بازدید 6461
صالحی امیری برای آغاز مذاکره از فدراسیون بدنسازی برنامه خواست

درخواست ایران از چین؛ ورود پرورش اندام به بازی‌های آسیایی

کد خبر: ۱۰۳۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 13 February 2021

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز بازدیدی از فدراسیون پرورش اندام داشت.

در این بازدید عبدالمهدی نصیرزاده اشاره‌ای به قهرمانی ایران در رویدادهای بین‌المللی داشت و از رئیس کمیته ملی المپیک خواست، این رشته به بازی‌های آسیایی اضافه شود.

وی در این باره گفت: رئیس کنفدراسیون آسیا یک چینی است و بازی‌های آسیایی هم در چین برگزار می‌شود، اگر این امکان صورت بگیرد و رشته پرورش اندام به بازی‌های آسیایی اضافه شود، کمک خوبی به افرایش مدال‌های کاروان ایران خواهد شد. 

رئیس فدراسیون پرورش اندام افزود: ورزش ما با وجود جامعه گسترده‌ای که دارد، مورد تایید چند فدراسیون جهانی است و کنترل دوپینگ دارد، متاسفانه عضو مجمع کمیته ملی المپیک نیستیم. متاسفانه رسانه ملی هم نگاه سلیقه‌ای به ورزش دارد، سالها مسابقه مردان آهنین برگزار و اسپانسرهای خوبی هم جذب شد اما حالا می‌گویند صلاح نیست که پخش شود. ما در بین ورزشکاران قاری قرآن و خانواده شهید داریم بنابراین درخواست ما این است این طیف هم دیده شود. 

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون، اظهار داشت: فدراسیون پرورش اندام پرمخاطب است بنابراین در ابتدا باید باعث نشاط شود، دوم مرام پهلوانی و قهرمانی است و سوم ورزش پاک است که باید تلاش کنیم تصویر ما در جهان پاک باشد. 

وی افزود: امروز کسب کرسی، کار سختی است و باید همه عوامل دخیل در آن را شناسایی کرد. ما امروز کرسی‌های زیادی داریم اما کرسی اثرگذار برای ما مهم است. 

صالحی‌امیری یادآور شد: همکاران ما در کمیته ملی المپیک جلسه‌ای با شما خواهند داشت تا ببینیم با چه مکانیزمی می‌توان این رشته را به بازی‌های آسیایی آورد. با حرف و مصاحبه کار درست نمی‌شود و این موضوع نیاز با برنامه دارد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی