بازدید 13380

رییسی در مراسم روز دانشجو: دانشگاه اتاق فکر دولت است/حتما سر اژدهای هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد/دانشگاه سیاسی است، اما سیاست‌کار نه

رییس جمهور گفت: دانشجو در جایگاه روشنفکری باید ببیند، قبل از اینکه دیگران ببینند و شرایط جامعه را خوب درک کند و در زمان لازم مطالبه‌گری و حق‌خواهی کند و نسبت به اصلاح امور حساس باشد.
کد خبر: ۱۲۰۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 06 December 2023

رییسی در مراسم روز دانشجو: دانشگاه اتاق فکر دولت است/حتما سر اژدهای هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد

تابناک _ مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو امروز با حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، رئیس جمهور در این مراسم با تاکید بر اینکه دانشجو فقط در۱۶ آذر نباید مورد توجه قرار گیرد، گفت: دانشجویان قشری پیشتاز هستند که جامعه و نیاز آن را می‌شناسند و برای رفع نیاز جامعه آماده هستند. دانشجو در جایگاه روشنفکری باید ببیند، قبل از اینکه دیگران ببینند و شرایط جامعه را خوب درک کند و در زمان لازم مطالبه‌گری و حق‌خواهی کند و نسبت به اصلاح امور حساس باشد.

قدرت علمی؛ پیشران پیشرفت و توسعه در کشور

رئیس جمهور دانشگاه را مرکز دانش و تولید علم در کشور دانست و گفت: دانشگاه به کشور قدرت می‌بخشد، نیرو‌های آموزش دیده و دانشمند و نخبه و کسانی که هم تخصص دارند و هم تعهد می‌توانند در عرصه‌های مختلف تحول آفرین باشند. قدرت علمی پیشران پیشرفت و توسعه در کشور است.

دانشگاه اتاق فکر و اندیشه ورزی دولت

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه تحول آفرین است، مطرح کرد: توانمندی کشور با علم و دانش و فناوری دارای اهمیت است. آینده ایران و ایران آینده را علم و دانش و تخصص همراه با تعهد رقم می‌زند و دانشگاه متکلف این مسئولیت مهم است. به جد معتقدیم دانشگاه اتاق فکر و اندیشه ورزی دولت است.

جنبش دانشجویی؛ جنبش ضد استبداد و ضد استعمار

رئیسی با تاکید بر اینکه دانشجوی سیاسی و فعال و جریان جنبش دانشجویی، می‌تواند ضد استبداد داخلی و استعمار خارجی باشد، اظهارکرد: دانشگاه می‌تواند در کنار مسئله شناسی برای حل مشکلات کمک کند. دانشگاه کانون فضیلت خواهی، اخلاق، ادب و کرامت انسانی و توجه به دیگران و خداخواهی و توجه به اجرای قانون و عدالت است و می‌تواند در این عرصه نقش آفرین باشد. جنبش دانشجویی، جنبش ضد استبداد و ضد استعمار است. دانشجوی سیاسی و فعال و جریان جنبش دانشجویی، می‌تواند ضد استبداد داخلی و استعمار خارجی باشد.

تقدیر رئیس جمهور از دانشگاهیان برای ناامید کردن دشمن

رئیس جمهور با بیان اینکه سال گذشته دیدید که دانشگاه هدف بود، اظهار داشت: باید صمیمانه از دانشجویان، اساتید و مدیران تشکر کنم که دشمن را ناکام گذاشتند و نگذاشتند به اهداف پلیدش برسد و او را ناامید کردند. دشمن، چون نقش دانشگاه را فهمیده بود تلاش کرد دانشگاه را بهم بریزد و کسب علم و معرفت را مختل کند.

دانشگاه سیاسی است، اما سیاست‌کار نه

رئیسی با اشاره به اینکه دانشگاه سیاسی است، اما سیاست‌کار نه؛ سیاسی یعنی اینکه نسبت به جامعه خود و نیاز‌های آن شناخت دارد، اظهار داشت: برخی‌ها فکر می‌کنند سیاسی بودن دانشگاه به معنای این است که دانشگاه به باشگاه احزاب سیاسی و دانشجویان پیاده‌نظام سیاسیون تبدیل شوند، ما این را سیاسی بودن دانشگاه نمی‌دانیم. وظیفه دانشگاه پرورش عالم و نخبه و چهره‌های محقق و پژوهشگر است، اما متاسفانه دانشگاه و کشور گرفتار مدرک گرایی شده است.

درخشش ایران در عرصه‌های مختلف در منطقه و جهان‌

رئیس جمهور تاکید کرد: دوکار و دو ابر پروژه را دشمن دنبال کرد، نخست منزوی کردن ایران در جهان بود. رصد کنید و ببینید شرایط در جهان و منطقه چگونه است، با توجه به تلاشی که جمهوری اسلامی در همکاری و ارتباط با کشور‌های همسایه و مسلمان و همسو و حضور در مجامع بین‌المللی کرد، آیا امروز دشمن منزوی شده یا جمهوری اسلامی ایران؟ حقیقتا دشمن منزوی شده و ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در منطقه و جهان می‌درخشد. روسای جمهور کشور‌ها بار‌ها اذعان داشتند که ایران را ابر قدرت در منطقه و کشوری مستقل می‌دانند و رسما می‌گویند که بنا دارند مسائل منطقه را با ایران حل کنند.

رکورد تجارت منطقه‌ای در ۴۰ سال اخیر شکست

رئیس جمهور اظهار داشت:با وجود آنکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ایران بود، اما امروز ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان داریم و صادرات این شرکت‌ها به مرز ۲ میلیارد دلار رسیده است. در تجارت منطقه طی ۴۰ سال گذشته رکورد زدیم. بیش از ۶ هزار کارگاه و کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل را در عرصه تولید فعال کردیم. دولت دنبال این است که در عرصه‌های مختلف فعالیت داشته باشد و در این جهت دشمن موفق نشد مردم را ناامید کنند.

مقاومت، محاسبات دشمن در منطقه و جهان را برهم زد

رئیسی با تاکید براینکه مقاومت با اقدامات خود در منطقه زیر میزی زده است که دشمنان گزینه‌های مختلفی بر روی آن‌چیده بودند، گفت: مقاومت محاسبات دشمن در منطقه و جهان را بهم زد. به تعبیر مقام معظم رهبری در منطقه دشمن خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

وی تصریح کرد: پروژه دیگر دشمن مایوس سازی مردم بود که باز هم شکست خوردند، می‌خواستند نوعی بن بست نمایی کنند غافل از اینکه در نظام و کشور بن بستی وجود ندارد. القا می‌کردند که مردم با این شرایط باید منتظر قحطی، تورم ۳ رقمی، قطعی آب آشامیدنی باشند، اما زهی خیال باطل.

حتما سر اژد‌های هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد

رئیس جمهور با بیان اینکه زیاده خواهی، سوداگری، فساد موانع قابل توجهی پیش روی ماست، گفت: در دستگاه قضایی هم که بودم اعلام کردم که افراد سوداگر در عرصه‌های مختلف به دنبال این هستند که با فساد جیب خود را پر کنند و این موضوع حتی در زمان جنگ هم وجود داشت. از روز اول در دولت اعلام کردیم که حتما سر اژد‌های هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد فساد در هیچ جایی از کشور لانه کند. هرجا که من فساد ببینم و دولتمردان ما در هر جایی از ادارت و سازمان‌ها فساد را ببینند موظف به برخورد با آن هستند.

دولت دست اندرکاران پرونده فساد چای را عزل و پرونده را به دست دستگاه قضا سپرد

وی اظهار داشت: در ایام انتخابات وعده دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد در کشور باشد و این در دولت سیزدهم‌محقق شد. تمام کسانی که به نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند. در گزارش اخیر فساد در واردات چای نخست دولت پیشقدم شد و شناسایی و پیگیری کرد و دست اندرکاران را عزل و پرونده را به دست دستگاه قضا سپرد.

قطار پیشرفت با ریل‌گذاری انجام شده بدون وقفه در حال حرکت است

رئیسی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران با اقتدار اهداف خود را دنبال می‌کنند و کار در عرصه‌های مختلف پیش می‌رود، اظهار داشت: برخی به دنبال این بودند که بگویند اقتصاد کشور دچار فروپاشی خواهد شد، اما امروز شاهدیم که قطار پیشرفت اقتصادی در عرصه‌های مختلف در کشور در حال حرکت است و این قطار پیشرفت با ریل‌گذاری که انجام شده هرگز دچار وقفه و کندی نخواهد شد، زیرا اراده مردم آن است که این قطار پیشرفت حرکت کند. موانع دشمن موجب کندی حرکت کشور نخواهد شد، زیرا به سخن رهبر معظم انقلاب ایمان داریم و خسته و ناامید نخواهیم شد.

واگذاری ۱۰۷ هزار واحد مسکن مهر از ابتدای دولت/ ۵۲ هزار هکتار زمین آماده واگذاری

رئیس جمهور با بیان اینکه در ابتدای دولت ۲۴۰ هزار مسکن مهر ناتمام وجود داشت، گفت: تا امروز ۱۰۷ هزار مسکن را تحویل متقاضیان دادیم و الباقی آن را هم تا اوایل سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم. امروز ۵۲ هزار هکتار زمین در سراسر کشور آماده برای واگذاری به متقاضیان داریم.

رشد مسکن به مثبت ۳.۲درصد رسید

رئیسی ادامه داد: مسکن وعده دولت است برخی در ده روز اول دولت می‌گفتند از وعده ۴ میلیون مسکن چه خبر! درحالی‌که هنوز دولت تشکیل نشده بود. رشد مسکن در کشور در سال‌های ۹۸، ۹۹ منفی ۱۵و ۱۳ درصد بود و امروز رشد منفی به رشد مثبت ۳.۲درصد رسیده است کمبود و نساختن مسکن در سنواتی که مغفول مانده بود باید جبران شود. دولت شجاعانه در این عرصه وارد شد.۱میلیون و ۹۰۰ هزار مسکن در حال ساخت است.

برخی استان‌ها با کمبود نیروی کار مواجه‌اند

رئیسی تاکید کرد: در اشتغال عقب نیستیم و آمار کاهش بیکاری را نشان می‌دهد و اکنون نرخ بیکاری به طور متوسط ۷.۹ درصد است که در بعضی از استان‌ها این آمار ۵ یا ۶ درصد است و حتی برخی از استان‌ها به دنبال نیروی کار هستند. درباره اشتغال نیرو‌های تحصیلکرده نیز اقداماتی کردیم مانند آنچه در بخش صنعت انجام دادیم و ۵ هزار بورسیه صنعت داریم. درباره نخبگان تمام کسانی که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند به عنوان هیات‌های علمی در حال جذب در دانشگاه‌های کشور هستند.

شاخص نخبگی را وطن دوستی می‌دانم

رئیس جمهور تصریح کرد: بدون تعارف می‌گویم یکی از شاخص‌های نخبگی را وطن دوستی می‌دانم. نخبگی اجازه می‌دهد که خدمت به کشور را رها کنید و به این بهانه که فلان جا مقداری بیشتر به من پول می‌دهد پس به آنجا بروم؟

حل مشکل بیکاری در ۲۳ استان کشور

رئیسی گفت: در ۲۳ استان کشور مشکل بیکاری از وضعیت حاد خارج شده است. ️جذب دانشجو باید متناسب با نیاز‌های کشور باشد تا اشتغال آن‌ها در آینده با مشکل مواجه نشود.

رشد اقتصادی در سه ماهه اول ۱۴۰۲ به ۷ درصد رسید

رئیس جمهور با بیان اینکه به‌پیمان‌های خود با مردم و دانشجویان پایبند و مقید هستیم، خاطر نشان کرد: رفع موانع را دنبال می‌کنیم. جلوه‌های خوبی از پیشرفت کار را شاهد هستیم. رشد اقتصادی در کشور در ده سال گذشته ۴دهم درصد بوده است، در برخی سال‌ها ۷ دهم درصد و برخی سال‌ها ۱.۵ درصد، اما دولت سیزدهم در سال نخست فعالیت خود ۴درصد رشد اقتصادی داشته است و این رشد در سه ماهه اول ۱۴۰۲ به ۷ درصد رسیده است. جمله معروف ما می‌توانیم شعار دولت است. آینده پیش روی درخشان و امیدوار کننده است.

رشد ۲۲ درصدی تولید کالا‌های اساسی در کشور

رئیسی گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۱میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد و سال قبل این عدد ۷ میلیون تن بود.۲۲ درصد افزایش تولید کالا‌های اساسی در کشور را شاهد هستیم، این نشان از برنامه دار بودن دولت است. کشت قراردادی در این دولت کلید خورده است. آبرسانی زیرسطحی در این دولت آغاز شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر به ضرورت جابجایی یک مدیر برسیم، کوچک‌ترین تأملی نخواهیم کرد، خاطر نشان کرد: هروقت به این موضوع برسیم که یک مدیری در جایی ضرورت دارد تغییر کند، بدانید کوچکترین تأملی نخواهیم کرد و به سرعت او را جابجا خواهیم کرد. این ادعا نیست در این دو سال عمل کردیم در سطوح مختلف هر جا احساس کردیم کارآمدی او دچار آسیب شده او را جابجا کردیم. این موضوع برخلاف دولت‌های پیشین است که می‌گفتند فلان مسئول جزو فلان حزب، گروه و ... است یا فلان شخص او را سفارش کرده است.

جریمه مشترکین پرمصرف به مشترکان کم مصرف داده می‌شود

رئیسی افزود: درباره عدالت در استفاده از حامل‌های انرژی، جرایمی که از مشترکان پرمصرف گرفته می‌‎شود به مشترکان کم‌مصرف داده می‌شود. این جرایم نابخشودنی است و این کاری است که دو سال است در کشور اجرا می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۸۵
آقای رئیسی مهمترین عامل رای آوردن شما این بود که مردم انتظار داشتن برخورد شما با فساد بسیار قاطع تر از دیگران خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
پس خوش به حالم که هیچ وقت رای ندادم در هیچ زمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
آقای رئیسی همه کارهات رو تعطیل کن همین الان بشین ببین همین الان داره چه اتفاقاتی میوفته ارزها چه جوری تخصیص داده میشه همین الان شروع کن به کار کردن یکماه نه تلویزیون بیا نه سراغ کار دیگه ای برو بشیین فقط کار انجام بده یکماه بعد بیا به مردم یه گزارش بده ببینیم چه کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
واقعا رای دادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
جلو گیری از فساد قاطعیت و ریشه کنی نمی خواهد قانون می خواد نوشتن قانون سطح بالا هوش می خواهد ...
تعریف پوپولیست پوپولیست ها برا ی امور و سوالات پیچیده جواب های بسیار ساده دارندد
کمی فکر
راه حل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
باید آتش به اختیار بود ، الان محل ما پر دزد و خفتگیر بود، پلیس فقط گزارش دزدی می نوشت ، خود محل هرچی دوربین جمع کردن ، خودشون هرچی خفت گیر و دزد هست مجازات می کنیم حداقل شکستن دست و آسیب به چشم دزد
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
جناب رییسی خواهشا به شعور مردم در مورد اژدهای هفت سر توهین نکنید چندین سال شما قاضی القضات بودید اون موقع یاد فساد نبودید الان که رییس جمهور هستید یاد فساد افتادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
به صداقت دکتر رئیسی ایمان داریم اکنون بعد از دو سال و اندی هنوز به رایی که داده ایم افتخار می کنیم. هر چند دشمنان نخواهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
درست رای دادی. هیچ چیزی تغییر نکرده. ما به مبارزه با فساد ایشان اطمینان داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
مهمتری عامل رای آوردن ایشون حذف رقبا و قهر مردم با صندوق رای بود
لطفا آدرس غلط ندین
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
خوب اشتباه کردی عزیز من ایشان قبل از رییس جمهور شدن میتونست با فساد مبارزه کنه یا الان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
کسی که در یکی از وزارتخانه های تحت امرش 2 سال فساد جریان داشته و نفهمیده را نمی شود فساد ستیز نامید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
متأسفانه آقای رئیسی بدون اینکه سررشته ای از کار اجرایی داشته باشند مسؤولیت بسیار سنگین اداره کشوری با این وسعت و گستردگی و این جمعیت را قبول کردند ابتدا ضربه ای اساسی به اعتبار خود زدند و در درجه بعد خسارت جبران ناپذیری به کشور با ندانم کاری تیم اقتصادی زدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
از نطر شما فقط اینها که دست به سینه ایستاده اند دانشجو هستند نه جناب اینچنین نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اما ما (75 در صد مردم ایران) چون به تجربه می دانستیم شما به هیچ عنوان اطلاعات و توان لازم برای انجام چنین کارهای مهمی را ندارید بطور کلی در رای گیری شرکت نکردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
آره تتلو را برای سر کار گذاشتن مردم برگرداند
مبارزه با فساد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
جناب
نان که رزق اولیه مردم است بایک فساد و سو مدیریت گسترده روبرو است و در حال تبدیل شدن به یک بحران است از ما گفتن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
افتضاحات بزرگی در داخل و خارج ببار آمده فساد و آلودگی بی سابقه هوا و اتفاقات غزه حالا تتلو را علم کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
کی رای داد؟ چرا مزخرف می گین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اینکه رئیسی با این کارنامه طلب کار است از عجایب تاریخ است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
از 29 خرداد که من رئیس جمهور شوم. رانت و فساد در کشور پایان می یابد.
از فرمایشات جناب رئیسی بعد از پیروزی در انتخاب 1400


نتونستی آقای رئیسی. فساد تو کابینه شما اتفاق افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
جناب رئیسی از سخنگوی دولتت ن درباره نظر دانشجوهای واقعی بپرسید،
ایشون پارسال مهمان دانشجوهای واقعی بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
ناشناس۱۶:۲۸افتخار کن و ایمان داشته باش،لطفا جمع نبند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
به آقای رئیسی بفرمایید لطفا اژدهای هفت سر نکارید، ، نمی خواهیم شما سر اژدها را قطع کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
مهمترین عامل پیروزی ایشون این بود که یک تعداد رد صلاحیت شدند و مهمتر از همه عده کثیری از مردم رای ندادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اونایی که نوشتن درست رای دادن.
آیا افتصاد به برجام گره نخورد؟
از قیمت های شهریور 1400 که قرار بود همه قیمت ها به اون موقع برگرده چه خبر؟
از اینکه می گفتن اینستا فیلتر نمیشه چه خبر؟
آره قطعا باید به صداقت سید مظلومان ایمان داشته باشید.
فقط حرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
مثل از بین بردن فقر مطلق و...
علی
| Canada |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
ایشون خودش قبل از این سمت رئیس دستگاه قضایی کشور بوده و در زمان تصدی اون سمت بزرگترین اقتصاد ها رو دیده الان اختلاس‌های چندین هزار میلیاردی برای عادیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
فقط دروغ و ریا
شعار و شعار بس کنید دیگه. ازین همه وعده و وعید خسته شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
45×365 =16424
16425
روز فقط شعار.
بس نیست.
به پاکدستی و سلامت رئیس جمهور کاملا اطمینان دارم. این اتفاق اخیر به صورت برنامه ریزی شده و برای ناامیدی مردم از مبارزه با فساد در این دولت بود. به نظرم این کار صرفا یک جرم اقتصادی نبود بلکه میتواند از نقطه نظر امنیتی و جاسوسی هم بررسی شود
پاسخ ها
ماشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
خدایا اخبار امروز خیلی خنده ااره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
آره تن ماهی هم که شده99000 هزار تومان کار دشمنه
آقای رئیسی که اینگونه با قاطعیت ازمبارزه بافساد صحبت میکنند پس چرا در زمان وزارت سعیدنمکی (بزرگ مافیای دارو) که ایشان رئیس قوه قضاییه بودند با کارهای این فرد که دارو را وسیله تجارت کرده بود و جان و زندگی مردم دست مافیای دارو بازیچه شده بود با این شخص ودارودسته اش برخوردی نکردند؟ البته با توجه به اینکه جرایم کیفری مشمول مرور زمان نمیشود الان هم اگربخواهندمیتوانند با همکاری همکاران سابقشان درقوه قضاییه به پرونده این فرد ودارودسته اش رسیدگی کنند.
نمونه ای از موفقیت های دولت محرومان تن ماهی 90000 تومان و هر عدد تخم مرغ بیش از 5000 تومان و ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
به حسن رای دادم اخراش تخم مرغ شد شانه ای 26 شروع کردم به ... الان دولت محرومان کسانی که رای دادن بخورند تخم مرغ شانه ای 140 تومان را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بخدا قسم دیروز 3 تا مرغ گرفتم شد نزدیک به 700 هزار تومن
این روزارو تو کابوسمون هم نمیدیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
این القاب و عناوین فاقد رگونه واقعیت چیه ؟ دولت محرومان. قاه قاه قاه
دانشگاه خانه علم است.
علم و جهل در تضاد با یکدیگر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
برادر دانشگاهی نمانده
نانوای که میرین یکی که پول نداره براش بخرین خداعوض شوصدربرابربهتون میده این امتحان کنیدمیفهمیدمن چی میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اتفاقا مترو امام خمینی هم یکی نشسته نذر نان جمع می کند
استعفا بدی کارها درست میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
نکه قبلیها بهتر بودند .
شرکت در این جلسه چجوری بوده
یقینا گزینشی بوده
انیدوارم فرصت پیدا نکنی دیگه حتی حرف بزنی
اگر خدایی باشه حتما آه مردم رو از ت نیگیره
البته اگر خدا رو هم نخرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اینا بسیجی هستن دانشجو نیستن
8 سال پیش، سطح فساد 3000 میلیارد تومان بود.
اکنون سطح فساد 3.4 میلیارد دلار است.
این یعنی اینکه فساد سیستماتیک در این مملکت با شتاب نجومی در حال گسترش است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
سرطان که پیشرفت میکنه میگن متاز تاز داده . این هم همونه . قبلا بوده حالا رشد کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
با رشد تورم كه همه چيز 50 برابر شده در اين 8 سال اين همون مبلغه ديگه
احمد
| Bulgaria |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
درست گفتی
این همان قطار پیشرفت است که با سرعت میره
جانمی جان چقدر ما پیشرفته شدیم
سید کارت درسته
عنوان شده که برای واردات چای یک سال مملکت، به 300 میلیون دلار نیاز است.
چطور 3.4 میلیارد دلار ارز به فقط یک شرکت برای واردات چای داده شده است؟
در ماجرای فساد چای، چندین وزارتخانه، سازمان، بانک.... با یکدیگر همکاری کرده اند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
چهار میلیارد رو بین ۱۰۰ نفر هم تقسیم کنی نفری ۴۰ میلیون دلار می رسه. درسته؟ کم پولی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
معلومه بچه مایه داری تقسیم به صد می کنی و به هر نفر چهل میلیون دولار می دی ما تقسیم بر 85 میلیون می کنیم
رییسی قبل از رییس جمهور شدن، 2 سال رییس قوه قضاییه و چندین و چند سال معاون قوه قضاییه بوده است. ایشان چه اقداماتی برای مبارزه با فساد انجام داده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
هیچی...
فساد در هر سیستمی ممکن است وجود داشته باشد.
اما، فساد در سیستمی که رکن و پایه آن مذهب و قرآن است، اصلا و ابدا پذیرفته نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
حافظا مي خور و رندي كن و خوش باش ولي دام تزوير مكن چون دگران قران را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
کدام مذهب
فقط رییسی حرف زده ؟ دانشجو ها چی گفتن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
صم بکم عمی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
کف زدن هورا کشیدن
من نمی دانم رییسی در این مملکت زندگی می کند یا در دنیایی خیالی؟

واقعاً چه قدر از حرفهای امروزش با حقیقت مطابقت دارد؟ پیشنهاد می شود که چند روز با لباس مبدل در نقاط مختلف شهر رفت و آمد و با مردم در کف خیابان هم صحبت شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
همون دنیای خیالی درسته
ظاهرها و پوششها مشخص می کند از چه طیفی هستند!
اول این که دیدار با دانشجویان بسیجی بوده!!

دوم اگر دانشجو انتقاد نکنه پس چه کسی مطالبه گر باشه؟؟

سوم برای مبارزه با فساد از سیستم خودتون شروع کنید...
شعار، شعار، شعار

مملکت را نمی توان با شعار اداره کرد.
اینها می خواهند از دولت رییسی انتقاد کنند؟!حتما یکی از آنها همان لباس قرمزه است که با این اینکه رییسی رویش به سمت دیگر است دست به سینه ایستاده یا کناریش لباس مشکیه!
دانشگاه اتاق فکر این دولت است؟!!بیشتر به نظر می آید که در حال حاضر دولت دانشگاه را با .... اشتباه گرفته!
حرف های تکرای و بدون پستوانه فاقد ارزش هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
و دروغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بنده خدا مگه کل این مدت چی بوده
رئیس جمهور عزیز به خدای احد و واحد و همه مقدسات قسم که مبارزه با فساد در ایران فقط یک راه حل دارد و آن هم به سبک خلخالی در اول انقلاب. به قرآن قسم اگر راه حل دیگری باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
خلخالي بي گناهان زيادي را اعدام كرد
اوضاع و شرایط مملکت هر ساعت وخیم تر از ساعت قبل می شود.
رییسی فقط شعار می دهد.
واقعاااا؟؟؟ البته که دانشگاه اتاق فکر دولت رئیسی است. دانشگاه امام صادق البته تنها دانشگاه موجود در عالم بشریت است؟!
ابراهیم رییسی فردا با پوتین در کاخ کرملین دیدار می کند.
دفعه قبل که در وسط جلسه با پوتین نماز در این کاخ به جا آورد. پوتین هم از او استقبال سردی کرد. راننده هم در جلوی در کرملین رییسی را معطل کرد!
سحنرانی برای دانشحوهای سهمیه ای و بسیجی!!!!
آقای رئیسی اختلاس سه و نیم میلیاردی، گمشدن 17 هزار میلیارد در شهرداری تهران، گم شدن دکل و هزاران مورد دیگه در دولت شما رخ داده. یا شما نمیدونی فساد چیه یا اینکه منظورتون از فساد اینه مدام عرصه را به مردم تنگ تر کنید که یک وقت خدایی نکرده کسی دست از پا خطا نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
قبل از ریسی جمهوری نیز ریس قوه قضاییه و ریس سازمان بازرسی کل کشور بوده. اگر فسادی هم در دولت‌های قبلی
اتفاق افتاده باشد ریسی نمی‌تواند از زیر آن شانه خالی کند
چین تا کجا نفوذ کرده ! اژدهای هفت سر از افسانه های چینی است !!!
استاد گرامی سعی کن با واقعیت با مردم صحبت کنی نه با افسانه و رویا ... نکنه تمام قولهایی هم که دادی مبناش افسانه و رویاست
رییسی طوری صحبت می کند که انگار مملکت گلستان است!!!
چه حرفهای قشنگی ولی افسوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر از رستم دستان
دانشجوی عزیز تو درستو بخون و خوشحال باش مسولین براتون دارن چای دبش اعلا دم میکنند نوش جان
شما اکر خیلی قدرت داری جلوی همین مافیای خودرو را که منشأ الودگی هواست بگیر.
(سر اژدهای هفت سر فساد را قطع خواهیم کرد) اگر این ازدها هفت سر داره خب باید هر هفت سر رو قطع کنی
رییسی عزیز با این دیدارهای صمیمانه با دانشجویان نقطه عطفی در ارتباط دانشگاه و دولت و مسولین و دانشجویان ایجاد کرده است. قطعا بدون وجود این ارتباط صمیمی کشور نمی تواند گام های توسعه و پیشرفت را بخوبی بردارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
کاش دانشجویان واقعی حق حضور داشتن تا این صمیمیت بیشتر نمایان میشد!
اتاق فكر دولت تا حالا كه فقط وفقط دانشگاه امام صادق بوده و دانشگاه امام حسين .دانشگاه هاي ديگه كه شكر خدا در حال خالص سازي هستند .
آقای رییسی فساد درکشور سیستمی است.تازمانیکه تمام اقتصاد و سیاست دست دولت و نهادهای انقلابی وانحصاری است و رسانه ها و احزاب و قوه قضاییه مستقل نداریم و این نهاد ها ی انقلابی حساب کتاب پس نمیدن و وابسته به قدرت هستند این فساد ها خواهد بود.فساد که انجام شد و کشور ومردم بدبخت شدن نوش دارو بعد مرگ سهراب است.مهم پیشگیری ازفساد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
!احسنت
این کامنت را باید با زر نوشت

کل مشکلات مملکت ما همینیه که گفتید
سلام به سردبیر محترم تابناک. خواهشا با توجه به نزدیک بودن پایان سال و ماه مبارک رمضان و ادغام با شب عید این مظلب تلخ بنده رو پیگیری کنید........دیروز به یکی از فروشگاههای رفاه برای خرید بعد مدتها رفتم. در کمال ناباوری دیدم بیشتر فضای فروشگاه خالی از طبقات محصولات شده و مثل دوران جنگ خوزستان فقط چندتا محصول با تاریخ چندماه پیش وجود داره و پرسنل فروشگاه رفاه مثل جنگزدگان نشستن و زانوی غم بغل کردن..علت این اوضاع رو جویا شدم؟ گفتن که فروشگاه رفاه بدهی کلان بالاآورده حقوق ما رو 3ماه یکبار میده و فکرکنیم فروشگاه رفاه ورشکسته شده....لطفا بررسی کنید.......با تشکر فراوان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
لابد فروشگاه رفاه هم چای دبش نوشیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
اگر کسی پیدا شد این موضوع را پیگیری کند فولاد نطنز را هم پیگیری کند چون فولاد نطنز هم به همین روز افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
فروشگاهی که اینقدر فروش داره چطور ورشکسته میشه ؟
جل الخالق
در دولتهای قبلی معمولا فسادها شناسایی نمی شد یا دیگران فساد را شناسایی می کردند اما دولت خدمتگزار اولین دولتی است که خودش فساد چای را شناسایی و اعلام کرد و باید از سید محرومان تشکر کنیم
پاسخ ها
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
صورتک خنده کجاست؟!
روحانی را مسخره می کردند که آب آشامیدنی و هوای پاک را به برجام ربط می دهد اما دیدیم ربط داشت و دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
صد در صد ارتباط دارد بخصوص برای کشوری که مدیرانش بی کفایت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
کجا ربط داشت؟
همه چی به کفایت و درایت مدیران و مسئولین کشور ربط دارد نه برجام
حتی برجام هم به مدیریت و کفایت مدیریت کشور برمی گردد
یعنی اگر مدیریت کشور درست بود اساسا چرا باید برجام بوجود بیاد که ما بخواهیم همه چیز را به آن مرتبط کنیم
باید بگید رئیسی در دیدار با بسیج دانشجویی
اقای رئیسی برای مبارزه با فاسد شفافیت می خواهد آزادی بیان می خواهد حزب می خواهد از همه مهمتر تا زمانیکه کشور در تحریم است این رویا دست یافتنی نیست چونکه اکثر اختلاس ها ورانت ها ی داخل کشور زایده تحریم ها می باشند
عزیزم اگه میخوای سر اژدها رو قطع کنی کافیه دولت رو تعطیل کنی و مدیران رو برکنار کنی خودت هم بری خونه بشینی و اجازه بدی افراد با کفایت امور کار رو در دست بگیرین
فعلا که سر ما مردم عادی را قطع کردید
جناب رییسی!
چرا محمل گویی می کنی و دروغ می گویی به اندازه ۴۰ سال در قوه قضایه بودی چرا نکردی ؟
آقای رئیسی نمیخواد اینقدر سخنرانی کنی برای اینکه نشون بدی اینکاره هستی با معاون قبلیتون در قوه قضائیه آقای اژه ای بشینین یک هفته ای تکلیف این 3.5 میلیارد دلار رو مشخص کن ببینین عملا اینکاره هستی یا فقط شعار میدی و حرف میزنی اصلا زورتون به خودتون میرسه
در همین دولت ۳ میلیارد دلار ارز دادن به حضرات دبش تا باهاش بچرند، اژدهای هفت سر دقیقا کیه و کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
عزیز اون قانون دولت قبل بود رئیسی ارز رانتی‌رو حذف کرد اون اختلاس گرهارو هم دستگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
یه سوال ساده
اگر فرمایش شما درسته پس چرا اثراتش در زندگی مردم مشهود نیست؟
چرا تمام اجناس و کالاهای اساسی مردم از دو سال پیش به اینطرف حداقل 6 برابر شده؟
واقعا خداوکیلی چقدر به توصیه دانشگاهیان و فرهیختگان و نخبگان عمل کردید یا می کنید؟ اگر چنین فضایی وجود داشت که اینهمه نخبه مهاجرت نمی کردند؟ بهترین واژه برای دولت جناب رییسی دولت شعار است
اقای رئیسی چو صد گفته را نیم کردار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
از ایتدا هم براش کردار مهم نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
دوصد گفته چون نیم کردار نیست
منظور اقای ریس جمهور ۴ سال دوم رییس جمهوری است به امید خداوند فساد ریشه کن خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
پوپولیست ها بای سوالات پیچیده جواب های ساده دارند
استاد اگر نشد حد اقل 5 سال دیگه قبول کنه که اشتباه می کنی
احمد
| Bulgaria |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
عذر خواهم ببخشید من مثبت دادم
درود به شرفت مرد بزرگ
کلا دانشجوها از کسانی انتخاب شده اند که فقط به به بگویند و دیگر هیچ.
همش وعده همش حرف.
کل دارایی ترامپ ۴ میلیارد دلاره، حالا تصور کن قدرت این اختلاس رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بله ارز رانتی حسن روحانی و جهانگیری بود که رئیسی جلوش رو گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
تو ام که هر اختلاسی میشه این چهار میلیارد ترامپ و میکوبی تو سر مسئولین محترم و زحمتکش بابا یه کامنته جدید بزن مسئولین دیگه این کامنتت شده براشون ضرب المثل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
پولی معادل ثروت پدرپدرپدرترامپ+ثروت پدرپدرترامپ+ثروت پدر ترامپ+ثروت ترامپ را یک شرکت فکسنی چای که سر تا تهش چند میلیارد ریال بیشتر ارزش ندارد بالا کشیدند و به ریش 80 میلیون ایرانی می خندند.
این استاد رئیسی هنوز داره خطابه آتشین می خونه
بابا بس دیگه
حضرات دانشجو دست چین شده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
سربه زیر ها و خوش اخلاق هاش رو اوردن
دوربینو میچرخوندی پشت صحنه ببینیم این دهه هشتادیای چموش وایستادن گوش کردن یا نقاشیش کردن
آقای رئیسی:رئیس جمعیت هلال احمرکاشان ۱۸ ساله داره ریاست میکنه!؟
نهاد خوردی؟ یک چای دبش هم بخور
تو یکی از عکس ها دو‌تا خانم رو‌ پله نشستن بیشتر شبیه حجاب بان ها هستند
یعنی نخبه ها به این خاطر که فلان جا پول بیشتری می دن مهاجرت می کنند !؟ به نظرت مثلا پزشک و کارخانه دار که درآمد مکفی داره چرا مهاجرت می کنه ؟ اندکی تفکر کن تو رو خدا
اصلا بر فرض به خاطر پول مهاجرت می کنند . چرا در مملکتی با این همه ثروت نمی تونید نخبه ها رو از نظر مالی تامین کنید .
چیز های دیگه هم هست اگر بگم منتشر نمی شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
در یک مملکت خوب و استاندارد همه مردم زندگی مرفه و شاد و سالمی دارند و در چنین جامعه ای به نخبه ها ارزش فوق العاده میده که از وجودشان همه بهره ببرند و ایضا پزشکان و سرمایه داران
دانشگاه اتاق فکر دولته البته اگه برعکس عمل نشود و دولت تبدیل به اتاق فکر دانشگاه نشود استاد دلخواه یعنی نتیجه فکر دولت نه دانشگاه!!
از روزی که قطار روی ریل افتاده و با سرعت پیش میره رو مثال کردید بخدا دیگه از ترس مترو هم سوار نمیشم چه برسه به قطار......
بعید میدونم خودشم به حرفایی که میزنه اعتقاد داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
یه نوشته میذارن جلوش بخونه اصلا نمیدونه چی میگه .
کی میری فقط کی میری
یه زمانی کارگرها مشکلاتشون رو می گفتند به ایشون در جواب می گفت نهار میدند یا نهار خوردید بعد ما اینو جوک فرض می کردیم ..... الان می فهمیم که منظورش چی بوده... به روزی می افتید که مشکل بزرکتون همون غذای یومیه است بقیه مشکلات لوکسه
شما اساتید رو‌خالص سازی می کنید، مطب پزشکان را پلمب می فرمایید بعد میگین به خاطر پول مهاجرت می کنند؟ چکار کنن؟برن تو مترو دستفروشی کنن بعد این همه تحصیل؟ بعد همان ادم‌ می بینه یکی مثل چای دبش بهترین زندگی رو داره، خاوری دزد داره تو کانادا عشق و حال می کنه اون یکی تو موناکو برای دخترش عروسی می گیره مگه مغز خر خوردن که بمونن ایران؟
فساد بزرگ 4 میلیارد دلاری چای در دوران ریاست جمهوری ایشان اتفاق افتاده. این نشان از ناتوانی است.
سرعت قطار پیشرفت زیاد شده است و عده ای به خاطر سرعت زیاد از قطار خارج می شوند اینها نخبه نیستند و ترسوی فراری هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
به خاطر سرعت زیاد ریل هاست
متاسفم برای آن دانشجو که این ادعا های بی پشتوانه را بپذیرد
ما را چی فکر کردی ؟؟؟؟؟
یک تحلیل ساده فقط از لایحه بودجه گویای اقتصاد سال آینده است این صحبتها جایش دانشگاه نیست بلکه هیچ کجای کشور مردم چنین ادعا هایی را نمی پذیرند .
فساد در کشور مثل گلوله ی برف می ماند. هر دولتی می آید با شعار مبارزه با فساد جلو می آید. آنها به ظن خود با غلط دادن این گلوله ی برفی و جا به جا کردن آن دارند با آن مبارزه می کنند. ولی از آنجا که همه جا را فساد گرفته این غلطاندن هر روز این گلوله را بزرگتر و بزرگتر می شود جون بستر برفی است. این روند هر روز ادامه پیدا خواهد کرد تا روزی که دیگر هر چه جلوش هست از بین ببرد.
کلا رئیسی هرجا میره یک سیاهی لشکر و فضا پرکن باهاش هستن
چه خبر از غزه
چرا جرات نمی کنید اخبار غزه را پخش کنید
دانشگاه نباید سیاسی. و مذهبی باشد.
عجب رئیس جمهور قبراق ناهارخورد ه ای
ظاهرا چند سر از سرهای این اژدها در دولت پیدا شده
فهمیدن نخبگان برای غیرنخبه ها ممکن نیست.

نوع نگاه نخبگان به وقایع داخلی، با نگاه غیرنخبه ها فرق می کند.
مثال میزنم: تصور نخبگان اینگونه است که وزیر امور خارجه کشور باید زبان انگلیسی بلد باشد اما مقامات غیرنخبه، از میان انبوه کارشناسان وزارت خارجه، فردی فاقد این ویژگی را به این سمت می گمارند.

از این نخبه چه خدمتی برای کشور ساخته است؟ آیا فرد نخبه باید بیاید و در بخش نظرات تابناک تحلیل منتشر کند به این امید که مقامِ غیرنخبه، شاید آنرا دید و فهم کرد!!
اگر می تونستند بغیر از یکی دو تا دانشگاه خودی بقیه رو می بستند .
آقای رئیس جمهور . شما بیا اول نگاه کن با انتصابات نادرست چه بلایی بر سر سازمان امورمالیاتی کشور آوردی. دل خانواده های شهدا را به رنج آوردند این روسای جدید سازمان مالیاتی
کدام اژدهای هفت سر ؟ این همه سازمانهای نظارتی حقوق بگیر دارید اگر توانایی نظارت ندارند درشان را گل بگیرید شما خووتان رئیس قوه قضائیه و رئیس بازرسی کل کشور بودید مردم حرفهای شما را قبول ندارند
دوستانی که در خارج از کشور تشریف دارند بدون قصد و غرض بفرمایند چه مزیتی در مهاجرت وجود دارد و آیا مهاجرت کردن ارزش دارد؟
لطفا دوستانی نظر بگزارند که خارج از کشور هستند و تجربه زندگی در داخل ایران و خارج از کشور را با همدیگر دارند (البته واقع بینانه و بدون نگاه سیاسی)
متاسفانه چیزی که در بین دانشجویان باب شده مهاجرت است و این سئوال باید جواب داده بشه که چرا باید مهاجرت کرد تا با تدبیر عوامل مهاجرت را بتوان برطرف کرد
آقای رییسی همه بخاطر فقط پول مهاجرت نمیکنن سختگیریها و بگیر و ببندهایی که درست کردید،فساد و فقر مردم رو دیدن، اینکه همه امکانات دست خودتون و فرزندانتون هستش، اینکه نیروهای نخبه جایی در دولت و کارهای دولتی و ملی ندارند و در عوض یکسری آدم نااگاه سره کارند چون از اقوام شماها هستند، و البته گرانی افسارگسیخته و تحریمیکه هیچ کاری برای رفعش نمیکنید و فقط کارهایی میکنید که درد و رنج مردم بیشتر بشه باعث فرار مغزهاست یکم فکر کنید
این چه دانشگاهیه که یک نفر منتقد دولت نداره!
۴ کلاسه رفتی دیدار دانشجوها که چی؟ بگی ناهار خوردن؟
آقای رییسی اکثریت نخبگان بخاطر پول مهاجرت نمی کنند بخاطر عدم شایسته گزینی وبستن همه راههای اصلاح و خواست ملت است که مهاجرت می کنند.
کاملا موافقم که اتاق فکر دولت دایما در فکر دانشگاه ها و دانشگاهیان است
تمام مسئولان مقصرن چون دادن چنین ارزی با این مبلغ زیاد با امضا و تایید خودشون صورت گرفته
سر این اژدهای هفت سر فساد کجاست ، من به شما میگویم قطعا در خانه اکثر این مردم دردمند از اداره مخارج معیشت روزانه نیست قطعا بی سر پناه و بی خانمان هم نیست پس چون منزل دارد و منزل آنچنانی دارد پس آدرس هم دارد قطعا به سرچشنه بندها و تبصرهای فساد خیز هم دسترسی دارد قطعا گردش مالی خوبی هم دارد یا به نام خود و یا حتی یک نام فیک. پس بزنید سر این اژدهای هفت سر را
جناب رئیسی از اینکه در مملکت یک اراده ای برای مبارزه با فساد وجود داشته باشد باعث دلگرمی مردم است ولی یادتان باشد بحث فساد اخیری که برسر زبانها افتاده از سال 99 با شکایت رئیس اتاق بازرگانی استان گیلان به دادسرای شهرستان املش به این موضوع اشاره شده بود ولی متاسفانه در آن تاریخ دادسرا و دادگاه بدلایل نامعلوم پیگیر موضوع نشده اند و باید پاسخگو باشند . ضمنا" در آن زمان جنابعالی رئیس قوه قضائیه بوده اید.
کشوری که روی دومین دخایر گازی کل کره زمین نشسته عاجز از تامین گاز ۴ تا نیروگاه تو پاییز هست..هنوز تازه زمستان سخت فرا نرسیده مازوت میسوزونه ....همه دارن خفه میشن ...حرف از پیشرفت چی میزنیم...شدیم بدبخت عالم بخدا
آقا تکلیف مون رو روشن کنید...

از یه طرف میگه وطن دوستی شاخص نخبگی، از طرف دیگه شیفتگانش علنا و خودش و جریانش غیر علنی میگن هر کی شیفته ایشون فرقه اش نیست جمع کنه بره...
اين دانشگا ها براى داخل تربيت نميككند زيرا اگر اتفاق فكر دولت بودند وضع ايران بهتر بود
وسطش یه چای دبش بزن
زحمت کشید یک سال کشاورز خراسان جنوبی قیمت نیم کیلو تریاک افغانستان هست آیا درک میکنی مفهوم این جمله رو ، ۱۵۰۰ کیلو گرم زرشک تازه قیمتش با نیم کیلو تریاک برابری میکنه ؟؟ قیمت تریاک تو یک سال اخیر ۲۰ برابر شده ولی قسمت زرشک کشور بخاطر تحریم ۱۰ ساله درجا میزنه ؟؟ آیا فریاد رسی هست ، نا سلامتی شما علاوه بر اینکه رئیس جمهور هم هستی نماینده خبرگان استان هستی ؟؟
اصلا از اون عکسی که گذاشتن قشنگ معلوم چقدر دانشجوهایی که تو سالن بودن واقعا دانشجو بودن :))) دیگه تا ته خط میشه خوند
حسابهاشون رو چقدر شارژ کردی کمر شکن ،؟؟؟
سال مهار تورم تبدیل به سونامی تورم شد
مسئولین مسابقه بزرگترین دروغ سال را برگزار میکنن
حالا چه کسی برنده میشه خدا میدونه
آقای رییسی کسی نیست که موقع خرید شما رو لعن و نفرین نکنه به جز عزیزان نورچشمی ات که بودجه آنها رو ۱۰ برابر کردی و ماه به ماه برای هر نفرشون کارت خرید ۱۰ میلیونی اتکا شارژ میکنی ؟؟ میدونی حقوق ۱۰ میلیونی کفاف ۷روز زنده ماندن رو میده ؟؟
تتلو هم وارد ایران شد (البته با دستبند)
اقاي رييس جمهور فرمودند انهاييكه مهاجرت كرده اند بخاطر پول بيشتر بوده كه يك اشتبا محض بوده وبايد از ملت ايران عذرخواهي كند. اقاي رييس جمهور ميخواستند بگويند اين جمعيت بزرگ كه رفته اند ناشي از عملكرد غلط ايشان نبوده بلكه براي دريافت پول بيشتر رفته اند كه بايد بحال ايشان تاسف خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
برای پول بیشترخیربرای کسب دانش بیشتروبرای اینکه ازتعیض بیموردرنج‌میکشندالبته پول بیشتربرای تحصیلکرده های همه جا هست جزاینجاوادرابنجا ریال میگیریم دلارخرج میکنیم درآنجاها دلارویورو میگیرند همان راخرج میکنن البته انجاکارهم جدی ترگرفته میشود مثل ایران هیچ جانیست که کارنکنی پول بگیری بخصوص کارمندان ادارات دولتی ووابسته مثل سهرداری ها‌وامثالتم
حرفایه قشنگ میزنی ....به دلم داری........
ای خدا دیگه نمیتونم.
چقد حرف آخه
یکی از دلايلی که خیلی ها از جمله خودم به رئیس رای دادم این بود که با فساد خیلی بهتر از ایتها برخورد بشه.
ولی همین 1 سال و چند ماه پیش فساد فولاد مبارکه به 3 میلیارد دلار رسید.
یا همین فساد چای که چند وقت پیش بود.
آقای رئیسی لطفا بهتر با فساد ها برخورد کنید مردم رو نجات بدهید.
حتی دلتون نمیخواد مزدم خودرو خوب با اختیار خودشون بخرند سوار بشن ،،تامین ارز هم بهانه هست
هدف اصلی اینه مردم سوار خودرو خوب و ارزان نشوند

وگرنه برای بهترین خودروی خوب متوسط سیصد میایون تومان ارز لازم هست اینم ،قراره ملت خودشون بدن
مگه قراره برای یک خودروی دو میلیاردی داخل بازار سیاه ایران ،،دومییلیارد ارز خارج بشه که ارز بهانه میکنید ،،تازه اینها مردم خودشون میخوان هزینه کنند ،،دولت قرار نیست هزینه کند که زور میر سلیم ها و باندها میاد
بقیه چیزاا نخواستیم همین یکی درست کنید
مزدم در خرید خودزو آزادی داشته باشند
قیمت زمین کنترل کنید این که به تحریم ربطی نداره
یک سر به دانشگاه بزنید؛ آیا دانشجویانی که خواهید دید این شکلی هستند؟!!
حتی دانشجویانی که در سالن آورده اید هم با واقعیت متفاوت است!
حتما همینطوره که شما می گید.
ریل داره با سرعت حرکت میکنه مراقب باشید
از چای دبش چه خبر؟
از قانون جدید بازنشستگی
از بودجه جدید
از فقر بیشتر مردم
از گرانی
آلودگی هوا
محیط زیست
و ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست