بازدید 2304

تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس اصفهان و ۹ شهر دیگر

در این کارگروه تأکید شد اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحد‌های آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت نماید.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ 01 December 2023

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و ۹ شهر استان در روز شنبه ۱۱ آذرماه به علت تشدید آلودگی هوا تعطیل شد.

به گزارش «تابناک»، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به تداوم شرایط سکون و پایداری مطلق جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها، جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرایط آلودگی هوا تا پایان هفته پیش رو با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت؛ فردا یازدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد. همچنین مهد‌های کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در مناطق یاد شده تعطیل است.

شیشه فروش ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت غیرحضوری و مراکز فرهنگی، ورزشی و مسابقات ورزشی نیز تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند دانش آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد فردا شنبه یازدهم آذر ماه، طرح زوج و فرد از درب منزل و از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در شهر اصفهان اجرایی شود.

شیشه فروش با اشاره به تشدید برخورد با واحد‌های آلاینده، گفت: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، آتش زدن بقایای گیاهی و … ممنوع است و با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد. پلیس نیز با خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در این کارگروه تأکید شد اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحد‌های آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت نماید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مردم خواست تا با کاهش سفر‌های غیرضروری به کاهش آلایندگی منابع متحرک کمک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست