بازدید 2063

نیمه برافراشته شدن پرچم ایران در نمایندگی‌های کشورمان

سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان، پرچم ایران را به احترام شهدا نیمه برافراشته کردند.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ 04 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری تاجیکستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که ضمن محکومیت حمله تروریستی جنایتکارانه عوامل دشمنان ملت ایران در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان با ابراز همدری با خانواده‌های شهدا و مجروحان این جنایت هولناک، همگام با ملت بزرگ ایران و به یاد شهدای این حمله تروریستی،امروز پرچم های مقدس کشورمان را در همه اماکن دیپلماتیک خود نیمه افراشته می نماید.

سفارت کشورمان در تاجیکستان در این پیام تاکید کرد که اطمینان داریم فرزندان ملت مقاوم ایران در نیروهای نظامی و امنیتی درس سخت و پشیمان کننده ای به آمران و عاملان این جنایت نابخشودنی خواهند داد.

همچنین سفارت کشورمان در کره جنوبی شهادت مظلومانه تعدادی از  هموطنان در کرمان در پی حمله شنیع تروریستی و در نزدیکی آرامگاه شهید سردار سلیمانی را تسلیت گفت و در بیانیه ای ابراز داشت: کشتار بی ‌رحمانه کودکان، زنان و غیرنظامیان، اقدامی وحشیانه و غیرقابل توصیف است و باید به طور گسترده محکوم شود. ایران همیشه در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده است.

همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در سرکنسولگری  ایران در آستراخان به نشانه عزای عمومی به مناسبت به شهادت رسیدن جمع زیادی از هموطنان عزیزمان در کرمان به صورت نیمه افراشته در آمد.


سفارت ایارن در ارمنستان

بر اساس این گزارش، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه حمله تروریستی در کرمان در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی را به شدت محکوم و با خانواده های شهدا و مجروحان این جنایت هولناک ابراز همدردی می نماید. به نشانه عزای عمومی و به یاد شهدای این حمله تروریستی، پرچم مقدس کشورمان در این نمایندگی نیمه افراشته خواهد شد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان نیز حمله تروریستی جنایتکاران عامل دشمنان ملت ایران در کرمان و مراسم سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را به شدت محکوم و با خانواده های شهدا و مجروحان این جنایت هولناک ابراز همدردی می نماید.

سفارت ایران همچنین اعلام کرد: همگام با ملت بزرگ ایران و به یاد شهدای این حمله تروریستی، پرچم‌های مقدس کشورمان را در همه اماکن دیپلماتیک خود نیمه‌برافراشته خواهیم کرد. اطمینان داریم فرزندان ملت مقاوم ایران در نیروهای نظامی و امنیتی درس سخت و پشیمان کننده ای به آمران و عاملان این جنایت نابخشودنی خواهند داد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان شهادت دهها تن از هموطنان عزیزمان در جریان عملیات تروریستی کرمان در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض نموده، برای بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحین این حادثه تروریستی شفای عاجل آرزو می‌نماید.

همچنین در واکنش به حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمع زیادی از هموطنان‌مان، پرچم ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان، به حالت نیمه افراشته درآمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی