بازدید 9392
۱
ادعای کشتی ناجوانمردانه به گلیج از سوی ستاره روس

اتهام عجیب رشید سعدالله‌یف به حریف ایرانی‌اش

مجتبی گلیج دید گردن و کمرم درد می‌کند و در کشتی دقیقاً به همانجا فشار می‌آورد و فکر می‌کرد به وسیله آن می‌تواند مرا از تشک بیرون بیندازد و همان نقطه ضعف من باشد، ولی نتوانست این کار را بکند.
کد خبر: ۱۲۱۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ 22 December 2023

اتهام عجیب رشید سعدالله‌یف به حریف ایرانی‌اش

در حالیکه شعار و الگوی کشتی‌گیران ایرانی اغلب صیانت از اصول پهلوانی در مبارزه های خود با حریفان بوده، ستاره روس کشتی جهان به حریف ایرانی اش در مسابقات بلگراد اتهام سنگینی مبنی بر کشتی ناجوانمردانه وارد کرد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ مرد طلایی کشتی المپیک و جهان می‌گوید ترجیح می‌دهد برنامه‌اش برای مبارزه بعدی با اخمد تاج‌الدینوف مخفی بماند و زمان نشان خواهد داد او چه برنامه‌ای برای کشتی بعدی با این حریف روسی‌الاصل خواهد داشت.

 عبدالرشید سعدالله‌یف که بعد از حدود دو سال دوری از مسابقه رسمی، در مسابقات جهانی 2023 همچنان شانس اول طلای 97 کیلوگرم محسوب می‌شد، بعد از آنکه در ثانیه‌های آخر توانست شکست مقابل مجتبی گلیج را با پیروزی عوض کند، مغلوب اخمد تاج‌الدینوفِ جوانی شد که سال 2023 را با طلای قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی به پایان رساند تا سالی رؤیایی را تجربه کرده و کشتی‌گیر برتر سال شود.

سعدالله‌یف بعد از این شکست دیگر به کشتی‌ها ادامه نداد و بلافاصله بعد از بازگشت به مسکو زیر تیغ جراحی رفت. او حالا در فیلمی که در اینستاگرامش قرار داده در مورد حریف ایرانی‌اش گفته است: در سالن تمرین که بودم مجتبی گلیج دید گردن و کمرم درد می‌کند و در کشتی دقیقاً به همانجا فشار می‌آورد و فکر می‌کرد به وسیله آن می‌تواند مرا از تشک بیرون بیندازد و همان نقطه ضعف من باشد، ولی نتوانست این کار را بکند.

وی که بعد از باخت به کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم ملی بحرین بلافاصله تشک و سالن را ترک کرد، در این مورد یادآور شد: وقتی باختم سریع سالن را ترک کردم، چون خوشم نمی‌آید کسی برای من ناراحت شود که باختم و یا با نگاه یک آدم ضعیف به من نظر بیندازد.

قهرمان جهان و المپیک در پاسخ به سؤالی راجع به برنامه‌اش برای مسابقه بعدی با اخمد تاج‌الدینوف گفت: بگذار این موضوع سکرت بماند، زمان نشان می‌د‌هد که من باید با این حریف روس خودم چه کاری انجام دهم.

اتهام عجیب رشید سعدالله‌یف به حریف ایرانی‌اش

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چقدر مطالب بی اهمیت را برای پر کردن صفحه می گویید، اخبار زرد هم حدی دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی