بازدید 3951

احتمال یخبندان شبانه در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان تشدید سامانه بارشی طی امروز (۲۴ دی‌ماه) و ساعات عصر و شب همچنین کاهش دما و احتمال یخبندان شبانه طی فردا شب (۲۵ دی‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 14 January 2024
احتمال یخبندان شبانه در تهران

به گزارش تابناک، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی از امروز تا صبح روز دوشنبه(۲۴ تا ۲۵ دی) با گذر موج بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، مه و وزش باد شدید، در نیمه‌شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

طبق هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۲۱، امروز در ساعات عصر و شب تشدید فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه(۲۶ تا ۲۸ دی) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد شهری در ساعات شب همراه با غبار محلی رقیق پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر دوشنبه تا صبح سه‌شنبه به‌ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید مورد انتظار است.

دوشنبه شب کاهش دما و یخبندان شبانه پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا ( ۲۵ دی) نیمه‌ابری به‌تدریج کاهش ابر و از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ( ۲۶ دی) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست