بازدید 9224
۳

واکنش مشکوک برانکو به جانشینی گل‌محمدی

کد خبر: ۱۲۰۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 06 December 2023

واکنش مشکوک برانکو به جانشینی گل‌محمدی

پاسخ مشکوک برانکو ایوانکوویچ، شائبه‌ها در مورد بازگشت این مربی کروات محبوب سرخ‌ها به ایران را جدیت بخشیده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال عمان که بعداز نتایج ضعیف اخیر، زمزمه برکناری‌اش قوت گرفته، به شایعات مطرح شده پیرامون احتمال حضورش روی نیمکت پرسپولیس واکنش نشان داد.

در پی شکست دو بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی در صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها، بار دیگر شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس مذاکراتی پنهانی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی تیم ملی عمان برای فصل آینده داشته است.

این شایعات قبل از مسابقه با الدحیل هم مطرح بود و گفته می شد که مذاکرات ابتدایی هم بعداز استعفای قبلی یحیی گل‌محمدی انجام شده است. تسنیم در ارتباطی که با برانکو برقرار کرده، از وی خواست ابتدا ارزیابی‌اش را در خصوص بازی شب گذشته شاگردان یحیی گل‌محمدی بیان کند که او گفت «بازی شب گذشته را ندیده است».

 ایوانکوویچ که در آستانه ۷۰ سالگی است درمورد اینکه آیا مذاکره‌ای با شما در خصوص بازگشت به نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده شده یا خیر؟ تنها به گفتن جمله "نمی‌دانم..." بسنده کرد. او از پاسخگویی بیشتر به این موضوع خودداری کرد.

برانکو بین سال‌های 2015 تا 2019 هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و سه قهرمانی در سوپرجام را برای پرسپولیس به ارمغان آورد و در سال 2018 هم این تیم را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
بهترین گزینه برانکو است
یه تارموی برانکوی شرف داره به هزاریحیی کینه
برانکو مربی با کلاس، فهیم، موفق در ایران، بی حاشیه وبی جنجال بود لذا بازگشتش به پرسپولیس می تواند بسیار موثر باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست