بازدید 4214
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین خبرداد؛

شناسایی بیش از ۳ هزار تبعه خارجی غیرمجاز در قزوین

معاون سیاسی استانداری قزوین گفت: طی ۹ماهه امسال سه هزار و ۹٠٠تبعه خارجی که به صورت غیرمجاز در سایر مناطق استان تردد داشته‌اند شناسایی شده و از این تعداد دو هزار و ۶٠٠ نفر به کشورشان بازگردانده شدند.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ 30 December 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ؛ عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در دیدار با بلوکیان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، تصریح کرد: با توجه به اجرای سیاست‌های وزارت کشور و سازمان ملی مهاجرت، ساماندهی اتباع خارجی در استان قزوین در فاز اجرا قرار گرفته و جلسات ساماندهی اتباع خارجی به صورت منظم در شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: شناسایی اتباع خارجی به صورت مستمر در حال انجام است و به دنبال آن برای اتباع خارجی مجاز در قزوین مهاجر کارت صادر می‌شود و تلاش داریم تا پایان سال جاری، اتباع خارجی که به صورت غیرمجاز در استان حضور دارند ضمن تکریم کامل به کشورشان بازگردانده شوند.

کاظمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قزوین جزو استان‌های صنعتی کشور است، برخورد با کارفرمایانی که اتباع خارجی غیر مجاز را به کار می‌گیرند در دستور کار قرار گرفته و در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۳هزار و ۴٠٠واحد صنعتی و تجاری مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: طی این بازدیدها یک هزار و ۱۶۹ تبعه خارجی که به صورت غیرمجاز به کارگیری شده بودند شناسایی و متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند و بیش از ۵۵ میلیارد ریال جریمه نیز برای متخلفین در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: با پیگیری‌های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین و خدمات نیروی انتظامی استان، در ۹ ماهه اول سال ۳ هزار و ۹٠٠ تبعه خارجی که به صورت غیر مجاز در سایر مناطق استان تردد داشته‌اند شناسایی شده که از این میزان ۲هزار و ۶٠٠ نفر به کشورشان بازگردانده شده‌اند و این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اتباع خارجی که به صورت مجاز در استان حضور دارند فقط می‌توانند در بخش‌های مرکزی قزوین و کوهین شهرستان قزوین حضور داشته باشند.

کاظمی خاطرنشان کرد: تاکنون صدور مهاجر کارت برای بیش از ۱۴ هزار تبعه صورت پذیرفته است و صدور کارت برای اتباع مجاز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست