بازدید 2400

پایان خوش یک آدم ربایی در سراوان

کد خبر: ۱۲۱۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 20 December 2023

 فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی‌گروگان از چنگ آدم ربایان کمتر از 24 ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش ایران،‌ سرهنگ احمد آذرکیش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه مرد جوانی توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان سراوان پس از ضرب و جرح ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان دنبال شد.

مأموران انتظامی سراوان بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو 405، فردی 34 ساله را پس از ضرب و جرح در یکی از میادین شهر ربوده و از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای آزاد‌سازی گروگان آغاز کردند و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان سراوان شناسایی کنند. مأموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم‌ربایان بلافاصله محل را در محاصره خود درآورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از 24 ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد نمایند.

سرهنگ «آذرکیش» در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر عامل اصلی این آدم‌ربایی با انگیزه اختلافات قبلی، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست