بازدید 2175
۱

سال نو میلادی با طعم فناوری‌های نوین ارتباطی

هوش مصنوعی هر روز با گسترشی بیشتر، با زندگی بشر عجین می‌شود. اما از چه زمانی هوش مصنوعی در زندگی و کار مردم جدی‌تر شده و از کی باید مجهز به تخصص هوش مصنوعی شوند؟
کد خبر: ۱۲۱۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 01 January 2024

طبق یکی از پیش بینی ها، بناست شرکت‌های فناوری در سال ۲۰۲۴ «امکان پردازش هوش مصنوعی را برای مردم عادی ممکن کنند. در حال حاضر اغلب مردم نقش سرویس گیرنده را بازی کرده و از پردازش‌های ChatGPT و دیگر سرویس دهنده‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اما آن‌ها هنوز به شکل جدی به بازی گرفته نشده و وارد تولید خدمات هوش مصنوعی نشده اند. در سال ۲۰۲۴، رقابت اصلی هوش مصنوعی متمرکز بر قدرت مردم است.»

هوش مصنوعی هر روز با گسترشی بیشتر، با زندگی بشر عجین می‌شود. اما از چه زمانی هوش مصنوعی در زندگی و کار مردم جدی‌تر شده و از کی باید مجهز به تخصص هوش مصنوعی شوند؟ آیا آمادگی عمومی برای این مواجهه وجود دارد؟ در سال ۲۰۲۴ روند رقابتی هوش مصنوعی با هوش انسانی به کجا خواهد رسید؟ آیا تلاش‌های عمومی، هوش مصنوعی را غنی‌تر و قوی‌تر خواهد کرد؟ غول‌های فناوری در سال ۲۰۲۴ چه خوابی برای ما دیده اند؟ آیا بیش از پیش به سمت بلعیده شدن خود، ذهن و افکار، اطلاعات، حریم خصوصی و... خود، توسط هوش مصنوعی حرکت می‌کنیم؟ یا طعم خوش آن را تجربه خواهیم کرد؟ 

شما چه فکر می‌کنید؟

اثری از مریم سلیمی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
توی ایران میشه:
با طعم قطع فن آوریهای نوین ارتباطی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم