بازدید 1698

وزش باد و باران شدید در گیلان خسارتی نداشت

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: وزش بادهای شدید ۷۰ کیلومتر بر ساعت در استان، هیچ گونه خسارتی نداشت.
کد خبر: ۱۲۰۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 18 November 2023

به گزارش «تابناک»، محمدرضا حق بین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: هیچ گونه گزارشی بر اثر وزش باد شدید و باران‌های عصر و شامگاه گذشته در این استان گزارش نشده‌است.

وی با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باید شدید تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و بارش شدید باران گاهی خیلی شدید در گیلان اضافه کرد: اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی انجام شده بود.

کارشناس هواشناسی گیلان نیز با اشاره به وزش باد موقتی شدید در عصر و شامگاه گذشته در این استان گفت: بیشترین وزش باد در این مدت با ۷۰ کیلومتر بر ساعت در شهرستان منجیل ثبت شده‌است.

آرش نبی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: وزش باد در شهرستان تالش با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت، بندرانزلی و جیرنده (رودبار) ۵۰ و لاهیجان با ۴۰ کیلومتر بر ساعت بوده‌است.

وی با اشاره به بارش‌های شدید باران طی شامگاه گذشته در گیلان خاطر نشان کرد: بیشترین بارش باران در مدت ۱۰ ساعت با ۲۵ میلیمتر در شهرستان املش به ثبت رسید ضمن اینکه رودسر با ۱۵.۵ و بندرانزلی با ۱۰ میلیمتر باران در جایگاه بعدی میزان بارش ها قرار گرفتند.

نبی‌زاده اظهار کرد: با خروج سامانه بارشی از صبح امروز، وضعیت جوی گیلان صاف تا نیمه ابری است که این شرایط آب و هوایی تا فردا در استان پایدار خواهد بود.

وی با اشاره به استقرار سامانه ناپایدار جوی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در گیلان خاطر نشان کرد: با ورود این سامانه رگبار باران و رعد و برق برای استان پیش‌بینی شده ضمن اینکه میزان بارش‌ها در جلگه زیاد نخواهد بود و بیشتر بارش‌ها را در ارتفاعات و جلگه خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی گیلان اظهار کرد: اسب‌وونی تالش با چهار درجه سلسیوس و ازبرم سیاهکل با ۳۱ درجه سلسیوس در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۱۵ درجه و رطوبت ۹۴ درصد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی