بازدید 30301
یوزها با این ۲۷نفر پیش بسوی شکستن طلسم نیم قرن بدون جام

لیست تیم‌ملی برای جام ملت‌ها ۲۰۲۳؛ جدی‌شدن غیبت سردار در قطر/ سورپرایز کوچک قلعه‌نویی، بازگشت لژیونر مصدوم و حذف ستاره قهرکرده

تابناک ۴ماه پیش از احتمال جدی غیبت سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا پرده برداشت و حالا فدراسیون تایید کرده که هنوز مجوز حضور مهاجم کلیدی اش در قطر را از آاس‌رم و مورینیو نگرفته. دعوت قایدی هم به این دلیل بوده است
کد خبر: ۱۲۱۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 31 December 2023

لیست تیم‌ملی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ سورپرایز کوچک قلعه‌نویی، بازگشت لژیونر مصدوم و حذف ستاره قهرکرده

فهرست ۲۷ بازیکن نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام و نام مهدی قایدی مهاجم الاتحاد کلبا پس از مدت‌ها بین اسامی اردو دیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی و طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی قبل از پایان هفته پانزدهم لیگ ، ٢٧ بازیکن را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر به اردو دعوت کرد.

تیم فوتبال سپاهان با شش بازیکن بیشترین سهمیه را در تیم ملی فوتبال کشورمان دارد. پیام نیازمند، محمد جواد حسین نژاد، آریا یوسفی، رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو 6 بازیکن سپاهان در تیم ملی هستند. سه بازیکن از پرسپولیس و دو بازیکن از استقلال هم در لیست قلعه‌نویی دیده می‌شوند.

دعوت از علی قلی‌زاده مهاجم و لژیونر مصدوم بعداز مدتها دوری از میدان، و خط خوردن وحید امیری از لیست نهایی دو نکته برجسته این لیست بعداز دعوت قایدی است که تعداد مهاجمان قلعه‌نویی را بسیار زیاد کرده است.

لیست تیم‌ملی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ سورپرایز کوچک قلعه‌نویی، بازگشت لژیونر مصدوم و حذف ستاره قهرکرده

بر این اساس، اسامی بازیکن ٢٧ دعوت شده به اردوی تیم ملی به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سیدحسین حسینی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، سیدمجید حسینی، سامان فلاح، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، رامین رضاییان، آریا یوسفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، محمد محبی، مهدی ترابی، مهدی قایدی، محمدجواد حسین‌نژاد، مهدی طارمی، رضا اسدی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و شهریار مغانلو

همانطور که تابناک چهارماه قبل در خبری اختصاصی از جزئیات توافق سردار آزمون با ژوزه مورینیو قبل از امضا قرارداد با رم پرده برداشت، این ستاره فیکس خط حمله ایران متعهد شد در صورت نیاز باشگاه پایتخت نشین ایتالیا ، قید بازی در جام ملت‌های آسیا را بزند. در واقع این خود بازیکن است که متعهد شده در قطر غیبت کند و قوانین فیفا در این باره هیچ ضمانتی ندارد.

فدراسیون فوتبال در نامه‌ای رسمی به باشگاه رم و طبق قوانین فیفا خواستار حضور سردار آزمون در تیم ملی شده و در حال مذاکره با مسئولان باشگاه ایتالیایی است تا موافقت حضور این ستاره کلیدی تیم را بدست بیاورد، بنابراین فدراسیون فوتبال تا پایان اولتیماتوم زمانی AFC (١٢ دی) منتظر تصمیم باشگاه ایتالیایی برای آزاد کردن این بازیکن و ملحق شدن وی به اردوی تیم ملی در موعد مقرر است و پس از آن فهرست نهایی و ۲۶ نفره تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام خواهد شد.

همچنین با پیشنهاد امیر قلعه‌نویی و موافقت فدراسیون فوتبال، مرتضی پورعلی‌گنجی که در تورنمنت اردن مصدوم شد، در جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

 از نکات مهم این لیست بازگشت دوباره قایدی و عدم دعوت از احمد نوراللهی است. نوراللهی در آخرین اردوی تیم ملی پس از اینکه در فهرست هجده نفره بازی با هنگ‌کنگ قرار نگرفت به حالت قهر اردو را ترک کرد و به نظر می‌رسد به دلیل عدم پذیرش خطا و عذرخواهی از سرمربی، کنار گذاشته شد. 

لیست تیم‌ملی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳؛ سورپرایز کوچک قلعه‌نویی، بازگشت لژیونر مصدوم و حذف ستاره قهرکرده

جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی در قطر آغاز می‌شود و ایران در مرحله گروهی با فلسطین، امارات و هنگ‌کنگ همگروه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۳۱
پیر و پاتال ها. به هیچ جا نمیرسن. انتخاب‌های غیر فوتبالی از سوی قلعه نویی که نشان داد هیچ اختیاری از خودش در تیم ملی ندارد و بیشتر تحت فرمان تاج و نبی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
تیم ملی کیلویی چند؟
هزار و یک بد بختی داریم، کی فوتبال آن هم از نوع کثیفش را می خواهد؟
با این مربی و این بازیکنان عشق پول، نتیجه ای هم نخواهند گرفت. قطعاً که باختشان هم باعث خوشحالی خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
این تیم در همان دور مقدماتی حذف خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
روزنامه اعتماد:

افغانها هم به اسنپ پیوستند! این در‌حالی است که طبق مقررات راهور، اشخاص بیگانه پس از اخذ گواهینامه امکان فعالیت در ناوگان حمل و نقل شهری را ندارند.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
سردار آزمون اشغال را از تیم بندازید بیرون
نقطه قوت عدم دعوت از کریمی، نقطه ضعف عدم جوانگرایی در تیم و دعوت دوباره از امثال انصاریفرد و حاج صفی و همچنین بازیکن افت کرده ای همچون کنعانی زادگان و عدم دعوت از برادران حردانی که در لیگ عالی بازی میکنند. در کل به نظرم 50 درصد این لیست جزو بهترین های پست خود در ایران نیستند و فقط به دلایل رفاقتی یا سابقه بازی انتخاب شده اند که قطعا چوب آن را تیم ملی خواهد خورد و آقایان تاج، نبی و قلعه نویی باید پاسخگوی افتضاح احتمالی باشند.
امید ابراهیمی کارکردش چیست؟ چرا حزباوی دعوت نشده؟ این تیم در آسیا افتضاح جام جهانی را تکرار خواهد کرد.
بااين بازيكن هاي پير پاتال در اسيا پنجم هم شديم بايد خوشحال باشيم كشورهاي ديگه با سرعت نور در فوتبال پيشرفت مي كنند متاسفانه فوتبال ما پيشرفت نداشته هيچ چي پسرفت هم كرديم درمقابل تيم هاي مثل ژاپن كره عربستان استراليا حتي قطر وامارات هم احتمالا كم بياريم يكسري بازيكن در ليگ هستند كه بعضي از اين بازيكنان سرتر ند بايد دعوت مي شدند
مربی ای که گیر نامها باشد و جرات و شهامت تغییرات و جوانگرایی نداشته باشد، مربی نیست فقط یک ابزار گوش به فرمان است برای حفظ موقعیتش. کاری که تاج و نبی با فدراسیون فوتبال و احساسات دهها میلیون ایرانی میکنند، چیزی جز خیانت آگاهانه نیست
پاسخ ها
ایوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
فوتبالی نیستی..اگه بودی میفهمیدی الان زمان جوانگرایی نیست کوچولو
از دولت انقلابی انتظار میرود که یک تغییراتی در فدراسیون فوتبال ایجاد کند
پاسخ ها
یاقو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
درطول تاریخ تیم ملی همیشه چهره های معروف وحداقل ۶یا۷بازیکن پرسپولیسی بودن عشق است طوفان سرخ
حاج صفی وامید ابراهیمی ولکن تیم ملی نیستند !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سردار آزمون برای همیشه منع شود
تیم ملی پیرمردها .
اصل فساد و زد و بند و تخطی از قانون سقف بودجه باشگاهها و افتضاح تیم های ملی و باشگاهی مختلف، در روسای فدراسیون فوتبال است. آقای رئیسی یک فکری بکنید این سوء مدیریتها و مماشاتها به اسم دولت شما و به ضرر کشور انجام میشود.
تیم ملی نیاز به جوان سازی دارد
امید ابراهیمی و چشمی و ترابی و قایدی و قلی زاده و میلاد محمدی و حاج صفی ، در حد تیم ملی نیستند
پاسخ ها
حم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
اینا استقلالی بدرد نخورن
بايد اون ازمون براي هميشه خط بخوره مه بفهمه ارزش پيرهن تيم ملي بالاتر از قول دادن به مورينيو است
با آرزوی پیروزی تیم ملی در قطر
با این تیم قهرمان لیگ یک عربستان هم نمیشید
پاسخ ها
یاقو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
این چشمی قایدیو مثل اینا چین وجدانن
مدرسه پیرمردها
ببینیدمن کارندارم ایران چندم میشه پیرپاتاله یاجوان من فقط منتظرم دروازه بیرانوندلنگی ۱۰۰جربخوره من عشق کنم
پس حزباوی چی شد کی میخوان جوونارو تزذیق کنن الانم قطر دنبالشه باپول ببرتش تیم ملیبش
یا خدا ، یعنی انصاری فرد ، چشمی ، کنعانی زادگان ، حاج صفی ، شجاع ، حسین حسینی ، اخه اینها روواسه چی دعوت کردن تیمملی ، مگه تیمملی ارثیه پدری اینهاست ؟بابا تو رو خدا ول کنید این همه بازیکن خوب ، امثال اخباری و هاشم نژاد و قاعدی باید در تیمملی باشن نه این پیر مردها ، اینتیم قهرمان هم بشه به خدا زره ای فاز نمی ده
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
این قلعه تیم ملی رو بدبخت میکنه گفته باشم هر چه زودتر کیروشو بیارین بابا
تیم ملی باید رگ و ریشه پرسپولیسی داشته باشد این تیم حتی اگه قهرمان هم بشه با توجه به اینکه مربیان پرسپولیسی ندارد از دید اعم مردم فوتبالدوست ارزشی ندارد
احمد نورالهی اگر دعوت میکرد ۵ تا گل به ژاپن و۶ گل به کره میزد.
چرا این حاج صفی وامیدابراهیمی وانصاری فرد (فسیلها) دست ازسرتیم ملی برنمیدارن؟؟؟ ازچشمی ومجیدحسینی هم نمیدونم چی دیدن چه فوتبال نابی دیدن!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست