بازدید 2614

تعطیلی مدارس ابتدایی برخی شهرهای استان اردبیل

به دلیل تندباد شدید در اردبیل ، گرمی، نمین، سرعین، نیر و هیر فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 23 December 2023

به گزارش «تابناک»، استانداری تهران اعلام کرد:  روز شنبه همۀ مدارس تهران باز و کلاس‌ها حضوری است.

مدارس ابتدایی این شهرها تعطیل شد

تندباد شدید فعالیت مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر برخی شهرهای استان اردبیل را غیرحضوری کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل شامگاه جمعه در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲ دی ‌ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد: به دلیل تندباد شدید در اردبیل، گرمی، نمین، سرعین، نیر و هیر فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر و کلیه مدارس استثنایی به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
 
مجید کوهی مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در رابطه با آخرین وضعیت جوی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و هشدار نارنجی صادره، با افزایش گرادیان فشار از عصر جمعه تا ظهر شنبه شاهد وزش بادهای نسبتا تند تا شدید خواهیم بود و اثر هشدار صادره در مناطق مرکزی، جنوبی و شهرستان گرمی و انگوت خواهد بود.
 
به گفته مدیرکل هواشناسی اردبیل، رخداد گردوخاک موقتی، آسیب به بعضی از تجهیزات شهری و برون شهری، خسارت به سازه های موقتی و گلخانه ها و احتمال اختلال در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل به دلیل رخداد باد جانبی از مخاطرات این سامانه است.
 
توقف عملیات عمرانی و ساختمانی در فضای باز، تقویت و محافظت از سازه‌های موقتی و آسیب پذیر در برابر باد، اجتناب از توقف در زیر ساختمان های نیمه کاره و درختان خشک و خودداری از هرگونه فعالیت کوهنوردی از توصیه های هواشناسی اردبیل به شهروندان است.
 
بر اساس این گزارش ارتفاعات استان بویژه در جنوب شاهد بارش برف بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست