آشنایی با سهامداران عمده حقیقی خودرو

روز دوشنبه مورخه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ در بخش تغییرات سهامداران عمده حقیقی، یک فرد حقیقی بر روی نماد خودرو ۷ میلیارد تومان خرید داشت. معمولا خرید‌های سنگین اشخاص حقیقی بر روی نماد‌های کوچک انجام می‌شود، اما این خرید میلیاردی در یکی از غول‌ها و نماد‌های تاثیرگذار بازار کمی عجیب به نظر می‌رسید. این ۷ میلیارد تومان توسط چه کسی خریداری شد؟
کد خبر: ۱۲۱۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ 26 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بررسی تغییرات سهامداران عمده حقیقی در روز دوشنبه ۴ دی ماه، یک نکته عجیب به همراه داشت. نکته عجیب این بود که معمولا خریدهای سنگین اشخاص حقیقی بر روی سهام کوچک و یا متوسط بازار اتفاق می افتد اما روز گذشته یک کد حقیقی در نماد خودرو که از غول های بازار محسوب می شود و اکثر سهامداران آن را لیدر بازار می شناسند، خرید ۷ میلیارد تومانی را انجام داد تا در فهرست تغییرات سهامداران عمده حقیقی قرار بگیرد.

این سهامدار عمده حقیقی کیست؟

بررسی‌های سهامداران عمده نماد خودرو نشان می‌دهد که تنها یک شخص حقیقی در بین این سهامداران حضور دارد که تصویر آن را در زیر ملاحظه می‌کنید. این شخص حقیقی هم اکنون ۳ میلیارد سهام ایران خودرو را در اختیار دارد و به عبارت بهتر مالک ۱.۱ درصد از کل سهام نماد خودرو است.

خرید ۷ میلیاردی در خودرو توسط کدام شخص حقیقی انجام شد؟  همان گونه که از تصویر بالا پیداست این شخص روز گذشته ۲۵ میلیون سهام نماد خودرو را به قیمت حدود ۷ میلیارد تومان خریداری کرده است.
 
خرید ۷ میلیاردی در خودرو توسط کدام شخص حقیقی انجام شد؟  

تصویر فوق نشان می‌دهد که او از سال ۹۹ در بین سهامداران عمده نماد خودرو حضور داشته است. در ۸ دی ماه ۱۳۹۹ او سهام خود در خودرو را از ۳.۸ میلیون سهم به ۳.۳ میلیون سهم کاهش داده است. دوباره او با خریدی که در روز گذشته انجام داده است میزان سهام خود را در خودرو افزایش داده است.
بررسی صورت‌های مالی سال ۹۹ تایید می‌کند که این شخص حقیقی حمیدرضا صمدی می‌باشد.

 

خرید ۷ میلیاردی در خودرو توسط کدام شخص حقیقی انجام شد؟  
همچنین بررسی صورت های مالی سال گذشته هم مهر تایید دیگری بر این موضوع است که این سهامدار عمده حقیقی خودرو کسی نیست جز حمیدرضا صمدی.
خرید ۷ میلیاردی در خودرو توسط کدام شخص حقیقی انجام شد؟  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست