بازدید 1966

آماده باش دستگاه‌های امدادی در زاهدان

همزمان با وقوع زمین لرزه در زاهدان تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و شهرداری به حالت آماده باش درآمدند.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲ 21 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، همزمان با وقوع زمین لرزه در زاهدان تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و شهرداری به حالت آماده‌باش درآمدند و هم اکنون ارزیابی خسارت و حوادث احتمالی در نقاط مختلف شهر توسط گروه‌های ارزیاب در حال انجام است.

بنا بر گفته مسؤولان تاکنون خسارت و یا مجروح و فوتی ناشی از زلزله ۴.۷ دهم ریشتری زاهدان گزارش نشده است.

تیم‎های ارزیاب زمین لرزه اعزام شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از وقوع زمین لرزه ۴.۷ در زاهدان خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی برای اطمینان بیشتر در آماده باش هستند.

مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه زمین لرزه‌ای ساعت ۴۴ دقیقه بامداد سه شنبه حوالی شهر زاهدان را لرزاند، ادامه داد: شدت این زمین لرزه ۴.۷ ریشتر برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تلفات یا مصدومیت ناشی از این زمین لرزه گزارش نشده است، اضافه کرد: تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند و در صورت بروز خسارات احتمالی در اولین فرصت از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تمامی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران فرمانداری زاهدان برای اطمینان بیشتر در آمادگی کامل هستند

شایان ذکر است با وجود زمین لرزه مردم به خیابان‌ها، میادین و پارک‌های سمت شهر هجوم آوردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی