بازدید 2363

ناکامی باند سارقان منزل در نصر

کد خبر: ۱۲۱۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ 19 December 2023

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان حرفه‌ای که از منازل مسکونی و اعتراف آنان به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: ۲۶ آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی در خیابان "ناظریان" تهران بودند که به ۲ نفر که در حال ورود به منزل یکی از شهروندان بودند رو به رو شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: مامورین بلافاصله نسبت به دستگیری سارقین اقدام که متهمان با مشاهده مامورین از محل متواری شدند و با ایجاد طرح مهار و با استفاده از شگرد‌های پلیسی، متهمان پس از تعقیب و گریز متوقف و هر ۲ متهم پرونده دستگیر شدند.

سرهنگ مافی با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده در سرقت از منازل خاطرنشان کرد: متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بوده و طی بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران اعتراف کرده و شب جاری اقدام به سرقت از منازل یکی از شهروندان کرده بودند که از متهمان آلات و ادوات سرقت، یک قبضه سلاح سرد، تعدادی تلفن همراه سرقتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان افزود: متهمان همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده و شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی