بازدید 23791

قرعه‌کشی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ انجام شد

قرعه‌کشی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ انجام شد و تیم‌های آرژانتین، برزیل، آمریکا و مکزیک حریفان خود را بعنوان سرگروه شناختند. به نظر می‌رسد همه گروه‌ها در حالت برابر و متعادل قرار دارند. برزیل به تازگی در مقدماتی جام‌جهانی مغلوب کلمبیا شده است که اینجا هم با این کشور همگروه شده. آرژانتین نیز با شیلی گربه‌سیاه خود رودررو خواهد شد
کد خبر: ۱۲۰۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 08 December 2023

قرعه‌کشی کوپا آمریکا ۲۰۲۴ انجام شد

 

این رقابت‌ها به میزبانی ایالات متحده آمریکا از تاریخ 31 خرداد سال 1403 برگزار می‌شود و در 24 تیر نیز به پایان می‌رسد. همچنین پس از سال 2016 برای یک‌بار دیگر تیم‌های آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

 16 تیم در این تورنمنت حضور دارند که از آن 10 تیم متعلق به آمریکای جنوبی و 6 تیم نیز از آمریکای شمالی هستند. هر چند هنوز چهار تیم از آمریکای شمالی برای حضور در این رقابت‌ها باید در مرحله پلی‌آف با یکدیگر رقابت کنند که تکلیف دو جایگاه خالی نیز مشخص شود. کانادا مقابل ترینیداد‌ و‌ توباگو قرار می‌گیرد و هندوراس هم باید به مصاف کاستاریکا برود.

 از نکات قابل‌توجه در این قرعه‌کشی نیز می‌توان به احتمال رویارویی برزیل و آرژانتین در فینال مسابقات اشاره کرد و امکان برخورد این دو تیم تا پیش از این مرحله وجود ندارد. حال باید دید آیا می‌توانیم شاهد یک سوپر کلاسیکو جذاب در فینال باشیم یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست