بازدید 10824

دیدار محسن رضایی با قهرمانان کشتی + عکس

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در ادامه سفر به استان مازندران، در خانه کشتی جویبار، با ورزشکاران این استان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 23 November 2023

به گزارش تابناک، در این دیدار که قهرمان ادوار گذشته کشتی ایران، پهلوان امامعلی حبیبی و قهرمانان حال حاضر کشتی کشور، حسن یزدانی و امیر محمد یزدانی هم حضور داشتند، دکتر رضایی ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر صمیمانه از همه مدال آوران کشور که برای مردم مظلوم اما قهرمان ایران افتخار آفرینی کردند گفت: زحمت طاقت فرسای قهرمانان ملی برای خلق این افتخار آفرینی چیزی مانند همان سختی‌هایی بود که جوانان ما در دفاع مقدس در جنگ با ۳۶ کشور متحمل شدند.

دیدار محسن رضایی با قهرمانان کشتی/ مازندران گوهری ناشناخته است که ویژه بودنش را در دفاع مقدس نشان داد / ورزشکاران ما به سلاح ایمان و اعتقاد و اسلام مجهزند

وی با یادآوری پتانسیل بزرگ جویبار در افتخارآفرینی و مدال آوری برای کشور گفت: باید مشکلات ورزش این خطه قهرمان پرور بررسی و رفع شود. 

رضایی ادامه داد: استان مازندران یک گوهر ناشناخته است و ما این را در زمان جنگ متوجه شدیم و زمانی که میخواستیم لشکری را به عنوان لشکر ویژه بسازیم، لشکر ۲۵ کربلای مازندران را به عنوان لشکر ویژه تعیین کردیم و شاهد بودیم که این لشکر به فرماندهی مرتضی قربانی در عملیات سخت فتح فاو بعنوان لشکر پیشرو عمل کرد.

دیدار محسن رضایی با قهرمانان کشتی/ مازندران گوهری ناشناخته است که ویژه بودنش را در دفاع مقدس نشان داد / ورزشکاران ما به سلاح ایمان و اعتقاد و اسلام مجهزند

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ورزشکاران ما به سلاح ایمان و اسلام و اعتقاد مجهز هستند و علاوه بر مسائل فنی و تکنیکی و فیزیکی باید این وجه وجودی ورزشکارانمان را نیز تقویت کنیم و کما اینکه زمانی که از سربازان عراقی می پرسیدند از چه سلاح ایرانی بیشتر از همه وحشت داشتید می‌گفتند از بانگ الله اکبر رزمندگان ایرانی بیشتر از هر چیزی وحشت داشتیم. در پایان این مراسم از قهرمانان پیشکسوت و حال حاضر کشتی مازندران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی