بازدید 1767

دستگیری سارقین حرفه‌ای خودرو در خلخال

فرمانده انتظامی خلخال از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو که اقدام به سرقت خودرو از مرکز و سایر شهرستان‌های دیگر استان اردبیل می‌کردند در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 10 December 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ سید هادی موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سارقین حرفه‌ای خودرو که در پوشش خانواده در مرکز و شهرستان‌های این استان اقدام به سرقت خودرو و خارج ساختن آن از استان اردبیل می‌کردند، با تلاش مامورین انتظامی این شهرستان و همکاری مامورین پلیس راه اردبیل - سرچم در دام قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر سرقت خودرو در حوزه استحفاظی استان اردبیل، کشف خودروهای سرقتی و همچنین دستگیری سارقین خودرو و مجرمان در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و دریک عملیات مشترک پلیس خلخال و ماموران پلیس راه اردبیل به سرچم خودروی سرقتی حامل سارقین زن و شوهر خودرو کشف و توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی خلخال ضمن هشدار به خانواده‌ها برای مراقبت بیشتر از وسایل نقلیه و اموال خود گفت: سارقان در پوشش خانواده اقدام به سرقت خودروها و سپس انتقال به سایر استان‌ها می‌کردند که فعالیت آنان محرمانه تشخیص و پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شدند.

سرهنگ موسوی به خانواده ها توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک و سرقت خودرو ،منزل،موتورسیکلت را با تلفن ۱۱۰ با همکاران پلیس در جریان قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست