بازدید 1711

حمله مجدد به پایگاه‌های آمریکا در سوریه

پایگاه‌های آمریکا در سوریه که طی روزهای گذشته بارها هدف حملات پهپادی و راکتی قرار گرفته‌ بودند، بار دیگر مورد حمله قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۰۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 11 December 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، منابع محلی در سوریه، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر دادند یک پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه هدف حمله قرار گرفته و همچنین از مناطق نزدیک به یکی دیگر از پایگاه‌های این کشور در سوریه صدای انفجار به گوش رسیده است.

شبکه «المیادین» به نقل از یک منبع میدانی در این خصوص گزارش داد چند راکت به پایگاه آمریکا در الشدادی در جنوب استان حسکه (شمال شرق سوریه) اصابت کرده است.

با این حال، تا لحظه انتشار این گزارش، منابع محلی سوریه هنوز درباره تلفات احتمالی و خسارات مالی وارده در پی این حمله جزئیات بیشتری منتشر نکرده‌اند.

المیادین در ادامه به نقل از خبرنگار خود اضافه کرد در اطراف پایگاه آمریکا در روستای «الخضراء» در مجاورت میدان نفتی «العمر» در شرق استان دیرالزور صدای چند انفجار به گوش رسیده است.

علی‌رغم آنکه هنوز گروهی مسئولیت این حملات را رسما برعهده نگرفته است، با این حال، مقاومت اسلامی عراق طی روزهای گذشته در حمایت از مردم فلسطین بارها پایگاه‌های آمریکا را در شرق و شمال شرق سوریه و نقاط مختلفی از عراق هدف حمله قرار داده است. مقاومت عراق تاکید دارد که آمریکا مسئول حملات رژیم صهیونیستی به غزه است. 

المیادین در عین حال به نقل از خبرنگار خود در سوریه گزارش داد یک پهپاد آمریکایی نیز در نزدیکی جاده الشدادی تل جایر در جنوب استان حسکه (شمال شرق سوریه) سقوط کرده است.

طبق این گزارش، نیروهای آمریکایی محل سقوط پهپاد را محاصره کرده‌اند و مردم محلی اجازه نزدیک شدن به پهپاد را نمی‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی