بازدید 4052
۷

تیم عراقی ۳ ساعت در ترافیک تهران گیر کرد!

کد خبر: ۱۲۰۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ 26 November 2023

 «اودیشو» سرمربی نیروی هوایی عراق از ترافیک تهران گلایه کرد و گفت: سه ساعت در ترافیک بودیم و از لحاظ عصبی اذیت شدیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم عراقی اظهار داشت: برای آمدن به اینجا (محل نشست خبری) از هتل بیشتر از دو ساعت و نیم در ترافیک بودیم! مسیر خیلی بدی بود و ترافیک سنگین. 

 برای من و بازیکنانم که به اینجا برسیم بالای سه یا چهار ساعت طول کشید. این درست نیست، من و بازیکنانم از لحاظ عصبی اذیت می‌شویم.

 ای کاش ساعت را تغییر می‌دادند و در طول روز نشست را برگزار می‌کردند، وگرنه ما از خدای‌مان است که در تهران و در چنین ورزشگاهی بازی کنیم.

باید تمرکز کنیم و بازی خوبی مقابل تیم سپاهان انجام بدهیم. تا بازیکنان از اردوهای تیم ملی بازگشتند و توانستیم آنها را از نظر بدنی برسانیم، کمی برای ما سخت گذشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
مسافرکش ها پدر تهران را با بنزین هزار تومنی دراوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
متاسفم برای بعضی که فکر می کنن بنزین گران بشه به اونها یارانه زیادی تعلق می گیره دیگه خبر ندارن نرخ بنزین روی همه اجناس تاثیر میزاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
باز خوبه که اونها حداقل مسافر سوار می کنند و تک سرنشین نیستند. وقتی بنزین از اب هم پنج برابر ارزون تر باشه. مفت باشه و کوفت باشه. طرف تا سر کوچه برای خرید سوار ماشین میشه. یا عده فقط کارشون دور زدن هست. سنگ مفت گنجشک مفت
عجیب است، اولا بهتر بود هتل نزدیک ورزشگاه می گرفتند مثلا هتل المپیک نزدیک آزادی است و همچنین معمولا در این مواقع مقامات و افراد خاص از خط ویژه می روند.
یکی از صدها مشکل، ترافیک، آلودگی، گرانی، التهاب عصبی جامعه... !
به این برادر عراقی باید یاد آور شد که نه اینکه بغداد ترافیک و تتراکم خودرو ندارد. البته مقررات راهنمایی و رانندگی به دقت و هنجاری تهران در آنجا نیست ، رانندگان براحتی با تخلف از تله تراکم خود را می رهانند.
هم وطن عزیزی که از مصرف بنزین توسط مسافر بران شخصی گله مندی شدی .
دوست عزیز اگر این هم وطن شما راه دیگری برای کسب نان حلال برای خانواده اش داشت که حاضر نمی شد در این ترافیک سنگین و هوای آلوده و سمی مسافر کشی کند !!!
حالا اینقدر از بنزین 1500تومانی بگو تا دولت سرشم قیمتش را افزایش بده .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست