بازدید 32705
فیگور با کت و شلوار ؛ بدون پیراهن یا با پیراهن؟!

دلیل عجیب لغو همه مسابقات بدنسازی در تهران

هیئت تهران رقابت‌های فیت مدل را طبق استانداردهای IFBB بدون پیراهن، و با کت و شلوار جین برگزار کرد اما کمیته فیتنس این رقابت را با کت و شلوار پارچه‌ای و با پیراهن قبول دارد!
کد خبر: ۱۲۱۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 02 January 2024

تمام مسابقات بدنسازی تهران لغو شد.

با دستور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تمامی مسابقات استان تهران تا اطلاع ثانوی لغو شد. دلیل اصلی لغو این رقابت‌ها، شکل برگزاری مسابقات فیتنس مدل بوده است. 

هیئت تهران رقابت‌های فیت مدل را طبق استانداردهای IFBB، به این شکل برگزار کرد که ورزشکاران بدون پیراهن، و با کت و شلوار جین روی صحنه حاضر می‌شوند اما کمیته فیتنس ایران این رقابت را با کت و شلوار پارچه‌ای و با پیراهن قبول دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
ظاهرا ماجرای صادق بوقی درس عبرت نشده است !!!!!!!!!
میشه با چادر هم برگزار کرد! اینجوری آقایان راضی میشوند ؟!!!
پاسخ ها
مهتاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خجالت بکش
مرد حسابی یا برگزار نکنید اگر هم می کنید درست باشه دیگه . با پیرهن هم مگخ میشه ؟ اصلا با مانتو بیان
تو رو خدا این اخبار را پخش نکنید واقعا به عنوان یک ایرانی ناراحتم که کشورم مایه خنده تو دنیا بشه. آخه مسابقات بدن سازی چطوری برگزار بشه وقتی طرف لباس کامل و پوشیده بپوشه داورها چگونه باید قضاوت کنند؟؟ از روی ۳ لایه لباس؟؟؟ خوب از اول تو ایران این مسابقات را برگزار نکنید.
پس بدنسازکجاش نشون بده اگرپیراهن هم بپوشه وقتی مدیرورزشی نباشه وازارشاد باشه نتیجه اش میشه این.اینافقط دنبال نابودی ورزش هستندوقتی هم که ورزشکاری ازکشورمیره میگن طرف نمک خورده نمکدون شکسته مشکل فقط ازخودشون هست میخوان همه رشته های ورزشی تعلیق بشن.
زیبای اندام با کت و شلوار...مشدی اسم ورزش زیبای اندام هست!!!....
بنظر من کلا برگزار نکنید مثل اون تبلیغ وان حموم بود مرده با کت شلوار رفته تو آب
شوخی میکنید دیگه؟
استاد احمدی کجایی که ببینی با رشته محبوبت چه کردن...خخخخخخ
دوستان مشکل کار در اینه ، کسایی در راس کار هستن ، که اصلا ماهیت چنین ورزشی رو نه قبول دارن ، و نه میخوان . و اگر هم یه جاهایی تن میدن ، صرفا بخاطر فشار افکار عمومی ست ، وگرنه مثل اوایل انقلاب که شطرنج حرام بود ، اینجور ورزش ها رو کلا بر می چیدن .
حتا تو ایران هم‌بدنسازی جرم هستش
شنا و واتر پلو رو یادتون رفته. حلال نمیکنم اون شرکتی رو که تو نمایشگاه برا تبلیغ وان و جکوزی یه نفر رو با کت و شلوار و کراوات گذاشته بود تو وان. اگه اون این کار رو نمیکرد قطعا این روشها به ذهن مسولان محترم نمیرسید.
اصلا چه معنی داره آدم بره سراغ ورزش برید معتاد شید حالشو ببرید
چقد جالبه مشکلات دیگرو فراموش کردن حالا اینا ک اینقد تلاش کردن یا رقابت برگزار نشه یا با پیراهن فیگور بگیرن.خدایی دمتون گرم تمام آپشن ها داره محدود سازی میشه به امید روزی ک بدنسازای عزیز با مانتو و روسری فیگور بگیرن تا کمیته محترم راضی بشه
خدایی مثل اون داستان سریال نون خ میمونه که طرف با کت و شلوار داخل وان بود
این ریس فدراسیون دیگه گندشو در اورده
همه چیشون مسخرست
زنده باد انسانیت و مرگ بر برهنگی و ابتزال، همونطور که زنان برهنه برای مردان تحریک کننده هستند، مردان برهنه هم برای زنان تحریک کننده هستند، حالا هر توجیهی مثل ورزش و قوانین مسابقات بین المللی و هر کوفت و زهر ماری نمی تونه این برهنگی و کار غیر اخلاقی این آقایون رو توجیه کنه.
خب مسئول باهوش، چجوری باید رای بدی که اندام کدوم یکی بهتره؟ از رو قیافه ی معصومش رای میدی؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست