بازدید 2547

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: به جنگ بازمی‌گردیم

وزیر جنگ اسرائیل، گفت: نیرو‌های اسرائیلی پس از آتش‌بس با قدرت بیشتری برای جنگ با جنبش حماس باز خواهند گشت و این عملیات در سرتاسر نوار غزه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 28 November 2023

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم پس از آتش‌بس «با قدرت بیشتری» علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواهد جنگید.
 

 یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی خود در مقابل گروهی از سربازان این رژیم، اعلام کرد: «نیرو‌های اسرائیلی پس از آتش‌بس با قدرت بیشتری برای جنگ با جنبش حماس باز خواهند گشت و این عملیات در سرتاسر نوار غزه اجرا خواهد شد.»

براساس گزارش صدی البلد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین گفت: «شما اکنون چند روز فرصت دارید. ما دوباره به جنگ باز خواهیم گشت و از همان قدرت سابق و حتی بیشتر از آن استفاده خواهد کرد و ما در سرتاسر نوار غزه جنگ خواهیم کرد.»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از تمدید آتش بس ۴ روزه در غزه برای دو روز آینده خبر داد. در بیانیه این جنبش آمده «با برادران قطری و مصری در مورد تمدید آتش‌بس بشردوستانه موقت برای دو روز دیگر و با همان شروط آتش‌بس پیشین به توافق رسیدیم» پیش از این در روز یک‌شنبه (۵ آذر) ارتش رژیم صهیونیستی شرایط و سازوکار‌های تمدید وقفه ۴ روزه جنگ در نوار غزه را اعلام کرده بود.

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را به مواضع رژیم صهیونیستی در غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته قتل عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی