بازدید 2632

VAR برای سپاهان در ایران می‌ماند

کد خبر: ۱۲۰۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 06 December 2023

 دوربین های VAR اجاره‌ای با پایان لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی از ورزشگاه آزادی جمع نشده و فعلا در ایران می‌ماند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شب گذشته بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبری منتشر شد که دو دستگاه کمک داور ویدئویی که از سوی AFC در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا در دو ورزشگاه نقش جهان و آزادی نصب شود جمع آوری شده و قرار نیست در ایران بماند.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به اینکه داخل استادیوم آزادی کار تعمیر سکو‌ها در حال انجام است بعد از هر بازی که در لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌شده مسئولان این کمک داور ویدئویی ، برای حفظ و نگهداری از آن دستگاه و همه وسایل مربوط به آن که شامل کابل‌های برق هم بوده جمع آوری می‌کردند و در مرکز ملی فوتبال از آن نگهداری می‌شده و با توجه به اینکه دیشب آخرین بازی مرحله گروهی انجام شد طبق همان روال قبل این دستگاه از ورزشگاه آزادی جمع آوری شد.

همان طور که تاج پیش از این گفته بود از دو دستگاه واری که در ایران است یک دستگاه، چون مربوط به شرکت آمریکایی است از ایران خارج می‌شود، اما یک دستگاه می‌ماند. 

ضمن اینکه سپاهان تنها نماینده ایران در مرحله بعدی لیگ قهرمانان همچنان بازی دارد. هر چند تکلیف میزبانی این تیم اصفهانی با توجه به حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نیست، اما اگر این تیم همچنان در اصفهان نتواند میزبانی کند قطعا در یکی از ورزشگاه‌های ایران میزبان خواهد بود و این دستگاه واری که در ایران باقی می‌ماند دوباره نصب خواهد شد./آنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی