بازدید 2582
۲

اصول اساسی حاکم بر آیین‌نامه ارتقای اساتید امروز تصویب می‌شود

اصول اساسی آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی بر اساس فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری بررسی شده است و عمومی سازی می‌شود. یقینا در اجلاس روسای دانشگاه ها نیز اصول ارتقای آیین نامه اعضای هیات علمی مطرح شده است و مجدد مطرح می شود.
کد خبر: ۱۲۱۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ 16 January 2024

وزیر علوم از تصویب اصول اساسی حاکم بر آیین‌نامه ارتقای اساتید در جلسه امروز در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، محمدعلی زلفی گل در حاشیه اولین اجلاس بهره وری در وزارت علوم به آخرین وضعیت آیین نامه ارتقای اساتید اشاره و اظهار کرد: اصول اساسی حاکم بر آیین نامه ارتقای اساتید احتمالا امروز در ستاد نقشه جامع علمی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب می شود.

وی در ادامه افزود: اصول اساسی آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی بر اساس فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری بررسی شده است و عمومی سازی می‌شود.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: یقینا در اجلاس روسای دانشگاه ها نیز اصول ارتقای آیین نامه اعضای هیات علمی مطرح شده است و مجدد مطرح می شود.

زلفی گل گفت: روسای دانشگاه ها در داخل دانشگاه ها و وزارت علوم در اجلاس با روسای دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری و پژوهشگاه ها مجددا آیین نامه ارتقای اساتید را بررسی می کنند و دوباره به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع می دهند؛ چرا که آیین نامه ارتقای اساتید را نمی توانیم مستقیم تصویب کنیم؛ بلکه باید پیشنهادات خود را ارائه دهیم تا شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از واکاوی و بررسی به تصویب آن بپردازد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
یک سوال این اساتید و دانشگاه ها با این بودجه های کلان تاکنون یا حتی در یک سال اخیر چقدر ارزش افزوده برای کشور درست کرده اند کدام مشکل مشخص را حل کرده اند دانشگاه به دانشگاه کارهایی که انجام داده اند و شکلاتی از کشور که حل کرده اند را به مردم معرفی کنند بعد درخواست بودجه کنند
جالبه که دو وزارت بهداشت و علوم نمیتوانند ایین نامه ارتقای اساتید خود را تصویب کنند و باید توسط شورای انقلاب فرهنگی که خیلی از اعضایش تحصیلات اکادمیک ندارند تصویب شود!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار