بازدید 24235
بسته ترند‌ها در هفته گذشته

اهانت شرم آور علی کریمی به شهدای کرمان/ ریحانه سلطانی نژاد چگونه شهید شد؟ / آماری وحشتناک از شمار زیاد دختران مجرد کشور/ عیدی کارگران و کارمندان چقدر است؟ / برف در عربستان آری در ایران خیر؟!

لحظات درگذرند و خبر‌ها از پی هم می‌آیند و می‌روند؛ اما در این میان، برخی اخبار و حوادث بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار می‌گیرند و توجهات بیش از حد به آن‌ها جلب می‌شود؛ حادثه تروریستی و تلخ کرمان شهادت کودک خردسال ریحانه سلطانی نژاد آماری وحشتناک از شمار زیاد دختران مجرد کشور اهانت شرم آور علی کریمی به شهدای حادثه تروریستی زلزله ژاپن مستند عمامه صورتی چیست؟ عیدی کارگران و کارمندان چقدر است؟ برف در عربستان آری در ایران خیر؟! و... که در هفته گذشته در کانون توجهات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 09 January 2024

به گزارش «تابناک»؛ آنچنان که مورد اشاره قرار گرفت، در میان اخبار و حوادثی که در هفته گذشته در فضای مجازی مطرح شد، تعدادی از اخبار برای مدت قابل توجهی در کانون توجهات قرار داشتند که در این بسته خبری به اهم آن‌ها اشاره می‌شود. با این توضیح، علاوه بر اشاره به اصل موضوع و یا خبر، تلاش می‌کنیم تا مقداری نیز در مورد چرایی ترند شدن و جزئیات آن توضیح دهیم.

سالروز شهادت حاج قاسم

فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دوباره بهانه‌ای شد تا نام این سردار پرافتخار کشورمان به یکی از عناوین اصلی فضای مجازی در ایران و بسیاری از کشور‌های منطقه تبدیل شود.


شهید قاسم سلیمانی متولد سال ۱۳۳۵ و فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به همراه ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی عراق در ۱۳ دی ۱۳۹۸ش به دست نیرو‌های آمریکایی در بغداد ترور شد.

حادثه تروریستی و تلخ کرمان

در پی حادثه تروریستی در شهر کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و در مجاورت مزار این شهید بزرگوار به سرعت اخبار مرتبط با این حادثه تروریستی به تیتر اصلی رسانه‌ها تبدیل شد.
در ابتدا بسیاری از کاربران در پی یافتن اطلاعات پیرامون عامل اصلی این حادثه بودند و در ادامه نیز مواردی همانند انتقام ایران از عاملان این حادثه و نام و تعداد مجروحان و شهدا جستجو می‌شد.


بر اساس جزئیات اعلام شده انفجاری در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در نزدیکی محل دفن سردار شهید قاسم سلیمانی در کرمان رخ داد.
انفجار‌های کرمان در فاصله ۱۰ دقیقه رخ داد. علت حادثه هنوز مشخص نشده است. شهردار کرمان در این رابطه توضیح داد که دو انفجار در محدوده گلزار شهدای کرمان به فاصله ۱۰ دقیقه در مزار شهدای گمنام رخ داده است. برخی از منابع اعلام کردند که در ورودی گلزار شهدای کرمان، دو کیف بمب گذاری وجود داشته که عامل یا عاملین این حادثه ظاهرا با ریموت بمب‌ها را منفجر کرده‌اند.

شهادت کودک خردسال ریحانه سلطانی نژاد

انتشار خبر شهادت دختر خردسالی به نام ریحانه سلطانی نژاد در حادثه تروریستی کرمان سبب شد تا نام این کودک خردسال به سرعت به عنوان مورد توجه کاربران تبدیل شد.
در جریان دو انفجار تروریستی که بعدازظهر ۱۳ دی‌ماه در ۲ مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد، ۹۰ تن به شهادت رسیده و عده زیادی مجروح شده‌اند که حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است. در این میان، انتشار تصاویر حادثه و شهدا، داغ هر ایرانی را بیشتر و بیشتر می‌کرد و همه تلاش می‌کردند به نوعی با خانواده شهدا همدردی کنند.

ریحانه سلطانی نژاد کیست؟


احمد سلطانی‌نژاد یکی از اقوام خانواده می‌گوید: «دایی ریحانه کوچولو به نام حسین، کارمند دفتر ثبت اسناد ملی در کرمان است. آن‌ها در مسیر گلزار شهدای کرمان موکبی دارند که امسال هم به مناسبت سالگرد شهادت حاج‌قاسم برپا بود و روز حادثه حسین علاوه بر ۲فرزند خودش، فرزندان ۲خواهرش را که ریحانه هم یکی از آن‌ها بود، با خود به موکب برده بود.»
سلطانی‌نژاد ادامه می‌دهد: «قرار بود بچه‌ها تا زمانی که مادرانشان به گلزار شهدا می‌روند، زیارت می‌کنند و برمی‌گردند، در موکب نزد حسین بمانند. بعدازظهر بود و ظاهرا آن‌ها برگشته بودند که انفجار اول رخ داد. محل انفجار با محل موکبی که بچه‌ها آنجا بودند فاصله داشت. حسین بلافاصله همسر و بچه‌های خودش به همراه دو خواهرش و بچه‌های آن‌ها را سوار ماشین کرد تا آن‌ها را به محل پارک ماشین‌شان برساند که سوار ماشین شود و قبل از اینکه اتفاقی برایشان بیفتد به خانه برگردند. همگی سوار شدند و به محلی رفتند که ماشین‌ها پارک بودند. یعنی همان محلی که انفجار دوم رخ داد. حسین همسر و خواهرانش و بچه‌ها را از ماشین پیدا می‌کند. به خیال اینکه آنجا دیگر امن است. بچه‌ها به سمت ماشین‌شان می‌روند و حسین خودش به سمت موکب و جایی که انفجار اول رخ داده بود برمی‌گردد تا شاید کمکی از دستش بربیاد. او می‌رود و همسرش و ۲خواهرش به همراه بچه‌ها به سمت ماشین می‌روند که سوار شوند و به خانه برگردند، اما در همان هنگام انفجار دوم رخ می‌دهد.»

آماری وحشتناک از شمار زیاد دختران مجرد کشور

انتشار خبری پیرامون تعداد قابل توجه دختران مجرد بالای ۳۰ سال در کشور سبب شد تا عبارت دختران مجرد نیز در هفته گذشته به یکی از تیتر‌های مورد توجه کاربران در فضای مجازی تبدیل شود.


بر اساس این آمار تعداد دختران مجرد بیش از ۱۵ سال در ایران پنج میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، دختران مجرد بالای ۲۰ سال سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، دختران مجرد ۴۰ سال به بالا ۴۲۶ هزار نفر و دختران مجرد ۴۵ سال به بالا ۲۴۲ هزار نفر است.

اهانت شرم آور علی کریمی به شهدای حادثه تروریستی

علی کریمی فوتبالیست معروف کشورمان که چند سالی است خارج از کشور زندگی می‌کند و علیه منافع ملی و باور‌های دینی و اعتقادی ایران اسلامی مواضع تند و اهانت آمیزی اتخاذ می‌کند نیز در هفته گذشته به یکی از عناوین مورد توجه کاربران تبدیل شد.

اهانت شرم آور علی کریمی به شهدای کرمان/ ریحانه سلطانی نژاد چگونه شهید شد؟ / آماری وحشتناک از شمار زیاد دختران مجرد کشور/ عیدی کارگران و کارمندان چقدر است؟ / برف در عربستان آری در ایران خیر؟!


در تازه‌ترین مواضع بی شرمانه علی کریمی شاهد این بودیم که حادثه تروریستی شهر کرمان که به شهادت جمعی از هم‌وطنانمان منجر شد به دستمایه شوخی و اهانت او تبدیل گشت و علی کریمی موضع عجیبی در این خصوص در پیش گرفت که با واکنش تند بسیاری از هموطنان مواجه شد.
علی کریمی در این خصوص نوشته بود: برای غذای نذری و شربت بری، ولی انتقام سخت نصیبت بشه؟!
کریمی پیش از این نیز در حوادث دیگری مانند اعتراضات ۱۴۰۱ در پی فوت مهسا امینی مواضع تند و تیزی علیه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده بود.

زلزله ژاپن

وقوع زلزله شدید در کشور ژاپن و پیامد‌های مرتبط با آن سبب شد تا عبارت زلزله ژاپن نیز در هفته گذشته به یکی مورد توجه کاربران فضای مجازی تبدیل شود.
در تازه‌ترین اخبار در این خصوص رسانه‌ها و مقامات دولتی ژاپن اعلام کردند که شمار قربانیان زلزله اخیر در مناطق غربی این کشور، به ۱۶۱ تن افزایش یافته و ۱۰۳ تن نیز همچنان ناپدید هستند.


پیش از این اعلام شده بود که شمار قربانیان زلزله مهیب ۷.۴ ریشتری دوشنبه گذشته در مناطق غربی این کشور به ۱۲۸ تن رسیده است. مقامات آتش‌نشانی ژاپن اعلام کردند که در پی زلزله شدید ۷.۴ ریشتری، ۲۵ ساختمان از جمله منازل مسکونی در شهر واجیما در استان ایشیکاوا کامل فروریختند. به گفته مقامات احتمالاً در ۱۴ ساختمان فروریخته افرادی محصور باشند و آتش‌نشان‌ها در حال تلاشند تا آن‌ها را نجات دهند.

مستند عمامه صورتی چیست؟

مستند عمامه صورتی یکی از کار‌های جدید جواد شمقدری مستندساز جوان کشورمان است که در هفته گذشته به شدت مورد توجه و انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

مستند عمامه صورتی چیست و چه واکنش‌هایی داشته است؟
شمقدری در این مستند با مواجه کردن یک روحانی با دختران بدحجاب مطالبی را مطرح می‌کند که خشم برخی از افراد متدین و کارشناسان دینی را برانگیخته است.
مستند عمامه صورتی، به کارگردانی حسین شمقدری، فرزند جواد شمقدری معاون سازمان سینمایی در دولت محمود احمدی نژاد است. او در این مستند به امر به معروف و مسئله حجاب به نقل از روحانی حسین صفری می‌پردازد.

عیدی کارگران و کارمندان چقدر است؟

همزمان با نزدیک شدن به پایان سال و فرارسیدن سال جدید برای بسیاری از کارگران و کارمندان این سوال مطرح است که عیدی آن‌ها در پایان سال که معمولاً در بهمن ماه به آن‌ها پرداخت می‌شود، چقدر خواهد بود؟


بر همین اساس در روز‌های گذشته عبارت عیدی کارمندان و کارگران نیز یکی از عبارت‌های پر استفاده در فضای مجازی بود.
بر اساس این گزارش حداقل مزد روزانه کارگر در سال جاری ۱۷۶ هزار و ۹۴۲ تومان و حداقل مزد ماهانه یک کارگر امسال ۵ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۸۴ تومان است؛ بنابراین حداقل عیدی کارگران امسال ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۶۸ تومان و حداکثر رقم عیدی کارگران ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۸۵۲ تومان خواهد بود.
در خصوص حداقل سقف پاداش و میزان عیدی کارمندان در سال ۱۴۰۳ می‌توان بیان داشت که تاکنون قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مورد تصویب و انتشار قرار نگرفته است، بنابراین، نمی‌توان مبلغ دقیق عیدی کارمندان را مشخص نمود. به محض اعلام میزان دقیق عیدی کارمندان در سال ۱۴۰۳ این مقاله به روز رسانی شده و اطلاع رسانی در این مقاله صورت خواهد گرفت.

برف در عربستان آری در ایران خیر؟!

با وجود گذشت بیش از ۱۵ روز از دی ماه سال جاری گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش‌های بسیار ناچیزی در نقاط مختلف کشور رخ داده است و بسیاری از مناطق برف گیر کشور در سال جاری هنوز بارش برف قابل توجهی دریافت نکرده اند!

 
این در حالی است که اخبار و تصاویری از کشور عربستان که یک کشور بیابانی و خشک است در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد در این کشور میزان برف قابل توجهی باریده است.
موضوع بسیار عجیبی که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته و عبارت برف عربستان به یکی از موارد پرکاربرد در فضای مجازی تبدیل شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷۴
وقتی مرزهای کشور باز و روزانه 10 هزار افغانی به صورت غیر مجاز وارد کشور می شوند، احتمال ورود تروریستهای خارجی لابلای آنها هم بسیار زیاد است.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
خبرگزاری میزان،
با رد گزارش‌ها درباره آزاد شدن متهم ردیف اول پرونده سرنگونی هواپیمای اوکراینی، اعلام کرد که این متهم همچنان در بازداشت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
فرانتس بکن بائور اسطوره فوتبال آلمان دیروز در سن 78 سالگی در این کشور در گذشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
موج مهاجرت راننده کامیون‌ها!

حقوق راننده کامیون در آمریکا تا ۵۰ برابر بیشتر از ایران است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
تحلیل عباس عبدی؛

شلاق مجازات عادی نیست، تحقیر عمومی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
پاپ فرانسیس خواهان ممنوعیت جهانی اجاره رحم شد و آن را عملی مذموم خواند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اینقدر به افغانستان گیر ندهید
تروریست واقعی انگلیس و امریکا و اسراییل هستند
مسئولان باید حداقل امنیت طرفدارانشان را حفظ کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
تازه امنیت شما هم که از مخالفانید .تامین می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
چشم
فرمایش دیگه نداشنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
فقط امنیت خود و خانواده شان اهمیت دارد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
من اهانت ندیدم
اگر حرف اقای کریمی اهنت فرض کردید پس به اطلاعتون برسونم یکی با حرف اهانت میکنه یکی با اختلاص کردن از بیت المالی که سالیان سال مدام گفتید که بخاطر3درهم علی آهن گداخته نزدیک دست عقیل گرفت هیچ فرقی باهم ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
بررسی بشه چرا علی کریمی از مرگ مردم خوشحاله
تابناک جان علی کریمی اززمان نوجوانی وجوانی وحال ف هم پرخاشگر بود. از کتک زدن داور بگیر تا به زندان انداختن خواهر خود. ازاین بنده خدا انتظار غیراز این داشتن ، کوته فکری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
این توجیهات مسخره، نتیجه سوزش دردناک‌ است
مسائل ورزشی و خانوادگی چه ربطی داره به موضع سباسی علی کریمی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
هر چی بوده مهم اینه که الان به یک لجن داعشی تبدیل شده
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
واقعا تاسف داره که نماد آزاد اندیشی بشه علی کریمی که از شدت عصبانیت توی زمین فوتبال با سر صورت یه بازیکن دیگه رو پاره پاره کرد
هنوز تصویر اون حرکت وحشیانه اش توی ذهنمه چند سال هم محروم شد
از یه طرف از آمار وحشتناک افراد مجرد گزارش تهیه میکنین و از طرف دیگه از آمار وحشتناک کمبود آب و احتمال جیره بندی ! اگه آب نیست ، چرا مردم رو به ازدیاد نسل تشویق میکنین؟ این دوگانه گی های متضاد تا کی ادامه خواهد داشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اگر هر کدام از ما فقط روزی یک لیتر صرفه جویی کند هشتاد میلیون لیتر خواهد شد روزانه. و همین ما را از خشکسالی نجات می دهد
هژبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
ناشناس 8:54 باید به اطلاعتون برسانم که نود درصد هدر رفت آب مربوط به عدم مدیریت صحیح منابع و کشاورزی سنتیه و ربطی به مردم ندارد
کلمه شرم آور کلمه کوچکی برا ی این آدم حقیر وطن فروش است .
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
کریمی دیگه عضو داعش محصوب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
شرم آور تر دزدی‌های میلیاردیم
چرا راجع به اونا چیزی نگیم
برادر عزیز چرا در خصوص عیدی کارمندان حرف مفت می زنی . اگه نمی خوای عیدی کارمندان رو بنویسی خب ننویس ی. عیدی کارمندان در سال 1402 نیاز به تصویب بودجه قانون 1403 نداره چون در قانون بودجه 1402 نوشته شده که مبلغش مشخصه یعنی 1 میلیون و هشتصد هزار تومنه. که در مقایل عیدی حداقل 10 میلیونی کارگزان خیلی کمه.
لطفا دروغ تحویل نده چون ما می دونیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
در عوض حقوق و مزایای کارمندان در شرایط یکسان بیشتر است
درخصوص صحبت های علی کریمی یاد این مثل می افتم که با پوزه ی سگ آب دریا نجس نمیشه اصلا چرا باید به اظهار نظرهای ایشون حساس باشیم و مهم باشه کسی که درک نداره کسی که به آزادی اندیشه بقیه ارزش نمی زاره
پاسخ ها
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
واقعا متاسفم برای مردمی که برا یه نظر شخصی یه فوتبالیست اینقدر واکنش نشون میدن اما دزدی ها و گرونی و بی عدالتی و بی لیاقتی و .... بعضی هارو نادیده می گیرن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
ازادی اندیشه در دید امثال تو اینکه شما می تونید دیگران رو مجبور کنید که مطابق سلیقه شما زندگی کنند ولی همون دیگران نمیتونن اصلا بگن بالای چشم شما ابرو هست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
کسی برای این داعشی اهمیتی قائل نیست و دزدی هم همیشه دغدغه مردمه

البته هر کس تو این دزدی ها میتونه سهیم باشه از اون گرون فروش محل و اونی که از دادن مالیات فرار میکنه گرفته تا دزدان میلیارد دلاری

و همچنین این دزدان رو خوب تربیت نکردن که دزد شدن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
خانم آزاده دقیقا بنده هم همین میگم حرف ایشون برای خودش مهمه مسایل مهمتری هست که باید رسیدگی بشه مثل گرونی دزدی های مختلف و بی تدبیری بعضی مدیران
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
آقای مهدی گرامی بنده هیچ کسی رو مجبور به سلیقه خودم نکردم نمیکنم ولی قانون نوشته شده وجاری کشور مهم تر از نظرات شخصی افراد هستش من حرفم این بود که صحبت ایشون دردی از دردهای مردم دوا نمی کنه پس نباید بهش پرداخت
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
دوست ناشاناس با صحبت شما موافقم
در اینکه علی کریمی حرف نادرستی زده شکی نیست اما اینکه به مدت ده سال رسانه های رسمی کشور بنای لجبازی با سلبریتی ها را بگذارند و برای سلب مسو لیت از خود همه. مشکلات کشور را به آنها حواله کنند هم بلاخره تبعاتی دارد
چاره کار ازدواج دوم آقایان متمکن با دختران بالای ۳۵ سال است البته الان جیغ فمینیست ها در می‌آید از نظر آنها و بسیاری از مردم روابط آزاد بلامانع است اما ازدواج دوم تابو هست.البته به مرور زمان نیاز آدم ها مشگل را حل خواهد کرد چه دوستان بخواهند و چه نخواهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
شما این نسخه را برای خانواده خودت بنویس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
نه که الان وجود نداره؟ این که از قدیم هم بوده . مثل اینکه یک عقده ای توی وجودت هست که دنبال تسکین اون هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
آقا رضا همه که مثل شما آقا زاده نیستند که پاپا جان بفرسنشون کانادا و تجویز زن دوم بکنی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
آقا رضا این خانم ها انتخاب کردند که مجرد باشند به تو چه ربطی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
حالا کی گفته نظر تو برای مردم مهمه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
چرا آقایون متاهل متمول ازدواج دوم کنند ؟!! این‌همه پسر در سنین ۳۸ و ۴۰ داریم که به دلیل نداشتن شغل مناسب و درامد برای تشکیل خانواده مجرد مانده اند !! این آقایان متمول اگر می خواهند کمک کنند هزینه ازدواج این پسرها را به شرط ازدواج با دختران بالاتر از ۳۶ سال فراهم کنند !
علی کریمی بازیکن بزرگی بود ولی اخلاق نداشت.

اینکه مخالف جمهوری اسلامی هست به خودش مربوطه ... الان خیلی از مردم با سیاستهای فعلی کشور و شرایط اقتصادی جامعه مشکل دارند.

ولی تمسخر مرگ انسانهای دیگه واقعا حرکت زشتی است... هر کسی این کار را بکند زشت است... علی کریمی.. و ... فرقی نداره کار بد بد است....

اگر یکی از عزیزان ما در این حادثه کشته شده بود باز هم دوست داشتیم علی کریمی اینگونه کشته شدگان را مسخره کند؟

علی کریمی به خودت بیا... اگر با حکومت هم مشکل داری (که خیلی از ما در جهاتی با سیستم مشکل داریم) انسانیت و شرافت داشته باش...
علی کریمی بی شرف کجاست؟
این وصله ها به علی آقا نمیچسبه.
کریمی تو برای چه شرف و ملت خود را فروحته ای و نوکر حلقه به گوش دشمنان ملت ایران شده ای . این مردک اخمق چون شوت زیر توپ می زده فکر می کند که صاحب غقل اندیشه هم است و نمی داند که همچون یک طوطی فقط از دشمنان ملت ایران تقلید می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
میگم عربستان کی نابود میشه ؟
اگر قرار است کسی را مشهور کنیم بیاندیشیم که آیا ظرفیت و شرافت دارد یا ندارد. مهم ترین و تنها هنر برخی فقط شوت زدن است. انسانیت کو؟
از قدیمی های پاشاکی بپرسید درباره ذات و منشاء علی کیمی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
تو چقدر با ادب و مومنی
دختران با این توقع اخلاق مجرذ موندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
توقع؟ بله داشتن سرپناه، زندگی نرمال، مسافرت سالیاته، مراسم نرمال هزدواج، تهبه اسباب استاندارد زندگی واقعا خیلی توقع بالایی هس
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
در جواب 9:26 بله هست. شعارهای بزرگ آزادی و برابری زنان میدیم دنیای غرب رو الگو قرار میدیم ولی وقتی به نفعمون نیست به سنتها اعتقاد پیدا میکنیم.
یک نگاه به کشورهای غربی بنداز دو تا آدم بدون هیچ امکاناتی زندگی رو شروع میکنن هر دو کار میکنن و هر چه بدست آوردن تقسیم میکنن. اینکه مرد باید همه این امکانات رو آماده کن و زن فقط زندگی کنه هم از آخور هم از توبره خوردنه.
دو تا نکته:
اول اینکه نوشتین تجرد دختران بالای 15 سال! یعنی انتظارتون اینه دختر 16 ساله ازدواج کنه!؟ واقعا که!
ثانیا: نوشتین آمار وحشتناک تجرد دختران! چرا روی خانومها تمرکز دارین شما؟ خب همون تعداد بلکه هم بیشتر آقایون مجرد در کشور وجود دارن

میخوام اینو بگم که کلا نوع نگاهتون به مسائل از پایه اشتباهه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اسباب ازدواج پسران سن بالا با دختران سن بالا را فراهم کنید
آمار دختران مجرد بالاست. آمار پسران بیکار هم به همان اندازه بالاست. آمار ادعای مسولین هم بالای بالاست.
کمبود آب کمبود برق کمبود امنیت کمبود مسولیت پذیری بعد شما گیر دادی به فوتبالیستی که ۲۰ سال پیش بازنشسته شده و ۲۰ هزار کیلومتر دورتر زندگی می کنه!
با کدام امکانات ازدواج کنن
علی کریمی حرف بد و شرم آوری زده که قابل دفاع نیست . ولی اینکه فلان شخص هم به خاطر اهانت به شهدای این حادثه دستگیر شده قابل دفاع نیست . از خودمون که نمی تونیم قانون دربیاریم . کاربدی هست ولی جرم نیست که طرف رو دستگیرکنند ....
این آدرسی که نوشتید مال علی کریمی نیست و فیکه. صفحه علی کریمی مشخصه. الان شما صادق بوقی رو هم جستجو کنید حداقل پنج شش صفحه فیک پیدا می کنی.
سه سکه بهار آزادی در زمان موسوی پاداش آخر سال به کارمندان دادند
شهادت کودک خردسال ریحانه سلطانی نژاد

خطاب به والدین این فرشته از دست رفته
در روز خاکسپاری قاسم سلیمانی بیش از 60 نفر بر اثر ازدحام جمعیت جان سپردند و امسال نیز همه انتظار ازدحام جمعیت در این مراسم را داشتند.
افراد تا 11 سال کودک بشمار می‌آیند.
اصلا گیریم که هیچ ریسکی هم وجود نداشته باشد و هیچ اتفاق بدی هم نیافتد، چرا کودکان خود را به چنین مراسمی میبرید؟! مگر تفریح است؟! آیا میدانید که روح و روان کودک در اینگونه مراسم آسیب میبیند؟
پاسخ ها
sohrab
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
احسنت
صرفنظر از این که طرفدار یا منتقد ویا حتا مخالفی باشیم حرف غلی کریمی بسیار زشت است توهین به هموطنانی که توسظ داعشیان جنایتکار قصابی شده اند . به گناه این که سردار سلیمانی را دوست داشته اند بی رحمی و بی انضافی کامل است .بهتر است این آقا از مردم ایران عذر خواهی کند. واردشدن سلبریتی ها به سیاست همین گاف هاراهم دارد.ازهمین اظهار نظر معلوم است درحکومت موردعلاقه ایشان چگونه بامردم رفتار خواهدشد
لطفا مسئولین از عربستان مشاوره بگیرن که چیکار کرده کشورشون برف و بارون میاد
خیلی کم بدبختی داریم این بی ابی هم بهش اضافه شده
ای مردک بی شعورعلی کریمی کافرهمه را به کیش خویش پندارد وای احمق بی شعوربیش از200هزارازملت شریف کشورخودرابرای این مراسم شریف به کرمان رسانده اندفقط پول تنهابنزین خودروی آنها راحساب کنی بسیارمیباشداحمق چرابه ملت شریف وقدردان کشوربی حرمتی میکنی وازموجودی پست وحقیرمثل توکه چنین جفای درحق خواهرت نمودی چه انتظاری جزاین میرودوبدان که به شدت موردنفرت ملت باشریف کشورسربلندمان قرارگرفتی ولعنت برتوای موجودفاسدونفهم واحمق وپست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
اول اینکه یاد بگیر از طرف خودت حرف بزن دوم بنده به شخصه از علی کریمی نه نفرت دارم نه چیزی تو قلب من جا داره
علی کریمی
خاطرات زیبایت را تبدیل به نفرت نکن
متاسفم از اینکه اینگونه رفتار میکنی ، از دولتمردان ناراحتی به مردم اهانت میکنی
این اهانت نشان از ریشه و بی هویتی توست
پولهای باد اورده فوتبال درخت اصالتت را خشک نموده
پاسخ ها
مریم خانم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
دقیقا
هر چی داره از مردم و فدراسیون فوتباله
همچین هم تاجی به سر فوتبال ایران نزدند تا مرحله دوم جام جهانی هم نمیرن و فس بر میگردند اما کلی پول به جیب میزنند
کارمندان عیدی برای چی باید بگیرند؟؟!
برای پسرم میخوام ازدواج گنه کسی حاضر نیست همه دخترها جواب رد میدند خانه داره. ماشین داره. شغل داره تحصیلکرده هست ولی کسی پیدا نمیشه حالا چرا همه مجرد هستن من نمیدانم
اصلاً در این جمله اهانتی وجود ندارد و تنها نتیجه عملی را یادآوری کرده
?
در ایران تولد فرزند دختر نسبت به فرزند پسر کم است این می توان براحتی در جامعه لمس کرد ولی متاسفانه اگربه مسولان ذیربط مراجعه کنی انها اظهارخواهند نه اینچنین نیست حتی چند درصدی فرزند ذکور
بیشتر است
ازعوامل مهم کاهش شدید ازدواج جوانان گرانی وحشتناک بیکاری وتوقعات زیاد را می توان عنوان کرد گناه این همه جوان مجرد به پای کسانی است که تحریم ها را نعمت می شمردند وبرای پا گرفتن برجام سنگ اندازی کردند وحالا هم میگند بیاید به این آقایان عامل بدبختی خود رای بدهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی