بازدید 2201

بسیاری از دستاوردهای نظامی ایران در دنیا بی‌سابقه است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه کوچکترین کج‌اندیشی به دشمنان ایران را نمی‌دهیم گفت: بسیاری از دستاوردهای نظامی - دریایی ایران مانند افزایش سرعت شناورها دردنیا بی‌سابقه است.
کد خبر: ۱۱۹۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 22 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار علیرضا تنگسیری روز جمعه در حاشیه مراسم رژه ملی نیروهای مسلح در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از مصادیق کارهای بی‌سابقه، افزایش سرعت شناورها نظامی با تاکید و دستور فرمانده معظم کل قوا است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پس از رهنمود رهبر معظم انقلاب، سرعت شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران از ۳۵ نات به ۵۵ و پس از آن ۷۵ و ۹۰ نات دریایی افزایش یافت و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سردار تنگسیری یادآور شد: موفقیت‌های دیگری مانند تجهیز شناورهای راکت انداز به موشک نیز در دنیا بی سابقه است.

این مقام ارشد نظامی، ساخت زیردریایی‌های هوشمند با بُردهای بسیار زیاد و آزمایش موفقیت آمیز آنها را از دیگر دستاوردهای منحصر به فرد نظامیِ جمهوری اسلامی ایران دانست.

سردار تنگسیری اضافه کرد: در شرایط تحریم کامل، ساخت پهپاد به پیشرفت‌های بزرگی رسید و از پهپادهای آب‌نشین تا پرنده از روی آب ساخته شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران این موفقیت‌ها را ثمره خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران با اتکا به باورهای دینی و سیاسی و به پشتوانه قدرت نظامی نیروهای مسلح خود و حمایت همه‌جانبه اقشار مختلف مردم، اجازه کوچکترین کج اندیشی درباره ذره‌ای از آب و خاک خود به دشمنان را نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی