بازدید 2343

کارچاق کن کلاهبردار دستگیر شد

کد خبر: ۱۲۱۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 06 January 2024

یک کارچاق‌کن که با ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی و با شگردهای مختلف از مردم کلاهبرداری می‌کرد، توسط مرکز حفاظت و  اطلاعات قوه قضائیه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خراسان، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در پی شکایت چند نفر از فردی که با ‌توسل به اقدامات متقلبانه و ادعای واهی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی، مبالغی را از افراد مختلف دریافت کرده بود، موضوع در رصد نامحسوس سربازان گمنام حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان قرار گرفت. پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک کافی برای دستگیری فرد موردنظر، این متهم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط یگان حفاظت و اطلاعات دادگستری دستگیر شد.

دهقانی با اشاره به اینکه متهم دارای شغل آزاد بوده و هیچ‌گونه رابطه قراردادی، شغلی یا استخدامی با دستگاه قضایی ندارد، اظهار کرد: عناوین اتهامی این فرد، کلاهبرداری و ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی در پرونده‌های قضایی است و با قرار تأمین کیفری در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات درخصوص اتهامات وی ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: مالباختگان می‌توانند برای پیگیری مطالبات و شکایات خود درخصوص فرد مذکور به شعبه ۲۷ بازپرسی اهواز یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار