بازدید 5125

نکونام: VAR نبود بازهم می‌گفتند استقلال را بردیم

کد خبر: ۱۲۱۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 14 December 2023

جواد نکونام در نشست خبری بعد از دربی شماره ۱۰۲ پایتخت، به تاثیر وی ای آر روی تساوی تیمش اشاره کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی استقلال درباره روند بازی اظهار داشت: یک ربع یا 20 دقیقه اول بازی را به خاطر جاگیری‌های اشتباه از دست دادیم. در این نیمه، موقعیت‌هایی داشتیم که به گل برسیم. نیمه دوم قشنگ در اختیار ما بود و آنالیز خوبی از بازی داشتیم. در این نیمه توانستیم کامل پرسپولیس را تحت تأثیر قرار دهیم و می‌توانستیم برنده باشیم ولی روی یک اشتباه و یک لحظه غفلت بهترین بازیکن‌مان تمرکزش را از دست داد و گل خوردیم. در رختکن به سهرابیان گفتم بهترین بازیکن بودی و اشتباه برای من است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم، تیم ما خوب و قابل احترام بازی و موقعیت‌هایی خلق کرد. قبل از خوردن گل می‌توانستیم به گل برسیم. متأسفانه در یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم. صددرصد خطای اول پنالتی بود و دست بازیکن ما را کشیدند. اگر امروز VAR نبود، دوباره تیم رقیب سه امتیاز گرفته بود و می‌گفتند باز هم بردیم! با VAR سه صحنه مشکوک که داوران چک کردند، یکی را پنالتی گرفتند. اگر VAR نبود، دوباره باید هواداران ما ناراحت می‌شدند و آن طرف خوشحال. آقایان مسئول! VAR در همه استادیوم‌ها لازم است، نه فقط آزادی.

نکونام با اشاره به روند تیمش پس از زدن گل تساوی گفت: پس از اینکه گل را زدیم تغییر سیستم دادیم و تیم هجومی را داخل زمین گذاشته بودیم. در چند دقیقه آخر، بازی، بکش بکش و رو به مستقیم بود. در بحث تاکتیکی خیلی قوی‌تر و تاکتیکی‌تر از پرسپولیس بازی کردیم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم، آنها فوق‌العاده بازی کردند. از هواداران که سنگ تمام گذاشتند و جانانه تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه پس از گل تساوی تیمش به سمت نیمکت پرسپولیس شادی کرد، گفت: یک خوشحالی طبیعی بود و این طرف و آن طرف ندارد. دروازه‌ای که گل زدیم آن طرف بود و پرسپولیس هم وقتی گل زد این طرفی خوشحالی کردند. من هر طور دلم بخواهد خوشحالی می‌کنم ولی بی‌احترامی نمی‌کنم.

سرمربی استقلال در رابطه با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با لحن تند با گوستاوو بلانکو انجام داد، گفت: ما کار تاکتیکی داشتیم که بلانکو یک لحظه فراموش کرد و به خاطر جو ورزشگاه به او موضوع را گوشزد کردم. چون در این جو صدا به صدا نمی‌رسد، نمی‌توانم آرام صحبت کنم. اگر دقت می‌کردیم و حواس‌مان جمع بود بازی را می‌بردیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۴
فقط دنبال حاشیه سازی بود
بی فرهنگ لات ...
حرکات سرمربی استقلال بعد از اعلام پنالتی را ببینید
چقدر بالا وپایین پرید وخوشحالی کرد که با تیم اول پایتخت مساوی کرد البته با کمک داور !
باید از دقیقه ۶۰ بازیکنتان با دریافت کارت مستقیم قرمز اخراج میشدکه به ناحق نشد
اگر این اتفاق می افتاد حداقل دو یا سه گل دیگه هم نوش جان میکردید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
یافراموشی پیدا کردی یا سنت اینقدر پایینه که اولین باره
داری دربی میبینی،بنابراین توصیه میکنم دربی سال ۱۳۹۴ رایکبارببین تامتوجه شی پرسپولیس با گل مساوی دقایق آخر چه جشنی برپاکرد
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
خوشحال بود چون پنالتی حقش بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
ناشناس 08:06 خوشبختانه سن ما اینقدری هست که بازی 6 هیچ را هم از نزدیک دیده ایم دلیل خوشحالی گل مساوی پرسپولیس در دربی 81 بخاطر گل استثنایی توسط جری بنگستون بود نه مثل گل مساوی استقلال بعد از بیست دقیقه وقت اضافی و کمک وی ای آر که همه هم میدانند بخاطر چی بوده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
گل جری واقعا استثنایی بود چون اون موقع هم اگر وار بود خطا روی گلر اعلام می‌شد
آقا جواد ببخشید دوستان داریم اما این تساوی را قطعاً به زد وبند پشت پرده مدیون هستید. خودتان هم بهتر از همه می دانید که بازیکن شما با یک نمایش فیک و با زد و بند پشت پرده یک پنالتی گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
نه تیم شما کاملا سالم امتیاز جمع کرده
VAR به شما کمک نکرد، داور کمکتون کرد. داورای ایرانی چه با VAR چه بی VAR تحت تاثیر هوچی گریهای استقلالیا قرار میگیرن. بهترین راه همون آوردن داور خارجی برای دربی هست. مثل اینکه آیه نازل شده که تو هر بازی استقلال براشون پنالتی گرفته بشه. فوتبال ایران رو به لجن کشیدن اینا. طرف تو زمین فوتبال والیبال بازی میکنه داور هم کنارش وایستاده مثل .... ادامه بازی رو میده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
بدون وار پیروزی هر سال قهرمان میشه!
تو که راست میگی. تلوزیون همه دیدن که مساوی گرفتن از پرسپولیس برات افتخاره.
اصلا این صحنه را فرد غیرفوتبالیم می‌دانست پنالتی نیست نکونام با فشار قرداد ن داور مجبورش کرد پنالتی اعلام کنه خلاصه با اخراج نکردن بازیکن استقلال و پنالتی ناحق بازی را مساوی کردند .
اخلاق راباختی.
امروز همه مردم دیدند که حتی با ثبت صحنه وار خطای ۱۰۰ درصد روی پای زاهدی را بنفع تو و مدیریت استقلال و بعمد ، نادیده گرفتند تا بیایی و رجز بخوانی.
بقیه صحنه ها ممکن است صحبت داشته باشد ولی عدم اخراج بازیکن استقلال با ثبت خطا، کاملا عمدی بود.
همه جای دنیا مربی رو که با شلوغ بازی و داد و فریاد سعی میکنه رو تصمیم داور اثر بزاره اخراج میکنن اینجا بهش پنالتی جایزه میدن
بد نیست همراه با وار چیزهای دیگه هم وارد بشه. مثل فرهنگ احترام به حریف از طرف هم ورزشکاران و مربیان و هم مردم. فرهنگ استادیوم رفتن. ورود آزادانه و بدون گزینش تماشاگر. اعمال قانون برای متخلفین و ...
اگر دقت می‌کردیم و حواس‌مان جمع بود بازی را می‌بردیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر مش برجعلی ماست بند سر کوچه ما هم دقت میکرد تاقار ماستش را نمی شکست !
آقای نکونام بعد از گل مساوی استقلال چنان بپر بپر میکرد که انگار قهرمان جام جهانی شده است !
آقای نکونام نگفتید این بازی کثیف بود یا تمیز ؟ فگر کنم تا دقیقه 88 کثیف بود و او چند دقیقه پایانی تمیز تمیز از کار درآمد ؟
برو پسر جان ترو کی کرده سرمربی تو سرمربا هم نیستی
چه روئی دارین؟
آقای نگو نام اخراج را نگرفتن پنالتی هم نبود مخ داور را تلیت کردین تا مجبور شد پنالتی بگیرد تا ۶۰ سال دیگه پرسپولیس را نخواهید برد منتظر یک شش تا دیگه باشید
همسایه ها یاری کنن جوات میخواد از پرسپولیس مساوی بگیره
بعد از اون دلقک بازی ها که تو درآوردی هر کی دیگه بود حداقل یه ماه دهنشو میبست
واقعا پر رویی
نكونام با همين جمله ثابت كرد كه چقدر از مساوي و نباختن به پرسپوليس خوشحاله
بدبخت بيچاره
ببين استقلال رو به كجا رسونده
اگه میدونستیم به خاطر یه مساوی انقدر خوشحال میشه زودتر بهش مساوی میدادیم. گناه داره به خدا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست