بازدید 6037
۲

بودجه را براساس واقعیت‌ها تصویب می کنیم

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه سال آینده سعی داشته به لحاظ نظری اصلاح ساختاری در منابع انجام دهد گفت: بودجه را براساس واقعیت‌ها تصویب می کنیم.
کد خبر: ۱۲۱۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱ 20 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید شمس الدین حسینی با اشاره به اینکه مجلس فردا وارد بررسی کلیات لایحه بودجه خواهد شد و نه جزئیات، افزود:احکام بودجه احکامی هستند که نیاز به اصلاح دارند کما اینکه جای برخی از احکام در لایحه خالی است، اما فرض ما این است که با تصویب طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها و یا تصویب قانون الحاق ۳ این موارد به صورت قانون دائمی در بودجه لحاظ شوند.

بودجه را براساس واقعیت‌ها تصویب می کنیم

وی با اشاره به منابع بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: دولت منابع بودجه را در مجموع با رعایت و جانب احتیاط برآورد کرده است و این نگرش خوبی است. همچنین دولت سعی کرده تا رشد درآمد‌ها را بالاتر ببیند و، اما واگذاری دارایی‌های مالی را رشد کمتری بدهد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: همچنین دولت در لایحه بودجه کسری تراز عملیاتی را کاهش داده است بنابراین دولت به لحاظ بودجه نویسی این فرصت را پیدا کرده است که تعهدات خالص کمتری را ایجاد کند و همین طور از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مصرف آن در امور جاری اجتناب کند.

حسینی ادامه داد: ما باید برای پوشش اقشار آسیب پذیر و بازنشستگان منابع پایدار و نسبتا کافی پیش‌بینی کنیم؛ که این مهم باید پس از تصویب کلیات لایحه بودجه، مدنظر قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲
با سلام، طبق قانون حقوق کارمندان باید بر اساس تورم واقعی افزایش پیدا کند، الان تورم واقعی بالای 60درصد شده، اونوقت افزایش حقوق کارمندان 20 درصد، که با تورم هم خوانی نداره، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها. ممنون.
کلا اینکاره نیستین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی