بازدید 10344
داستان سرایی اصفهانی‌ها از یک رسوایی مدیریتی

ناظر بازی از نقش‌جهان فرار کرد و سپاهان پیدایش نکرد! ادعای شاخدار جدید از زبان منبع موثق!

یعنی باید باور کنیم که ناظر تاجیکستانی مسابقه با اعلام لغو بازی، بلافاصله از استادیوم فرار کرده؟! و دست مسئولان سپاهان در سطح شهر اصفهان هم به او نرسیده است تا یک فرم اعتراض را به او تحویل دهند!
کد خبر: ۱۲۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴ 20 November 2023

ناظر بازی از نقش‌جهان فرار کرد و سپاهان پیدایش نکرد! ؛ ادعای شاخدار جدید از زبان منبع موثق!

 رسوایی بزرگ مدیریتی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ماجرای لغو بازی با الاتحاد عربستان، با اعلام جزئیات رد دعوا به دلیل ایراد شکلی و طی نشدن مراحل قانونی شکایت، وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از گردوخاک اولیه باشگاه سپاهان که حالا با افشاگری شبکه سه مشخص شده که تنها مصرف داخلی داشته و مطالب کذب و دروغ به خورد هوادار ایرانی داده شده بود، حالا این باشگاه از شعار و روایات شگفت انگیز مثل اینکه تا روز مسابقه هیچ مقام و مرجعی درمورد مکان استقرار تندیس حاج قاسم سلیمانی اخطاری به این باشگاه نداده بود، وارد فاز واقعیت ماجرا شده و فهمیده که نمی تواند بیش از این حقیقت را کتمان کند.

در برنامه زنده صداوسیما و طبق اسنادی که مجری فوتبال برتر آنها را رویت کرده است، سپاهان صورتجلسه مربوط به ضرورت جابجایی تندیس را امضا کرده بود! این فکت، با ادعای محمدرضا ساکت در رسانه‌های داخلی، تناقضی اساسی دارد.

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته شده که باشگاه ایرانی در موعد مقرر به لغو بازی اعتراض و حتی فرم قانونی اعتراض اولیه در محدوده بازی را پر نکرده است. این مشخصا یک ضعف مدیریتی واضح است که به شخص مدیرعامل مربوط می‌شود.

سپاهان که با تاکید و دستور ای‌اف‌سی اجازه افشای محتویات پرونده را ندارد با ادعای یک منبع موثق در اصفهان به رسانه‌ها پاسخ می‌دهد و نمی‌تواند راسا و صراحتا جواب تشکیلات مافیایی فوتبال در آسیا را بدهد.

بد وضعیتی است؛ باشگاهی که با حکم سه بر صفر بازنده شده، از انتشار دلایل حق‌کشی هم محروم است!!

با این حال این منبع آگاه ادعای عجیب و غریبی مطرح کرده که به داستان سرایی شبیه است تا ادله محکمه پسند:

باشگاه سپاهان اقدامات لازم در مورد شکایت از تیم الاتحاد و ناظر بازی را همان شب مسابقه و در زمان مقرر انجام داده است اما ناظر بازی پس از دستور لغو مسابقه، با اعلام اینکه بنای برگزاری جلسه اضطراری در هتل محل اقامت خود را دارد، ساعت هشت و بیست دقیقه شب، ورزشگاه نقش جهان را ترک می‌کند. گویا ناظر با شتابزدگی ورزشگاه را ترک می‌کند تا عملاً دسترسی به او ناممکن شود! این در شرایطی است که طبق روال معمول در مسابقات آسیایی، ناظر باید تا دقایقی بعد از پایان بازی در محل استادیوم باشد. 

گفته می‌شود AFC شکایت سپاهان را با توجیه عدم تحویل فرم شکایت در مهلت مقرر رد کرده است. پس از این موضوع باشگاه سپاهان از AFC به مراجع مربوطه شکایت کرده و آماده برگزاری جلسات پیرامون آن است. 

یعنی باید باور کنیم که ناظر تاجیکستانی مسابقه با اعلام لغو بازی، از استادیوم فرار کرده است؟! و دست مسئولان سپاهان در سطح شهر اصفهان هم به او نرسیده است تا یک فرم را به او تحویل دهند!

چرا؟ مگر هواپیمای ناظر ای اف سی بیرون نقش جهان آماده پرواز بوده که او پریده و نشد که یک برگه اعتراض را تسلیم او کرد؟

با این حساب سپاهان ظرف ۲۴ساعت شکایت رسمی خود همراه با هزار دلار هزینه دادخواهی را هم به حساب کنفدراسیون فوتبال آسیا واریز کرده و در این مورد هم AFC دروغ می‌گوید...

این منبع آگاه همچنین گفته: سپاهان در پرونده دیگری نیز به رأی صادره از سوی AFC علیه خود اعتراض کرده و خود‌ را برای جلسه استیناف AFC آماده می‌کند. در واقع هنوز اصلا جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده که خروجی آن رد اعتراض سپاهان باشد.

با توجه به نامه یکی از مراجع کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه سپاهان از افشای جزئیات این پرونده منع شده  و شاید به همین دلیل سپاهان در‌ هفته‌های گذشته مستقیم درباره این موضوع سکوت کرده است!

نویسنده: مهدی کریمی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
سلام
تابناك هم مثل تسنیم در استانه بازی های سپاهان ولزوم ترامش به پر وپای سپاهان پیچیده است وتحلیل ارائه می دهد عجبا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
از این ادعاها تو ایران زیاده مثل دود تو رختکن وآب الوده و .... که پرسپولیس گفت حالا سپاهان هم یکی از این حرفها زد طوری شد؟ هر روز تو پرسپولیس قهر می کنند و اعتصاب و .... طوریه این روش
همه می دونیم که داستان چی بوده و ترجیح میدن بگن مشکل از عدم اعتراض به موقع و ... بوده تا اینکه رسما دلیل لغو بازی اعلام بشه! شمام بی خیال شید دیگه !
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
من که نمیدونم میشه شما که میدونی بفرمایید چی بوده.
نحوه بیان خبر و نحوه وطن دوستیتون دقیقا شبیه شبکه های معاند جمهوری اسلامی هست. خیلی متاسف شدم برای غیرت ایرانی تان
وقتی امثال ساکت و تاج و کفاشیان و ... صد بار به فوتبال این مملکت آسیب میزنند و آبروریزی می کنند و میلیاردها تومان پول را هدر می دهند و ... دیگه کلیت قصه معلومه...واقعا چرا هیچ کسی یقه این حضرات را نمی گیرد؟؟؟

وضعیت مضحکی که در مملکت ایجاد شده بدیلیل یکه تازی امثال این حضرات و کنار گذاشتن افراد شایسته هست... مسئولین مثل آب خوردن دروغ میگویند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست مردم هستند.... یک نفر در این جمهوری اسلامی نیست در دهان این حضرات بزند؟؟؟؟
دروغ و دروغ و دروغ ... هر طرف را نگاه میکنی یک مسئول در حال دروغگویی است.... خجالت بکشید و افراد نالایق را کنار بذارید.
با سلام . این همه شهید دادیم . خون دادیم که عزت و شرفمان حفظ شود . تندیس باید در ورزشگاه باشد . حتی اگر تا ابد فوتبال نباشد . نباید زیر بار حرف زور رفت .اگر لازم بشه فدراسیون کل لیگ را تعطیل کند و از حضور در آسیا انصراف بده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
چشم عباس آقا
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
مطلب بالا یکبار دیگر بخواند گفتن
جای تندیس اشتباه استو خلاف قوانین و باید جابجا شود و باشگاه موافقت کرد و برگه را امضا کرد ولی عمل نکرد ، چرا نمیدانم اگر میدانید بگو و لطفا به شهدا و خانواده شهدا کار نداشته باشید
معمولا قاعده در ارکان مختلف این کشور همین است که اول یک اشتباهی انجام می دهند و بعد برای توجیهش هزار دلیل می آورند که آن وقت می شود هزار و یک اشتباه!
این حرفها همه بهانه است ، عربستانی ها دقیقا به خاطر وجود آن سردیس ها حاضر به مسابقه نشدند و از نفوذشان برای صدور رای استفاده کردند . وقتی در ساختمان وزارت خارجه برای انتخاب سالن اعمال نظر موفق دارند و با انفعال روبرو میشوند ، نگران زمین بازی نخواهند بود
مقصر اصلی لابی صهیونیستی وهابی afc
است تا ما را به جان هم بی اندازند
سیستم فاسد
باشگاه سپاهان با این مدیریت باید 6 بر صفر بازنده میشد. به نظرم 3 بر صفر نتیجه ی عادلانه ای نیست!!!!!!!!!!!!!!!!
یک) فیلم دوربین های مداربسته ورزشگاه و هتل محل اقامت ناظر بازی و فرودگاه قابل بازبینی است. حتی در دوربین های کنترل ترافیک هم می توان آثار تردد خودروی ناظر بازی را جستجو کرد.

دو) برداشتن پایه سردیس حاج قاسم سلیمانی با تجهیزات موجود و بدون نیاز به تخریب جدی به سادگی قابل انجام بوده است. انجام این کار در تخصص کارگرهای ساده ساختمانی است!!
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
یک تو چقدر احمقی که فکر میکنی گذاشتن که سپاهان تندیس رو برداره و بر نداشته
مظلوم ایران که همه جاش اینجوری اداره میشه
از سایت اصلاح طلبی مثل شما بعید نیست با اخبار این شکلی پشت تیم سپاهان رو که بخاطر حمایت از قهرمانان ملی بهش ظلم شده رو خالی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
رهبری هم در مورد سردار سلیمانی فرمایشی قریب به این مضمون دارن که در باره شون بزرگ نمایی و غلو و افراطی گری نشه
متاسفانه یک عده دوست بی بصیرت و یا دشمن دانایی که در پوشش دوست هست از هر فرصتی برای ضربه زدن به این مملکت و نظام داره بهره می بره متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
دوست عزیز حمایت از قهرمان ملی این نیست که تندیسشو تو ورزشگاه نصب کنی
حمایت از سرداران و قهرمانان کشور اینه که به آرمان هاشون وفادار باشی و خط و راه و مرامش رو پیگیر باشی
چرت و پرت! یه کاری کردی پاش وایسا دیگه
اینجا ایران است سرزمین مسلمان هایی که به راحتی دروغ می گویند.
وقتی در زمین حریف ودر حضور آن همه تماشاگر، بازی از سوی نماینده ای اف سی لغو میشود, ناظر بازی از ترس جانش که مبادا سوء قصدی صورت بگیرد از استادیوم فرار کرده است. این چیزی طبیعی است آنهم با جو روانی که از سوی اعراب علیه ایرانیها ایجاد شده است.
ولی مسئله اصلی فراتر از این مسائل است وآنهم دروغگویی مسئولان تیم سپاهان و دادن اطلاعات غلط به هواداران ومردم ایران است که باید از سوی یک مرجع بیطرف به آن رسیدگی شود. البته اگر مرجع عادلی یافت شود.
یا تقصیر تماشاچی نماها است یا چمن یا حریف هر جه هست اینبار دست صهیونیست و استکبار جهانی از استین AFC بیرون امد, ما هم که چوب شور ,شورش رو دراوردیم
حالا با این وضع برای آقای ساکت چه اتفاقی میفته؟؟؟
شایعه درست نکنید از ساکت باهوش تر و مدیر تر تو ورزش ایران نداریم اگه جایی موفق نشه علتش فقط تنها بودنش هست جایی ک باید پدر خونه (تاج)ب داد اهلش برسه ولی ول عرضه نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی