بازدید 7363
۵
رسول خطیبی با توصیه چه کسی برکنار شد؟

عنایتی سوار پیکان شد! نقش قلعه‌نویی چیست؟

انتصاب ناگهانی عنایتی توسط احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال در پیکان، بار دیگر پای قلعه‌نویی را وسط کشیده است. عنایتی با این کارنامه چطور نظر خودروسازان را جلب کرده است؟
کد خبر: ۱۲۰۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 23 November 2023

غلامرضا عنایتی روز چهارشنبه، تنها چندساعت بعداز تودیع عجیب رسول خطیبی با یک نامه ، به جای او سرمربی تیم پیکان شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ انتصاب عنایتی بعداز شکست های پیاپی او در تیم ملی امید و تیم ملی ب ، در یک باشگاه تهرانی بسیار حاشیه ساز شده است.

سرمربی سابق هوادار و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، که در انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو ناکام محض بود و در هر دو میدان فوتبال ایران را با شکستی تلخ بازگرداند، حالا ظرف یکماه پاداشی عجیب دریافت کرده و روی نیمکت پیکان نشسته است!

انتصاب عنایتی در تیم المپیک ایران، صدای بسیاری از کارشناسان را درآورد و خیلی‌ها معتقد بودند که او بخاطر پافشاری امیر قلعه‌نویی به گزینه‌های کمیته المپیک ترجیح داده شد. همچنین ماجرای محرم نویدکیا نیز باعث شد هزینه معنوی زیادی برای سرمربی تیم ملی و مهدی محمدنبی ایجاد شود چرا که به گفته مایلی کهن آنها مانع سرمربیگری نویدکیا شدند.

همزمان از ابتدای فصل ، این بحث که اکثر نیمکت های لیگ برتر با نظر قلعه‌نویی بسته می‌شود هم سر زبان ها افتاده و گفته شد که چندین تیم با مربیان مدنظر او قرارداد بسته اند.

حالا انتصاب ناگهانی عنایتی توسط احمد مددی مدیرعامل سابق استقلال در پیکان، بار دیگر پای قلعه‌نویی را وسط کشیده است. عنایتی با این کارنامه چطور نظر خودروسازان را جلب کرده است؟

عنایتی با این حرف و حدیث‌ها با تیم جوان پیکان کار سختی دارد. تیم رسول خطیبی بسیار خوب و نترس بازی می‌کرد و با بودجه ۶۰ میلیاردی ، نمایشی رو به پیشرفت داشت. کارشناسان می دانند تیمی با میانگین سنی پیکان، تازه از هفته دهم به بعد جسارت و توانایی و تجربه لازم برای چالش کشیدن حریفان را پیدا می‌کند اما مدیرعامل باشگاه پیکان که عملکردش در استقلال هم مشخص است، دست به تغییر روی نیمکت زد!

در ضمن عجیب اینکه بار دیگر نام محرم نویدکیا برای نیمکت پیکان مطرح بود که سروکله عنایتی پیدا شد.

بقیه داستان را باید در ادامه فصل دید. جبهه هایی که روبروی امیر قلعه‌نویی شکل می‌گیرد و کسی نمی‌تواند روابط او با عنایتی را کتمان کند. این اتفاقات کم کم ادعای محمد مایلی کهن علیه قلعه‌نویی را اثبات می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
آب بریزید همان جایی که میسوزد و تیم ملی را وارد حاشیه نکنید
امنیتی ها را به مدیریت فوتبال گماردند تیم هایی که هوادار و تماشاچی ندارد را از میان خودشان انتصاب می کنند
به هر حال از تابناک انتظاری جز تخریب ژنرال نداریم. خوبیش اینه که اثر هم نداره.
همون که مایلی کهن گفت
کاملا درست میگی نوید کیا تونست توی سپاهان نتیجه فوق العاده بگیره .تجربه مربیگری توی چند تیم لیگ برتر داره . امسال هم کلی تیم های لیگ برتری پیشنهاد دادند ولی ایشون قبول نکردند و همچنان منتظر پیشنهاد از تیم های لیگ برتر انگلیس هستند واقعا حقش بود مربی تیم امید بشه و از همه مهمتر مایلی کهن که همه میدونن مشکل روانی داره اونو تایید کرده . ضمنا رسول خطیبی توی این چند سال تیم های مختلفی توی لیگ برتری در دست داشتند و تا آخر فصل موندگار شدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست