بازدید 2611

پایان ۸ ماه زندگی مخفیانه شروری که آدم کشت

کد خبر: ۱۲۰۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 21 November 2023

مرد شرور که به خاطر کری خوانی مرتکب قتل شده بود با سناریوسازی سعی کرده بود مسیر تحقیقات را منحرف کند اما پس از 8 ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش ایران، بامداد جمعه پنجم اسفند سال گذشته، قتل مرد جوانی در یکی از خیابان‌های جوادیه به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد و بلافاصله تیم جنایی راهی محل شدند.

با حضور در محل آنها با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با 14 ضربه چاقو  مقابل یک مغازه صافکاری  به قتل رسیده بود. در تحقیقات اولیه کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت رفتند. دوربین‌ها نشان می‌داد مقتول از مغازه جگرکی بیرون آمده و در حال صحبت با یکی از دوستانش بود که در این میان قاتل با خودرو سراتو چند بار از کنار مقتول عبور  و سپس خودرو را متوقف کرده و ناگهان عامل جنایت با چاقو به سراغ او رفت. مقتول با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشت اما راننده خودرو  با چاقو او را تعقیب کرد و با ضربات متعدد مرد جوان را از پای درآورد.

در تحقیقات میدانی؛ هویت عامل جنایت که یکی از اراذل و اوباش محله بود خیلی زود به‌دست آمد. با مشخص شدن هویت متهم ، کارآگاهان به سراغ او رفتند اما  متهم 55 ساله متواری شده بود.

بررسی‌ها برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت و در تحقیقات مشخص شد که متهم از تهران خارج شده و به یکی از شهرهای شمال غربی کشور رفته است. کارآگاهان جنایی پس از هماهنگی‌های قضایی راهی شهر مورد نظر شدند، اما متهم فراری آنجا را ترک کرده و به تهران برگشته بود. کارآگاهان راهی تهران شده و مخفیگاه متهم فراری را شناسایی کردند اما قبل از آنکه موفق به دستگیری او شوند، مرد میانسال  از تهران خارج شده بود.در حالی که متهم برای سومین بار راهی شهرهای شمال غربی کشور شده بود، شایعه‌ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه از کشور خارج شده و به ترکیه رفته است. اما تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت حکایت از آن داشت که مرد میانسال در ایران است. چند روز بعد، زمانی که قاتل فراری برای سومین بار قدم به پایتخت گذاشت، مخفیگاه او در غرب تهران شناسایی شد و قبل از آنکه فرصت کند دوباره مخفیگاهش را تغییر دهد، بازداشت شد.

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در رابطه با این خبر گفت: مرد میانسال در تحقیقات اولیه به جنایت اعتراف کرد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفت و گو با متهم

فرامرز، 55 ساله با سوابق کیفری متعدد و از اوباش سطح یک پایتخت، عامل این جنایت است. او که تصور نمی‌کرد با سناریوسازی‌هایش پلیس همچنان در تعقیب او باشد 8 ماه پس از جنایت در خانه یکی از اقوام درجه یک خود بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

چه شد که دست به قتل زدی؟

از چند ماه قبل با مقتول در فضای مجازی و بیرون کری خوانی داشتم اما این موضوع زمانی جدی شد که یکی از دوستانم به من گفت مقتول پشت سرت حرف می‌زند. روز حادثه زمانی که او از مغازه جگرکی بیرون آمد، دوستم  گفت این شخص پشت سرت حرف می‌زند. من هم چاقویی را که همراهم بود از جیبم درآوردم و به او حمله کردم.

فقط برای اینکه پشت سرت حرف زده بود او را کشتی؟

می‌خواستم همه بدانند که من گنده لات و بزرگ  محل هستم و کسی حق ندارد پشت سر من حرف بزند. اگر یک نفر جرأت می‌کرد پشت سرم حرف بزند، دیگران مرا به عنوان بزرگ جوادیه حساب نمی‌کردند. می‌خواستم مثل وحید مرادی و خیلی از لات‌های دیگر باشم و اسمم سر زبان‌ها بیفتد و همه از من حساب ببرند.

بعد از جنایت چه کردی؟

رفتم شهرستانی در شمال غرب کشور، مدتی ماندم و دوباره برگشتم تهران.

از کشور هم خارج شدی؟

نه، شایعه کردم که از کشور رفته‌ام تا مسیر تحقیقات پلیس را تغییر دهم و مأموران فکر کنند ایران نیستم و در ترکیه به دنبالم باشند. اما این شگردم کار ساز نبود البته تصمیم داشتم از ایران بروم . حتی به یک قاچاق بر 200 میلیون تومان دادم تا از مرز عبور کنم. اما قاچاق بر پولم را گرفت و فرار کرد و کلاه سرم گذاشت.

سابقه داری؟

به خاطر درگیری‌هایی که برای قدرتنمایی داشتم چندین بار به زندان افتاده بودم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست