بازدید 2230

برکناری رسول خطیبی از پیکان بعداز تمدید قرارداد!

هنوز مشخص نیست آیا باشگاه پیکان با سرمربی خود برای این جدایی و حکم برکناری به توافق مالی رسیده است یا اینکه پرونده تازه ای برای مطالبات علیه خودروساز بزرگ ایران تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 21 November 2023

سرمربی تیم فوتبال پیکان بعداز تمدید قراردادش در هفته های ابتدایی لیگ، در تصمیمی ناگهانی از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رسول خطیبی پس از کسب ۸ امتیاز از ۱۰ مسابقه با تیم پیکان در لیگ برتر بیست‌وسوم اخراج شد!

 طبق اعلام روابط عمومی باشگاه پیکان، با توجه به نظر اعضای هیات مدیره باشگاه، همکاری رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال پیکان با این باشگاه به پایان رسید. مدیرعامل باشگاه پیکان با اهدای لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود، از زحمات خطیبی تقدیر کرد.

در متن پیام تودیع آمده: «جناب آقای رسول خطیبی/سلام علیکم

برادر ارجمندم؛ جنابعالی به عنوان یکی از پیشکسوتان سرشناس فوتبال کشور، زحمات فراوانی در عرصه ورزش ایران جهت معرفی بهترین بازیکنان به بالاترین درجه ممکن متقبل شدید. همچنین تلاش‌های شما برای اعتلای فوتبال در باشگاه پیکان و شناسایی بازیکنان جوان به لیگ برتر قابل کتمان نیست. حال که دست تقدیر حکم به قطع همکاری داده، شایسته است بابت تمام زحماتی که در این مدت کشیده‌اید، تقدیر و تشکر شود. از این رو تلاش‌های آن مربی عزیز را ارج می‌نهیم و برای‌تان در ادامه مسیر زندگی حرفه‌ای و شخصی، آرزومند رقم خوردن بهترین اتفاقات هستم.»

با توجه به این اتفاق، سرمربی جدید خودروسازان به‌زودی از سوی ارگان رسمی باشگاه پیکان معرفی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست آیا باشگاه پیکان با سرمربی خود برای این جدایی و حکم برکناری به توافق مالی رسیده است یا اینکه پرونده تازه ای برای مطالبات علیه خودروساز بزرگ ایران تشکیل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی