بازدید 2908

جنایت وحشتناک جوان چپ دست!

کد خبر: ۱۲۱۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 10 January 2024

جوانی که چند روز قبل از گنبد به مشهد آمده بود در یک جنایت وحشتناک، شوهر خواهرش را با ضربه کارد به قتل رساند و سپس تسلیم قانون شد.

به گزارش خراسان، بعداز ظهر روز گذشته، ماموران کلانتری شهید رجایی مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان نزاعی مرگبار قرار دادند که طی آن مرد38 ساله ای به قتل رسیده بود. در پی گزارش این ماجرای تاسف بار،بلافاصله قاضی محمودعارفی راد به همراه گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی عازم بیمارستان امدادی شهید هاشمی نژاد شدند و بررسی های تخصصی را آغاز کردند. تحقیقات میدانی نشان داد: حفره ای عمیق در سمت راست گردن مرد 38 ساله وجود دارد که بر اثر تیغه کارد ایجاد شده است. بنابراین احتمال چپ دست بودن ضارب قوت گرفت و دامنه تحقیقات به محل وقوع نزاع در شهرک مهدی آباد کشید.

هنوز بررسی های مقدماتی در محل جنایت ادامه داشت که خبر تسلیم شدن قاتل به نیروهای انتظامی در بیسیم‌ها پیچید و بدین ترتیب قاضی شعبه 211دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به همراه افسران آگاهی به طرف کلانتری شهید رجایی حرکت کرد.

متهم به قتل که جوانی حدودا 21ساله است در بازجویی مقدماتی گفت: خواهرم و همسرش از مدتی قبل دچار اختلافات شدید خانوادگی شده بودند به گونه ای که خواهرم قصد داشت از شوهرش طلاق بگیرد به همین دلیل من چند روز قبل از شهرستان گنبد در استان گلستان به مشهد آمدم تا شاید با گفت و گو مشکل آن ها را حل کنم ولی در همین هنگام ناگهان مشاجره لفظی من و شوهرخواهرم بالا گرفت و موجب خشم و عصبانیتم شد.

در یک لحظه دسته کارد مشکی را در دست چپم فشردم و تیغه آن را به گردن شوهرخواهرم کوبیدم و از آن جا گریختم اما وقتی شنیدم او در بیمارستان جان باخته است به کلانتری آمدم و خودم را تسلیم کردم.

با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد، وی برای انجام بازجویی های تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات توسط سروان منفرد(افسر پرونده) ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست