بازدید 19225
۳

منابع افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد

در اصلاحیه لایحه بودجه منابع اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده و مقرر شده تا ۵۰ همت از منابع درآمدی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد.
کد خبر: ۱۲۱۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 18 December 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: در اصلاحیه لایحه بودجه منابع اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده و مقرر شده تا ۵۰ همت از منابع درآمدی که بنا بود از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای پروژه های عمرانی هزینه شود به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد.

حجت الاسلام حسن نوروزی با بیان اینکه رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس دلیل منطقی نداشت و شاهد اردوکشی در مجلس برای رد کلیات لایحه بودجه بودیم، اظهار کرد: در جلسه علنی بررسی کلیات لایحه بودجه در حالی که رئیس کمیسیون تلفیق از کلیات لایحه بودجه دفاع می‌کرد، تعدادی از نمایندگان هیاهو و سر و صدا به راه انداختند، یک نماینده هم بدون نوبت علیه بودجه سخنرانی کرد، در نهایت این اقدامات منجر به رد کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان بررسی کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس تعدادی از نمایندگان با نطق های خود به دنبال یارگیری در صحن بودند و در کنار نمایندگان تعدادی از کارمندان نورچشمی مجلس که در صحن مجلس حضور داشتند با (دو دو) کردن به سر و صدا و هیاهو علیه لایحه بودجه می پرداختند و در واقع می توان گفت که رد کلیات بودجه در صحن هیچ دلیل عقلانی و منطقی نداشت و یک لجبازی بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمان بررسی کلیات بودجه هر چه نمایندگان خواستند و گفتند، قبول کرد و حتی حاضر شد کتبا هم متعهد به اجرای برخی تصمیمات در مورد بازنشستگان شود اما باز هم نمایندگان به کلیات رأی منفی دادند.

وی افزود: در اصلاحیه لایحه بودجه منابع اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده و مقرر شده تا ۵۰ همت از منابع درآمدی که بنا بود از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای پروژه های عمرانی هزینه شود به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد.

نوروزی خاطرنشان کرد: نمایندگان نباید هزینه‌های جدید در لایحه بودجه برای دولت بتراشند زیرا این هزینه ها موجب افزایش کسری بودجه در نتیجه افزایش تورم خواهد شد، نمایندگان باید لایحه بودجه دولت را ساماندهی کرده و بر اجرای آن نظارت دقیق داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۳
ای من به قربانت معلومه شکم سیری ها..... اگر نه اینقدر دلسوز نبودی
بدون صدا از جیب مردم برداشتن مالیات بالا بردن
تورم افسارگسیخته را بازنشستگان نمیتوانند تحمل کنند آقا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست