بازدید 78496
۲

جدول تیمهای دوم آسیا و خوش شانسی پرسپولیس

کد خبر: ۱۲۰۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵ 05 December 2023

پرسپولیس از حذف حتمی نجات پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی‌که پرسپولیس با شانس در برنامه ریزی قبلی مسابقات، بعداز پایان مسابقات همه گروه‌ها بازی می‌کند و از نتایج رقبا خبر دارد، اما نزدیک بود عملا هیچ شانسی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی باقی نمانَد ‌و بازی امشب سه‌شنبه سرخ ها تشریفاتی شود.

در ده دقیقه پایانی بازی السد و نسف قارشی، اتفاقاتی باورنکردنی رخ داد. السد که با یک گل زودهنگام از حریف پیش افتاده بود، در دقیقه 83 گل تساوی را دریافت کرد. اگر این گل پابرجا می‌ماند، شارجه به خاطر برتری در نبردهای رو در رو بالاتر از نسف، در صدر جدول گروه باقی می‌ماند و در این صورت، نسف با 11 امتیاز و تفاضل مثبت 4 تیم دوم جدول می‌شد. این یعنی پرسپولیس برای صعود ناچار بود در بازی فردا با الدحیل، حریف را حداقل با اختلاف 4 گل شکست بدهد!

پرسپولیسی‌ها اما از این خطر بزرگ جان سالم به در بردند. در آخرین لحظات بازی همزمان الفیصلی و شارجه، اتفاقات عجیبی افتاد. ابتدا شارجه گل مساوی را دریافت کرد، ده نفره شد و گل دوم را هم خورد تا ناگهان همه چیز را از دست بدهد. در وقت‌های اضافه بازی السد و نسف نیز دو گل دیگر رد و بدل شد تا این بازی هم سرانجام با تساوی 2-2 تمام شود.

در پایان دیدارهای این گروه عجیب و پر شگفتی، نسف قارشی با 11 امتیاز سرگروه شد و مستقیما به دور بعدی رفت. السد نیز با 8 امتیاز و تفاضل مثبت 4، فعلا در رده دوم گروه دیده می‌شود. تیم قطری البته شانس چندانی برای صعود به دور بعد ندارد. کافی است از بین پرسپولیس و پاختاکور در دیدارهای فردا تنها یک تیم برنده شود تا السد نیز شانس ادامه حضور در لیگ قهرمانان را از دست بدهد. 

حالا سکان صعود دست خود پرسپولیسی‌ها است. اگر با هر نتیجه ای الدحیل را شکست بدهند، صعود می‌کنند و مساوی هم قطعا پایان رویاپردازی پرسپولیس خواهد بود.

بازی های شب پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان : سه‌شنبه 14 آذر 1402

 

پرسپولیس - الدحیل | 19:30

 استقلال دوشنبه - النصر | 19:30

پاختاکور - الفیحا | 17:30

 آخال - العین | 17:30

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
این سپاهان بود که شانس اورد و فقط بخاطر گلهای زده بیشتر صعود کرد
ضمنا کی میگه نتیجه مساوی در مقابل الدحیل باعث حذف پرسپولیس میشه؟ هرچند ما با برد الدحیل کار را به اما واگر نمی کشونیم
هوای آلوده شهرتهران داردمردم رابهلاکت میرساندشماازبازی بین تیم های ورزشی مطلب مینویسی عجیب است که تمام سایتها گزارشات آلودگی هوا مقدارآلودگی هوا درشهرهای مختلف ودرنقاط متفاوت شهر تهران رامرتب پوشش میدند ولی تابناک دراینمورددرسکوت مطلق قرار دارد یعنی سلامت مردم برایشان مهم نیست بعید است که چنین باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست