بازدید 1833

برف و یخبندان بخش‌هایی از آمریکا را در تاریکی فرو برد

طوفان زمستانی آمریکا که باعث بارش سنگین برف، وزش بادهای شدید و ایجاد یخبندان در بخش‌های از غرب میانه و شمال غرب این کشور شده است، برق صدها هزار مشترک را قطع کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰ 14 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، سرویس ملی آب و هوای آمریکا شنبه به وقت محلی هشدار داد که طوفان زمستانی سرمای شدیدی در برخی ایالت‌ها ایجاد خواهد کرد.

اداره فدرال هوانوردی آمریکا نیز گفت که طوفان زمستانی موجب خواهد شد که شماری دیگر از پروازها لغو شده یا با تاخیر همراه شوند. این در حالی است که خطوط هوایی آمریکا روز جمعه بیش از هفت هزار و ۶۰۰ پرواز را با تاخیر انجام کرد.

تارنمای PowerOutage.US که قطعی برق در آمریکا را رصد می‌کند، اعلام کرد که طوفان زمستانی تاکنون برق ۱۵۰ هزار مشترک را در ایالت میشیگان و برق ۲۰۰ هزار مشترک دیگر را در ایالت‌های اورگون و ویسکانسین قطع کرد.

علاوه بر این، برخی نامزدهای ریاست جمهوری کارزارهای انتخاباتی در ایالت آیووا را به دلیل وخامت اوضاع آب و هوایی لغو کردند.

طوفان زمستانی دسامبر ۲۰۲۲ باعث شد که شرکت‌های انرژی در انتقال برق به مشترکین صرفه‌جویی بیشتری کرده و برق برخی از آنها را به طور دوره‌ای قطع کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی