بازدید 3423

دستاوردهای دفاعی جدیدی به‌زودی رونمایی می‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای دفاعی جدیدی در عرصه شناورهای سطحی، زیرسطحی، موشکی و پهباد به زودی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۰۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 24 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار پاسدار علیرضا تنگسیری جمعه در اجتماع کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در اروندکنار افزود: امروز با عنایت خداوند و دعای شهدا قدم‌های بلند در زمینه ساخت شناور برداشتیم که شناور شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری نمونه‌ای از این دستاوردها هستند.

وی افزود: تاب آوری و سرعت شناورهای ساخته شده به دست متخصصان داخلی افزایش یافته که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است و سرعت این شناورها سه برابر سرعت شناورهای آمریکایی است.

سردار تنگسیری اظهار کرد: قابلیت موشک‌های نیروهای دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و علاوه بر هوشمندی اهداف خود را تا ۲ هزار کیلومتر به دقت مورد اصابت قرار می‌دهند.

وی افزود: ساخت ۲ موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد چهار کیلومتر و ۱۷ کیلومتر در حال تولید است که در آینده رونمایی خواهند شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمینه شناورها و تهدیدات زیرسطحی هم‌ کارهایی بزرگی انجام شده است.

یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان در اروندکنار قرار دارد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی