بازدید 2292
۶

کارآگاهان جنایی در جست‌وجوی قاتلان پسر ۱۱ ساله

کارآگاهان جنایی تهران در تعقیب دو سارقی هستند که پسری ۱۱ ساله را به قتل رسانده و گریخته‌اند.
کد خبر: ۱۲۱۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 15 January 2024

 به گزارش تابناک، کادر درمان یکی از بیمارستان‌های تهران در منطقه یافت آباد ظهر دیروز به مامور پلیس حاضر در بیمارستان اعلام کردند پسری پس از دو روز بستری بودن در این مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

مامور نیروی انتظامی بر بالین پسر فوت شده حاضر شد و با پرس‌وجو از کادر درمان پی برد متوفی ۱۱ ساله بود و به علت جراحات شکم و پهلو جانش را از دست داد.
به این ترتیب مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران در جریان واقعه قرار گرفت و دستور داد تحقیقات جنایی در این زمینه شروع شود.

با شروع تحقیقات اولیه، خانواده مقتول شناسایی شدند. پسرعموی او به کارآگاهان گفت: پسرعمویم کارگر بازار آهن بود و دو شب قبل از محل کارش به خانه می‌رفت که دو زورگیر به او حمله کردند و این بلا را سر او آوردند.

او ادامه داد: آن شب پسرعمویم به من زنگ زد و گفت چاقو خورده است و من به جایی که گفته بود رفتم، اما گفتند او را به بیمارستان برده‌اند. وقتی به بیمارستان آمدم و پسرعمویم را دیدم گفت از سر کار به خانه می‌آمده که دو موتورسوار که یکی کلاه کاسکت داشته و آن یکی کلاه معمولی به او حمله کردند و می‌خواستند از او زورگیری کنند، اما مقاومت کرد و آن‌ها به او چاقو زدند و ۵۰۰ هزار تومانی را که در جیبش بود، برداشتند.
با بدست آمدن این نتایج بازپرس جنایی دستور انتقال جسد پسر ۱۱ ساله به اداره پزشکی قانونی را صادر کرد تا معاینات دقیق‌تری انجام شود. همچنین بازپرس جنایی دستور تحقیقات از محل محل زورگیری و شناسایی شاهدان احتمالی و بررسی دوربین‌های مدار بسته را صادر کرد تا سرنخ‌های احتمالی که از دو مهاجم خفت‌گیر که اکنون اتهامشان قتل است شناسایی و دستگیر شوند.

منبع: اعتمادآنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
هیچ کسی باور نمی کنه که یک پسر بچۀ کارگر پانصدهزار تومامن همراه داشته باشد آن هم در شرایطی که اغلب مردم پولشان در کارت است و پول نقد ندارند . همون تئوری نخ نمای همیشگی . این دو نفر آشنا بوده اند یا لااقل اون کلاه کاسکتیه آشنا بوده و ردشو زده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
اگه فکر می کنی که 500 هزار تومان پول نقد خیلی زیاده ، برو یه فکری به حال خودت بکن
عوضش امنیت داریم
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
غرغرغرغرغرغرغرغر
میخوای برای هرکس یک نگهبان بذارند؟ راضی میشه
پسری 11 ساله ( بهتر نبود میگفتند کودکی 11 ساله ) در بازار آهن کارگری میکرد ؟ به کجا چنین شتابان ؟
چرا همان روز حادثه پلیس با مقتول صحبت نکرده؟ چاقو خوردن و زورگیری از کودک به قدر کفایت جرم نیست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست