بازدید 2859

بالابر مغازه جان یک دختر را گرفت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه(استان بوشهر): ماموران آتش نشانی متوجه شدند که دختر حادثه دیده در حین بالا رفتن از بالابر، قسمتی از اعضای بدنش بین دستگاه و سقف ساختمان گیر کرده بود که به وسیله دستگاه‌های هیدرولیکی رهاسازی به عمل آمد.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 17 December 2023

به گزارش تابناک، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه(استان بوشهر) گفت: استفاده از بالابر در یک مغازه موجب جان باختن یک دختر ۳۳ ساله شد.

ولی سیفی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی تماس تلفنی باسامانه ۱۲۵ مبنی بر حادثه مغازه‌ای در خیابان طالقانی، نیروهای امدادی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

 وی گفت: ماموران آتش نشانی متوجه شدند که دختر حادثه دیده در حین بالا رفتن از بالابر، قسمتی از اعضای بدنش بین دستگاه و سقف ساختمان گیر کرده بود که به وسیله دستگاه‌های هیدرولیکی رهاسازی به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه بیان کرد: پس از معاینات که توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه به عمل آمد، عوامل اورژانس متاسفانه فوتی دختر را اعلام کردند.

وی افزود: باتوجه به اینکه از بالابر برای حمل کالا استفاده می‌شود و از نظر ایمنی نیز استاندار نیستند، برای جابجایی فرد خطرناک است و نباید بکار گرفته شود.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح