بازدید 1818

ره‌آورد سفر دوم رییس‌جمهور به زنجان چه بود؟

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: ۱۱۹ مصوبه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان در دستور کار قرار گرفت که از جمله آنها می‌توان به دستور رییس‌جمهور برای تکمیل مسیر دوم راه آهن قزوین-زنجان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 07 January 2024

به گزارش تابناک، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در جریان سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان زنجان، با خانواده شهید "جواد رسولی" یکی از فرماندهان شهید دفاع مقدس این استان دیدار کرد.  منصوری گفت: فرزندان این شهید والامقام امروز افتخار انقلاب اسلامی هستند؛ همسران شهدایی چون شما تربیت فرزندان گرانقدری را برعهده داشته اند که الگوی نسل های آینده هستند.

همچنین در جریان این سفر ۱۵۳ زندانی جرائم غیر عمد استان زنجان با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور آزاد شدند. در آستانه این سفر نهاد ریاست جمهوری با دستور مستقیم رئیس جمهور حدود 15 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان زنجان اختصاص داده بود.
 
معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حاشیه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان بیان کرد: بهره‌برداری از حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان، واگذاری ۷ هزار واحد مسکونی و ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان، افتتاح پروژه‌های صنعتی و تولیدی در حوزه کشاورزی با حضور رئیس‌جمهور، دستور رئیس‌جمهور برای تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه‌های نیمه تمام استان زنجان از جمله مصوبات این سفر بود.
 
محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست همچنین در شورای اداری استان زنجان بیان کرد: ۱۱۹ مصوبه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان در دستورکار قرار گرفت که از جمله آنها می‌توان به دستور رییس‌جمهور برای تکمیل مسیر دوم راه آهن قزوین-زنجان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان اشاره کرد.
 
 وی افزود: ۴۹ طرح با بیش از ۲۵ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تصویب شد. ۵۶ درصد از مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان زنجان تحقق یافت و آبگیری سد میرزاخانلو، سد بلوبین، گازرسانی به واحدهای مسکونی و تحویل ۱۷ هزار مسکن و زمین به مردم استان در حد فاصل سفر اول و دوم رئیس‌جمهور به استان زنجان انجام شد.
 
منصوری توضیح داد: همچنین ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی و اقتصادی در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان به بهره‌برداری رسید و بیش از ۶۰ واحد صنعتی راکد استان زنجان به چرخه تولید بازگشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست