بازدید 3079

مخالفت وزیرارتباطات با افزایش ۱۰۰ درصد تعرفه اینترنت

به‌دنبال انتشار نامه درخواست اپراتورها برای افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت، وزیر ارتباطات از بررسی این درخواست خبر داد و گفت قطعا با افزایش دو برابری قیمت‌ها مخالفیم.
کد خبر: ۱۲۱۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 28 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از گجت نیوز، چند روز پیش در اخبار خواندیم که اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت را مطرح کردند. پس از انتشار این نامه، وزارت ارتباطات و سازمان رگولاتوری از بررسی درخواست اپراتورها خبر دادند و به‌نظر می‌رسد افزایش قیمت اینترنت به‌زودی اعمال خواهد شد. با این حال،‌ اکنون وزیر ارتباطات با افزایش صد درصدی یا دو برابری قیمت اینترنت مخالفت کرده است.

فعلا تصمیمی درباره افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت گرفته نشده است
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه روز گذشته هیات دولت اظهار کرد برای ما افزایش کیفیت مهم است، نه سود اپراتور. وی افزود تعرفه‌ها از سال ۱۳۹۶ دست‌نخورده باقی مانده، اما سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شرایطی را برای افزایش تعرفه‌ها معین کرده است. وزیر ارتباطات تاکید کرد تاکنون هیچ تصمیم قطعی در این رابطه اتخاذ نشده، اما قطعا با افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت مخالف هستیم.

زارع پور در ادامه عنوان کرد به‌زودی بازنگری‌هایی در این زمینه انجام خواهد شد و اپراتورها نیز موظف به ارائه بسته های اینترنتی متنوع‌تری خواهند بود. به‌گفته وزیر ارتباطات، ظرفیت پایین شبکه موجب کاهش سرعت شبانه اینترنت می‌شود و اپراتورها نیز می‌گویند به‌خاطر کاهش درآمدهایشان قادر به افزایش ظرفیت شبکه نیستند. به همین دلیل تلاش می‌کنیم در صورت افزایش قیمت اینترنت، از اپراتورها برای افزایش ظرفیت شبکه، تعهد بگیریم.

وی در رابطه با مشکلات سامانه رجیستری نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت این سامانه همچنان با دقت به کار خود ادامه می‌دهد. به‌گفته زارع پور، سامانه رجیستری کار مشترک وزارت ارتباطات، وزارت صمت و اپراتورها است. همچنین طبیعی است که این سامانه باید به‌طور مداوم به‌روز شود؛ چرا که فناوری‌ها و گوشی‌های جدیدی به بازار وارد می‌شوند. وزیر ارتباطات درباره اختلال اخیر اینترنت در تهران نیز بیان کرد این اختلال به‌دلیل ایجاد مشکل در مرکز مخابرات استقلال به‌وجود آمد و مشکل خاصی نبود و مخابرات هم با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم عذرخواهی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۸
آره بابا ضد در صد خیلی زیاده با نود و نه درصد موافقت میشود
مگر پارسال یک بار گران نکردن چه خبر مخصوصا نت موبایل که وحشت ناک گران
بله به مرگ میگیرن که که تب رازی بشیم... افزایش نودونه درصدی...
خوب ایشان با افزایش 100 درصدی مخالفت فرمودند اما 99 درصد منعی نداره ایشالا جلوی افزایش 100 درصدی را حتما میگیرند.
قطعا با 90 درصد موافقت خواهد کرد
ايشان مخالف افزايش ١٠٠ درصدي تعرفه اينترنت هستند

ولي با افزايش ٩٩ درصدش موافقند !

ممنون آقاي وزير با اين شفافيت نظر
کاری به فیلمتون ندارم الان دارم میگم سری قبل گران کردید اینترنت همراه نخریدم الان گران کنید اینترنت ثابت هم نمیخرم مثل مردان قدیم میرم با خودپرداز و توی شعبه بانک کارم رو انجام میدم تا بانک مشکل خدمات پیدا کنه" نه به افزایش قیمت اینترنت "
گران بشه اشکالی هم نداره ولی کیفیت خوب بشه این اینترنت افتضاح هست الان کند و پر از قطعی وصلی و پلن های کم .
با ۱۰۰درصد مخالف هستن با ۹۹درصد موافق هستن
از هر راهی که شد دست درجیب مردم
وزرا باید در برابر خواسته های زیاده خواهانه افراد و شرکت های زیر مجموعه مقاومت کنند. قرار نیست در کشورداری تعارف کنیم
99بزن حالشون ببر
درخواست افزایش قیمت صد در صدی از سوی اپراتورها با توجه قطعی مدام ، کندی زیاد و بی کیفتی سرویس های ارائه شده شرم آور است و متاسفانه این شرکت ها همه در دست خصولتی هاست که به هیچ صراطی مستقیم نیستند و رفتار مافیایی دارند و کسی هم جلودارشان نیست.
هر وقت کیفیت ۱۰ درصد هم افزایش پیدا کزد شما قیمتشو ۱۰۰ درصد افزایش بدید.با این کیفیت قیمتها باید کاهشی هم باشه!!!
زمان احمدی نژاد به کارخانه دارها گفته بود گران نکنید درعوض از حجم محصول درون بسته بندی کم کنیدبجاش هوا پرکنید،الان هم وزیر باتعرفه 100%مثلا مخالفت کرده خدامیدونه با چه چیزهایی موافقت کرده
بجا ۱۰۰ درصد مثه بقیه کارها میان میگن ۹۰ درصد افزایشی داشته اما بخاطر مردم ۱۰۰ درصدی انجام ندادیم، که منتی هم سر ملت بزارن...
اینترنت در ایران خیلی خیلی ارزان است
چقدر نا مردن اعلام کردن مخالفت وزیر ارتباطات با افزایش صد در صدی قیمت اینترنت حتما با نود در صد موافقه ما سرعتی نمیبینیم تورا بخدا قطعش کنید خیالمان و خیالتان راحت بشه تو این مملکت مگر حقوقها سالی چند در صد اضافه میشه که جناب وزیر میخواد لطف کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست