بازدید 1998

پلیس فیوز ماینرهای غیرمجاز را پراند!

کد خبر: ۱۲۰۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 02 December 2023

ماموران کلانتری شفای مشهد زنی را دستگیر کردند که در اتاق خواب منزل مسکونی با چندین دستگاه ماینر غیرمجاز،رمز ارز دیجیتالی تولید می کرد.

به گزارش خراسان، چند روز قبل نیروهای حراست شرکت برق مشهد، با مصرف بی رویه برق دریک منزل مسکونی به نتایجی رسیدند که بیانگر استفاده از ماینرهای غیر مجاز بود.

بنابراین مراتب را محرمانه به سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفای مشهد) اطلاع دادند که بلافاصله گروهی از نیروهای کارآزموده تجسس عازم منزل مذکور در بولوار عبد المطلب شدند اما زن 36 ساله ساکن در این منزل مسکونی با ایجاد سر وصدا و درگیری با بانوان پلیس چنین وانمود کرد که در منزلش هیچ کار غیرقانونی صورت نمی گیرد.

با وجود این عوامل انتظامی با نشان دادن مجوز قضایی وارد منزل شدند و در لابه لای رختخواب های منزل 5 دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند که به طرز ماهرانه ای برای تولید رمز ارز دیجیتالی جا ساز شده بود. همچنین در بازرسی بیشتر 4 عدد ال تری پلاس و لوازم دیگر مربوط به تولید رمز ارز کشف شد و متهم به مقر انتظامی انتقال یافت. این زن 36 ساله که دیگر دست از توهین وسر وصدا برداشته بود، لب به اعتراف گشود وگفت:50 میلیون تومان از یکی از نهادهای امدادی تسهیلات کم بهره گرفتم و با همان پول ها از سایت دیوار  دستگاه های ماینر را خریدم و آن ها را در اتاق خواب جا ساز کردم تا از دید ماموران انتظامی و شرکت برق پنهان بماند اما اکنون پشیمانم!

بنا بر گزارش روزنامه خراسان تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست