اخبار مهم بورس فردا یکشنبه ۳ دی ماه

بورس فردا یکشنبه ۳ دی در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 23 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  بورس فردا یکشنبه ۳ دی در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- حجم مبنای نماد‌های معاملاتی (حخزر ۱)، (حگهر ۱)، (رنیک ۱)، (سدبیر ۱)، (غپونه ۱)، (فروسیل ۱) و (کرومیت ۱) از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ اعمال نخواهد شد. 
۲- حجم مبنا برای نماد‌های معاملاتی (افرا ۱)، (گدنا ۱)، (فولای ۱) و (میهن ۱) از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ اعمال خواهد شد. 
۳- تعرفه واردات خودرو‌های برقی کاهش می‌یابد.
۴- بانک مرکزی: رشد اقتصادی کشور در شش ماهه اول امسال "با احتساب نفت" و "بدون احتساب نفت" نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب با افزایش ۴.۷ و ۳.۶ درصدی همراه بوده است 
۵- افزایش سرمایه ۱۳۲ درصدی آپ از محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۶- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت داروسازی تهران شیمی/ درصد افزایش سرمایه: ۳۳۰ درصد
۷- شرکت تامین سرمایه کیمیا از دریافت موافقت اصولی با تاسیس صندوق سرمایه گذاری "نیکوکاری" خبر داد.
۸- پتروشیمی زاگرس بیان داشت به دلیل محدودیت گاز، واحد اول تولیدی این شرکت تا اطلاع ثانوی از سرویس خارج گردید.
۹- بهپاک: خرید ۳۹ درصد سهام شرکت مدیریت صنعت قند توسعه صنایع بهشهر توسط شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام)
۱۰- شرایط قیمت گذاری سیمان در بورس کالا تغییر کرد: بر این اساس در صورت عدم معامله قیمت پایه محاسبه شده ۳ درصد کاهش خواهد یافت. همچنین اگر مقدار معامله شده کمتر از ۳۰ درصد میزان عرضه شده سیمان باشد، قیمت پایه محاسبه شده ۱ درصد کاهش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست