بازدید 1533

وضعیت هوای تهران دوباره نارنجی شد

کیفیت هوای تهران دوباره در وضعیت نارنجی ( آلوده برای گروه های حساس) قرار گرفت و به کودکان، زنان باردار و بیماران قلبی و ریوی توصیه شده است از تردد در فضای باز خودداری کنند.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 23 November 2023

به گزارش «تابناک»، شاخص لحظه ای کیفیت هوای تهران امروز (پنج شنبه) با قرار گرفتن روی عدد ۱۱۱ در وضعیت نارنجی ( آلوده برای گروه های حساس) قرار گرفت و این درحالی بود که با وزش باد و باران در ۴۸ ساعت گذشته وضعیت هوای تهران در وضعیت پاک قرار داشت.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران، شهرداری منطقه ۱۹ هم اکنون در وضعیت قرمز ( آلوده برای همه) قرار دارد و در سایر نقاط تهران وضعیت نارنجی (آلودن برای گروه های حساس است.

براساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته، شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۸۷ (قابل قبول) قرار داشت.

از ابتدای سال جاری تا امروز ۹ روز هوای پاک، ۱۷۵ روز هوای قابل قبول، ۵۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۶ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در روز شمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

گفتنی است، شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی