنید، می‌توانید رشد و پیشرفت را ببینید و من هیجان‌زده هستم که بخشی از این پروژه هستم. من به بازی تنیس ادامه می‌دهم، زیرا این ورزش را دوست دارم، اما فراتر از بازی‌کردن، می‌خواهم به این ورزش کمک کنم تا در سراسر جهان رشد کند. در سعودی پتانسیل واقعی برای پیشرفت و گسترش تنیس وجود دارد.»

اریج المطبقانی، رئیس اتحادیه تنیس سعودی، افزود: «رافا مظهر همه ارزش‌هایی است که ما در یک قهرمان واقعی در داخل و خارج از زمین می‌بینیم. او به‌سادگی الگوی ایده‌آلی برای پسران و دختران جوان ما است که باید به او نگاه کنند. فداکاری رافا برای تمرین، تعهد او به هر ضربه و نحوه مبارزه او برای هر امتیاز، ارزش‌هایی هستند که امیدواریم به ستاره‌های آینده کشورمان القا کنیم.»

در حال حاضر ۱۷۷ باشگاه تنیس در سعودی وجود دارد که ۱۴۶ درصد نسبت به ۲۰۱۹ افزایش یافته است. همچنین در چهار سال گذشته، تعداد بازیکنان رسمی ثبت نام شده با ۴۶ درصد افزایش به ۲۳۰۰ نفر رسیده و تعداد بازیکنان زیر ۱۴ سال با ۱۰۰ درصد افزایش، از ۵۰۰ به بیش‌تر از ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

سعودی در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در دنیای ورزش کرده است و قصد دارد تا چشم‌انداز ۲۰۳۰ به یکی از قطب‌های برتر ورزشی جهان تبدیل شود. تنیس یکی از ورزش‌هایی است که سعودی به آن توجه ویژه‌ای نشان داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست