بازدید 11395
۱
دو مربی ایرانی در اولویت هیات مدیره نیستند

گزینه دوم خارجی پرسپولیس بعداز برانکو

برخی گفته‌اند این گزینه اسکوچیچ است و برخی هم به کالدرون چشم دوخته‌اند هرچند این مربی آرژانتینی مدتی است بعد برکناری از هدایت خور فکان در لیگ امارات، دیگر پای مذاکره با هیچ تیمی ننشسته و اعلام بازنشستگی کرده
کد خبر: ۱۲۱۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴ 06 January 2024

خبرهای رسانه ها حاکی از آغاز مذاکرات رسمی پرسپولیس برای استخدام جانشین گل‌محمدی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به پیشنهاد مالی سنگین برانکو ، سرخ‌ها از او منصرف خواهند شد، مگر اینکه این کروات خوش سابقه پیشنهاد مالی خود را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

در همین حال بررسی درخواست یک مربی خارجی دیگر هم در دستور کار هیات‌مدیره باشگاه قرار گرفته است تا در صورت عدم تخفیف برانکو، گزینه ذخیره هم در چنته باشد.

برخی گفته‌اند این گزینه دراگان اسکوچیچ است و برخی هم به ویسنته کالدرون چشم دوخته‌اند هرچند این مربی آرژانتینی مدتی است بعداز برکناری از هدایت خور فکان در لیگ امارات ، دیگر پای مذاکره با هیچ تیمی ننشسته و اعلام بازنشستگی کرده است.

گفته می‌شود هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خارج از ساختمان این باشگاه تشکیل جلسه داده و با توجه به قطعی‌شدن جدایی گل‌محمدی، با بررسی گزینه‌های خارجی و داخلی برای نیمکت پرسپولیس، ماموریت مذاکره با گزینه‌های جانشینی گل‌محمدی را به درویش، مدیرعامل، واگذار کرده است.

ظهر امروز رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در زمان خروج از ساختمان باشگاه در مورد جدایی گل‌محمدی از تیم و مذاکره با گزینه‌های جانشینی صحبت کرده بود: «امروز هم که صحبت کردم، می‌گویند اوضاع‌شان از نظر احوالات برای مربیگری کردن اصلا مساعد نیست. احتمالا تا فردا تکلیف‌شان روشن می‌شود. حرفه‌ای نیست تا تکلیف روشن نشده، دنبال گزینه باشیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
تارتار و مهدوی کیا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی