بازدید 5325

پرسپولیس صدای برانکو در مذاکره را ضبط کرد!

باشگاه سرخ فاش کرده که نماینده اش در نشست با برانکو ، صدای سرمربی کروات را ضبط کرده است. این کار می‌تواند خشم ایوانکوویچ را بیشتر برانگیزد
کد خبر: ۱۲۱۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 10 January 2024

پرسپولیس صدای برانکو در مذاکره را ضبط کرد!

در اقدامی عجیب باشگاه پرسپولیس اعتراف کرد که صدای جلسه مذاکره با برانکو ایوانکوویچ را ضبط کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ ضبط کردن صدای مربی در مذاکره خصوصی، اقدام مرسوم و حتی محترمانه‌ای نیست اما باشگاه سرخ فاش کرده که نماینده اش در نشست با برانکو ، صدای سرمربی کروات را ضبط کرده است. این کار می‌تواند خشم ایوانکوویچ را بیشتر برانگیزد.

برانکو به طور قطع قید پرسپولیس را زده است و دلیلش هرچه هست، او فعلا نمی‌خواهد به لیگ ایران بیاید.

اما باشگاه پرسپولیس درخصوص برگزاری جلسه هیات مدیره با محوریت بررسی روند مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ اطلاعیه صادر و اعلام کرد با توجه به فایل صوتی مذاکرات با برانکو، از رسانه‌هایی که دراین‌باره شایعات کذب مطرح کردند، شکایت خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده: «فایل صوتی مربوط به گفتگوها نیز در اختیار هیات مدیره قرار گرفت که براساس آن کذب بودن بعضی اخبار و شایعات حاشیه‌ساز مشخص شد. هیات مدیره در این بخش به مدیرعامل ماموریت داد از طریق بخش حقوقی پیگیری‌های قضایی لازم صورت بگیرد.»

فارس، در گزارش‌های دیروز و امروز خود، از پاسخ منفی برانکو به پرسپولیس به دلیل «ارائه پیشنهاد سه ماهه، دلخوری سرمربی کروات از عدم حضور شخص اول باشگاه در مذاکرات و ارائه‌نشدن برگه مفاصا حساب مالیاتی» خبر داده بود.

یک روزنامه ورزشی هم در گزارشی مدعی شده بود: «سقف بودجه و بی‌پولی پرسپولیس باعث شد تا مدیران پرسپولیس به برانکو اعلام کنند نمی‌توانند هزینه زیادی انجام دهند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست