بازدید 11845
۶

پنتاگون حمله به مواضع انصارالله یمن را بررسی می‌کند

مقامات آمریکایی به شکلی فزاینده از حملات انصارالله یمن نگران شده‌اند؛ حملاتی که به باور پنتاگون با حمایت ایران صورت می‌گیرد. با این‌ وجود، در این گزارش آمده است که پنتاگون می‌داند انجام چنین عملیاتی می‌تواند به یک جنگ بزرگ‌تر با ایران و گروه‌های مقاومت منطقه منجر شود.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 17 December 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، یک پایگاه خبری به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که پنتاگون در حال بررسی گزینه حمله به مواضع انصارالله است.
 
پایگاه خبری «سمافور» به نقل از مقامات دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا گزارش داد که در پی افزایش حملات انصارالله یمن به کشتی‌ها در دریای سرخ، پنتاگون در حال بررسی این گزینه است که به مواضع انصارالله حمله کند.
 
این در حالی است که مقامات آمریکایی به شکلی فزاینده از حملات انصارالله نگران شده‌اند؛ حملاتی که به باور پنتاگون با حمایت ایران صورت می‌گیرد. با این‌ وجود، در این گزارش آمده است که پنتاگون می‌داند انجام چنین عملیاتی می‌تواند به یک جنگ بزرگ‌تر با ایران و گروه‌های مقاومت منطقه منجر شود.
 
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در روز جمعه گفت که ایران باید برای پایان‌دادن به تهدیدی که انصارالله بر کشتیرانی در دریای سیاه ایجاد کرده، تلاش کند.
 
انصارالله پیش‌تر هشدار داد که تا پایان جنایات اسرائیل در نوار غزه به کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که قصد عزیمت به اراضی اشغالی را دارند، اجازه عبور از دریای سرخ و دریای عربی را نخواهد داد.
 
این گزارش در حالی منتشر شده است که هفته گذشته جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه واشنگتن خواستار درگیری با ایران نیست، گفت که کاخ سفید به صورت خصوصی و علنی به بازیگران منطقه از جمله «ایران اعلام کرده که خواهان مناقشه‌ای جدید و بزرگتر نیست».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۶
زنده باد مقاومت
جنگ رو شما شروع و هدایت کنید وقتی کم آوردید!ایران تلاش کند برای توقف آن؟! دیگه چی؟!
رژیم جنایتکار و تروریستی آمریکا آید نابود شود.....
زنده باد انصارالله یمن.......
خدا کنه
ناوت میره قهر دریا شک نکن ایرانی با تعصب هستند ریشه ایرانی دارند نترس پیش خودتان چه فکر کردید یمن قهرمان
امریکافعلادرحال زایمان همراهی بااوکراین واسرائیله بایدمواظب باشه که یه دفعه تحرکات جدیدش باعث نشه دردزایمانش اونقدرزیادبشه که تحمل کردنش براش غیرممکن بشه.....جهت نصیحت عزیزم مواظب سلامتیت باش.یه دفعه جوگیرنشی کاربدی دستت .....تانابودی خودت چیزی نمونده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست